Gå til innhold

Jakten på spiren


Arrow

Anbefalte innlegg

Dag 10 idag, og monitoren spurte om syklusens første test! Den ble lav selvsagt :) Håper på EL til helgen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 10 - Lav

Dag 11 - Lav

Dag 12 - Lav

Hmm.. Likt som forrige syklus, så det passer bra siden min kjære kommer i morgen tidlig. :rodmer:

Har også hatt maaasse murringer igår og idag, konstant!

Ellers holder jeg på å forberede meg til muntlig eksamen på mandag, og den skal være på 5 min! Så utrolig vanskelig å ha med så mye stoff på så liten tid.. Og så har jeg enda en eksamen neste fredag. Stress!

MEN, denne fredagen får vi litt mer informasjon ang huskjøp over nyttår. Det blir utrolig spennende å se hva det blir til. Vi er utrolig heldige som får muligheten til å kjøpe dette huset! Det er rundt 280 kvm, og vi skal leie ut hele underetasjen, som blir 2 store leiligheter, som vil si at vi kommer til å bo nesten gratis! Og da har vi fortsatt masse plass til oss. Jeg krysser fingrene for at alt faller i boks nå på fredag, så vi kan starte med mer detaljerte planer! :laugh:
Men vi har også en plan B, om dette ikke går i boks. Så jeg er så utrolig spent! Wiiiii :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt og spennende med huskjøp! :D Og ekstra kjekt at dere har mulighet til å leie ut kjelleren, da får man jo gode inntekter der! :)

Masse lykke til med prøvingen og huskjøp! :D Satser på at alt går din veg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt og spennende med huskjøp! :D Og ekstra kjekt at dere har mulighet til å leie ut kjelleren, da får man jo gode inntekter der! :)

Masse lykke til med prøvingen og huskjøp! :D Satser på at alt går din veg! :)

Takk for det!

Vi har nettopp vært i møte ang det nå, og det ser veldig lyst ut for oss. Så nå blir det banken på mandag for å spikre dette på et papir! :D Vi er i ekstase akkurat nå! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen fikk jeg Max på monitoren på dag 16 og 17(idag)! Så da fikk vi lagt inn litt aksjer :sengekos: .
Har hatt mye stikninger igår og idag, så det er tydelig det har vært EL på gang.

Idag har vi vært i banken for å høre hvordan det blir for oss. Vi skal få svar fra de iløpet av uken! De sa vi hadde mange positive faktorer med oss, så da er det bare å håpe på et stort JA fra banken!! :bond:
Gleder meg til å flytte inn i stort hus og starte oppussingen av et fiint barnerom :rodmer:

Imorgen har jeg også muntlig eksamen.. Jeg gruer meg litt, men føler jeg har kontroll og en god presentasjon. Såå mye som skjer for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende husprosjektet høres ut! Krysser fingrene for at banken sier JA :hoppe:

Hvordan gikk eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har enda ikke fått svar fra banken, men håper de ringer idag! :O

Eksamen tror jeg gikk bra, får svaret neste uke! Nå må jeg løpe til skolen igjen, ny eksamen imorgen! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk vi endelig svar fra banken på tlf og skriftlig! Vi skal kjøpe hus!! Wee :D I desember flytter vi inn og starter oppussingen av utleieenhetene. Vi tar ikke helt over huset før til sommeren/høsten. Så vi kommer til å bo i underetasjen til da, men den er over 100 kvm, så det gjør ikke noe!

Nå er jeg 9 DPO og vi fikk lagt inn aksjer på EL-dagen denne måneden! Mine symptomer nå:

Trøtt/sliten :closedeyes:

Såre bryster! (Noe jeg ikke pleier å ha før TR)
Murringer/vondt

Oppblåst

Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!!! Så gøy! Og jeg blir litt misunnelig, ønsker meg et huuus! Så deilig :D

Når er IKM?

De symptomene du beskriver pleier jeg å ha etter jeg en sjelden gang har EL, men om du ikke pleier ha det så vil jeg si det er sjanser for at dere har klart det. Jeg kjenner jeg blir spent på dine vegne her, altså!

Jeg har nok ikke hatt EL denne gangen. Jeg hadde nesten-positive tester forrige onsdag og torsdag, men aldri positiv.

Så kan jeg ikke heie på meg selv, skal jeg heie på deg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!!! Så gøy! Og jeg blir litt misunnelig, ønsker meg et huuus! Så deilig :D

Når er IKM?

De symptomene du beskriver pleier jeg å ha etter jeg en sjelden gang har EL, men om du ikke pleier ha det så vil jeg si det er sjanser for at dere har klart det. Jeg kjenner jeg blir spent på dine vegne her, altså!

Jeg har nok ikke hatt EL denne gangen. Jeg hadde nesten-positive tester forrige onsdag og torsdag, men aldri positiv.

Så kan jeg ikke heie på meg selv, skal jeg heie på deg :danse:

Tusen takk! Vi er overlykkelige at vi fikk denne sjansen!

IKM er 03.10, så 5 dager til! :O Jeg har brukt fertilitetsmonitor i 2 sykluser nå, og den har vist EL begge gangene. Har samtidig hatt vondt på dagen den har vist max, så det stemmer nok. Jeg pleier ikke ha noe som helst før TR, kanskje bare litt lettirritert, men ingenting fysisk.. Jeg har brukt app på mobilen siden februar der jeg har alt skrevet ned hver syklus :)

Jeg heier på deg Nepenthe, det fortjener du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey.. Igår fikk jeg halsbrann og begynnelsen på munnsår inni munnen.. ??
Og akkurat nå har jeg tatt en test.. Jeg var så nysgjerrig grunnet alle symptomene jeg har, og det har vært så annerledes denne måneden..
Jeg er usikker på testen.. det er tross alt litt tidlig å teste enda. Men trooor den er positiv??

Hva tror dere??

5bo6di.jpg

Endret av Arrow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror: :strix::strix::strix:

Den der MÅ være positiv. Jeg gikk inn på den andre tråden, og det første jeg så var teststreken ;) Drister meg til å si gratulerer :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg tror selv den er positiv, men klarer likevel ikke å tro heelt på det! Må ta flere tester :fnise:

Kom hjem fra jobb NÅ.. Jeg er så sliten! Gurimalla.. Men penger blir det jo da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatt to nye tester idag, og de er like svak som igår! Blir litt bekymret jeg?

Synes nesten den er litt svakere? :sjokkert:

29coxz7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG nivået dobler seg annenhver dag så tidlig, hvis jeg ikke tar helt feil :) Prøv å ta en ny test i morgen! Lykke til!

Husk at testen påvirkes av hvor konsentrert urinen er og hvor mye du drakk kvelden før osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG nivået dobler seg annenhver dag så tidlig, hvis jeg ikke tar helt feil :) Prøv å ta en ny test i morgen! Lykke til!

Husk at testen påvirkes av hvor konsentrert urinen er og hvor mye du drakk kvelden før osv :)

Ja, det kan nok stemme. Kom hjem fra jobb kl 02, og da hadde jeg gått på do rett før jeg dro hjem, oog jeg drakk mye vann på jobb.

Jeg skal ta ny imorgen, eller så venter jeg til søndag, som er IKM. Har en clearblue som ligger og venter på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser strekene like tydelig som på den første! Jeg ville ventet til søndag (lettere sagt enn gjort :fnise: ) med å ta neste test, da har resultatet sjans til å bli sterkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veel, da er jakten på spiren over.. Jeg fant spiren, etter en stund :) Så da er vel ikke dette noe prøvedagbok lenger! :danse:

w2gmlg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...