Gå til innhold

Triffle blir Vinterbrud


Triffle

Anbefalte innlegg

Jeg har jo vist det en stund nå, at det er oss to for alltid, og at vi en dag skulle "ringes inn"... I går ble alt virkelig, og vi skal faktisk gifte oss! Han har fridd til meg, og vi skal gifte oss!

Endret av Triffle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må være gal... Kjæresten min sier "Du er gal!!!" Jeg har kjøpt kjole. BRUDEKJOLE!!! Og så der det nesten halvannet år igjen til vi gifter oss... :rodme:

Stedet vi trodde vi hadde booket kunne vi ikke få likevel, så nå må vi enten endre dato eller bytte sted, vi må tenke litt, men jeg vil være litt forsiktig nå, og ikke "bryllupsmase" hele tiden. Vil jo ikke at han skal bli lei av planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, artig! :) Gratulerer med forlovelse! Praktisk å gifte seg utenom sesongen, mht lokaler og sånn, mindre etterspørsel (skal selv gifte meg i oktober). Lykkel til med planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlovelse!

Jeg kjøpte også kjolen 1,5 år i forveien, endte med at jeg solgte den første og kjøpte en ny :fnise:. Ble litt grepet av impuls pga forlovelsesrusen! Burde vært sperret inne et halvt år etter forlovelsen, slik at det er trygt å sende den kommende brura ut igjen , hehe.

Hvilken kjole har du kjøpt? Bilde? :D

Lykke til videre med planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sperret inne hadde nok vært det lureste...

Har kjøpt en Lilly kjole med empire liv og spaghettistropper.... (Håper ikke E leser forumet her da...) Den er aldeles nydelig. Kjøpte den brukt, og den var sydd inn pittelitt til hun som eide den, og jeg prøvde den på og den satt som et skudd. Må bare legge den opp litt, for jeg er så kort i beina, og så tror jeg at jeg skal gi den et lite løft rundt bysten, og korte stroppene en cm eller to...

Nå har vi bestemt oss da, at lokalet er viktigere enn datoen, så nå blir bryllupet fremskyndet syv uker, til 26. november. Sålenge det er snø i St. Anton så er det greit.

Har laget meg en bryllupsdagbok da, kjøpt en Moleskinkallender som går helt ut 2011, så da kan jeg skrive og planlegge og samtidig skrive dagboken min i den... Har også en liten veske med en eske og en perm oppi, til planleggingen og ting som klippes ut og alt mulig...

Må få meg en ticker her... *ut å surfe*

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ringt veninnen min og spurt om hun ville være forloverern min. Hun ble litt overasket, og veldig glad. Jeg har ingen veninner som går helt tilbake til barndommen liksom, men noen veldig få som "alltid" har vært der i voksenlivet.

Jeg vet jeg har valgt riktig, hun tok på seg rollen med en gang, og gledet seg veldig til månedene som kommer!

---

Får så mange ideer når jeg surfer rundt, og ikke minst leser på forumer... Kurver på do... Nattmat... artige bordkort.. Må bare huske å notere ned ideer jeg liker!

Hurra, jeg har forloveren i boks, da kan jeg hake av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 6 måneder senere...

Nå! Nå er vi der. 2011 Prins William & Kate, og T & E :bryllup:

Mye som er på plass, men jeg kjenner at jeg på langt nær har oversikten, er heldig og har en "proff" forlover da. Så veldig veldig glad for at jeg valgte henne, det var SÅÅÅ riktig person.

Kjolen min henger i skaper, og har fått seg litt nytt tilbehør da, og sko har jeg fått meg. Nå mangler jeg undertøy og noe stæsj til håret.

Lurer på å sminke meg selv på den store dagen, bør jo gå greit om jeg bare øver litt? Bruker Bare Minerals til daglig da, lurer på om det funker greit i bryllupet også??? Kjøre noen generalprøver, grine litt, kline litt og se åssen det blir.

T

edit: typo

Endret av Triffle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Listen med ting å huske, ting og gjøre, som gjenstår krymper daglig. Nattesøvnen er lettere påvirket, og jeg kjenner litt på en berusende panikk.

18 dager går styggfort. Jeg mangler morgengave til min fantastiske E. Jeg har ikke skrevet talen min... Kjolen min sitter ikke pent, så jeg prøver å slanke meg så godt jeg bare kan.

Aner egentlig ikke hvem som leser dette, men det var jo på høy tid å skrive litt mer her. Skal prøve å notere litt hver dag, dagene som er igjen til VI GIFTER OSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...