Gå til innhold

Amalie skal gifte seg


Amalie_85

Anbefalte innlegg

så bra det ikke bare er meg som trener før 28 mai:)

har begynt å trene masse jeg også nå. på wii fit, og noe jeg lastet ned igår: 30 days Shred. intens trening i 25 minutter, og jeg er død-sliten. Ikke som en time på wii fit akkurat. hehe..

Ambefales :)

btw; har du ide om hvordan man sletter enkelte fra gjestelisten på iWedding? skjønner ikke den biten jeg. Eller må jeg gjenopprette hele iWedding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må jo begynne å trene nå om jeg i det hele tatt skal ha sjans til å bli litt fit før bryllupet. Må få meg wiifit snart jeg og så jeg kan trene enda mer. Og på kvelder når lillemin har lagt seg.

Jeg prøvde å se litt på det med listen å kunne slette folk. Men fant ikke ut av det. Skal prøve å google litt i morra tenkte jeg. Men nå er jeg for trøtt desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å se litt på det med listen å kunne slette folk. Men fant ikke ut av det. Skal prøve å google litt i morra tenkte jeg. Men nå er jeg for trøtt desverre.

jeg fant det ut; dra fingeren fra venstre til høyre på den personen du vil ta bort, så kommer det opp om du vil slette eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant det ut; dra fingeren fra venstre til høyre på den personen du vil ta bort, så kommer det opp om du vil slette eller ikke

Aha!

Smart.

Vi har nå hvertfall funnet ut at de kan være enig om å ha temafarge orange og bronze/kobber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Herregud her var det lenge siden jeg hadde vært.

Planlegging ja. Hva kan man si??!!

Fargetema ble bytta på til grønt.

Kjolen min skal være ferdig nå, og jeg tenkte jeg skulle prøvd å få henta den på torsdag.

Lokale og mat er klart. Vigsler er klart.

Klær til resten er klart.

Er vel egentlig bare å vente på dagen nå nesten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KAn si at den treninga som jeg egentlig skulle gjøre. Den ble det ikke noe av gitt :P

Men jeg har heller ikke gått opp i vekt så jeg kan vel ikke klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå nærmer det seg virkelig for dere! :hoppe:

Hvordan er nervene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå nærmer det seg virkelig for dere! :hoppe:

Hvordan er nervene? :)

Hei! Amalie her altså.

Jeg fikk bare ikke svart med den kontoen på noen tråder plutselig så laga meg en ny jeg.

Nervene er helt forferdelig. Jeg skulle jo hente kjolen som nevnt, men det var en bitteliten justering som måtte gjøre og ho gjorde det mens jeg vetna. Og skulle presse ned stoffet litt tror jeg der ho sydde og klarte å smelte litt av båndet på kjolen. Så jada. Ingen kjole fikk jeg henta. Ho skulle prøve å redde den i helga. Men jeg er nervøs for at det ikke går altså. Da betaler ho ny kjole for meg, så ho rydder jo opp etter seg, men jeg vil jo helst ha MIN kjole!

Så må vente ann til i morra med å se hva som skjer.

Og ja Kvist, vi GLEEEEDER OSS :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJOLEN ER REDDET :D :D :D :D

Så da er det bare å senke skulderne og la dagen komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menyen vår:

Forrett: Aspages og mynte risotto med sitron olje

Hovedrett: Pestomarinert indrefilet av svin m/parmaskinke, asparges, grillet paprika og søtpotetpurre.

Dessert: Sjokoladefondant m/vaniljeis og bærcoulis

Vi har jo hatt prøvesmaking og det var faktisk MYE mat. Så tror ikke noen går sultne derfra. I så fall er vi midt i byen, så om noen skulle føle seg tom iu magen kan man bare stikke ut i ti min :fnise:

Nam nam. jeg gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jammen meg litt av en meny! :sikle:

Tror dere kommer til å ha fornøyde og mette gjester, for det det høres helt fantastisk ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søss kommer sikkert til å ta bilde av maten kjenner jeg ho rett, så da kan jeg legge ut bilde når vi kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...