Gå til innhold

Sexleketøy sammen med partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere her som bruker sexleketøy sammen med partneren sin?

Vi har en del, men det meste er ting som brukes på meg da, men han elsker å bruke det på meg, det tenner han så sykt. Det er han som fikk meg til å tenke på det, som gjorde at vi kjøpte alt sammen :)

Anonymous poster hash: d4497...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har en vibrator og 2 vaginakuler på snor som vi leker med:) han tenner veldig på å leke med kulene med meg. 

Vi snakker også om å prøve buttplug. 



Anonymous poster hash: 3681e...a20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og dama har vært vår vibrator av magic-wand typen. Som vi bruker sammen på oss selv. Da er det gjerne en konkurranse om å komme først. Noen ganger bruker hun den på meg. Andre ganger bruker jeg den på henne. 

 

Vi har jo sex utnom også. Men når vi skal bare ha en kjapp orgasme og leke litt. Er disse vibratorene gull for oss begge. Selv om vi er forskjellig kjønn. 



Anonymous poster hash: 3e4a2...3b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vibrator som både jeg og han kan bruke på meg og han tenner også veldig på å se på at jeg bruker den på meg selv. Jeg har foreslått å kjøpe leketøy til ham men det er han ikke interessert i.

Ellers bruker jeg vibrator til utvendig stimulanse når vi har sex.



Anonymous poster hash: cd6fd...d25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en klitorisvibrator jeg alltid bruker når vi har analsex, og ofte under vanlig sex også. Buttplug og dildo blir også brukt ofte. Han elsker å bruke det på meg, og jeg elsker å ta imot  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro frem sjømansbruden, men hun var ikke interessert. Dobbeltmoralske selvforherligende kjærringer ass.



Anonymous poster hash: 83faf...436
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har gjort det litt av og på. Mest under samleie, siden jeg kun får orgasme av klitorisstimulasjon. En enkel vibrator er det som har blitt mest brukt. We-vibe var bomkjøp. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt at min kjæreste bruker dildo. Hun hadde ikke brukt dildo før men kom skikkelig første gang jeg brukte den på henne. Vi bruker den kanskje en av fem ganger. Hun liker den godt, men sier hun helst vil ha den ekte. Hun vil helst ha kroppen min mot hennes samtidig som vi knuller. Dildoen er vixskin. Veldig naturtro og sjokoladefarget. 20 cm lang og 13.5 cm i omkrets. Perfekt størrelse. Hun lar meg knulle henne med den. Det er veldig opphissende. Hvis hun bruker den selv rir hun den som oftest og klarer nesten alltid å komme :-)

Anonymous poster hash: e47d9...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en klitorisvibrator jeg alltid bruker når vi har analsex, og ofte under vanlig sex også. Buttplug og dildo blir også brukt ofte. Han elsker å bruke det på meg, og jeg elsker å ta imot :biggrin:

Jeg elsker også å bruke dildo på dama. Hun får alltid orgasme av det.;) Det er deilig å se den gli inn og ut av henne. Har lyst å kjøpe en dildomaskin som kan knulle henne, hehe.

Anonymous poster hash: 52d63...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...