Gå til innhold

Frityrkoker med 1 skje olje?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Nei, jeg har ikke sett på den før nå. Grunnen er at jeg faktisk ikke trodde på dette da jeg fikk det fortalt. Jeg trodde jeg holdt på å gå på en tidlig aprilspøk :P

Men nå veit jeg at det faktisk finnes og kan bruke linken din til å søke med vidre. Tusen takk!

Har du testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tester den.. Men syntes den virker spennende og har nesten lyst til å kjøpe en, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke sett på den før nå. Grunnen er at jeg faktisk ikke trodde på dette da jeg fikk det fortalt. Jeg trodde jeg holdt på å gå på en tidlig aprilspøk :P

Men nå veit jeg at det faktisk finnes og kan bruke linken din til å søke med vidre. Tusen takk!

Har du testet?

Jeg har testet den. Bruker den mye. Man kan putte i pommes frites, kjøttboller, pytt i panne, båtpoteter, kjøtt og egentlig ganske mye. Bare å slenge det oppi også lager det seg selv så kan man bruke tiden på noe annet i stedetfor å stå å passe på stekepanner osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet den. Bruker den mye. Man kan putte i pommes frites, kjøttboller, pytt i panne, båtpoteter, kjøtt og egentlig ganske mye. Bare å slenge det oppi også lager det seg selv så kan man bruke tiden på noe annet i stedetfor å stå å passe på stekepanner osv :)

Nice! I hvilken prisklasse kjøpte du? Googlet så vidt i sta å fant fra 600-2800kr :/

Kankje du kan anbefalle meg den du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig varmluftsovn gir identisk resultat.



Anonymous poster hash: 34569...184
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den Philipsen som ble linket til. Genial sak, hvis man er 1 eller 2 i huset. Den fungerer som en stekeovn med varmluft og grill. Men, er jo mye mindre,kjappere og billigere å varme opp.

Jeg synes ikke chipsen blir sånn fantastisk god, men den er glimrende til kyllingfilet, laks osv. Jeg bruker min mye. Maten blir veldig saftig og god. Mye bedre enn å steke på panne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som jeg ikke bruker. Fikk i gave,ligger fremdels innpakka. Blir nok gitt videre som gave til noen andre til jul,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMa

Har også Tefal sin :) ELsker den! Eneste minus er jo at det lengre tid å lage mat enn med vanlig frityrkoker, men tipper at det helsemessig og prismessig er mye bedre :) Trenger ikke tenke på å kjøpe dunker med olje, samt lettere å rengjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...