Gå til innhold

Hva er den perfekte softisen? Favorittstrøssel osv :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg er det en stoor softis i beger. Den skal være fra Hennig Olsen og strøsselet skal være halvtomhalvt med jordbær på ene siden og tuttifrutti eller knust oreo på andre siden. Jordbærstrøssel er det aller beste!

Aller helst skal jeg også få litt ekstra strøsselet i bunnen dersom den som selger lar meg få lov. (Betaler gjerne noen kroner ekstra for å få det). Mmm.

Hva er dine favoritter?

Anonymous poster hash: e78c2...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emera

Den beste softisen har et stykke varm eplekake ved siden av seg. :jepp:

 

Men ellers; i kjeks (ordentlig vaffelkjeks, ikke de støpte "papir"-kjeksene) med jordbærstrøssel eller sjokoladepulver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fnatt av ordet strøssel, det blir for svenskt :P her heter det strø. Og det må være i beger med søt lakris og kiwi. Himmel!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

softis i beger med masse lakrisstrø. 



Anonymous poster hash: 0ea53...d6f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Softis i beger! Ikke sikker på merket jeg foretrekker, men hennig olsen er bra! Og så må den være fast sånn at den ikke smelter med en gang. Favoritt: sjokoladestrø i bunnen, og så halvt om halvt med sjokolade og tuttfrutti eller nøttekrokan. Mmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det en stoor softis i beger. Den skal være fra Hennig Olsen og strøsselet skal være halvtomhalvt med jordbær på ene siden og tuttifrutti eller knust oreo på andre siden. Jordbærstrøssel er det aller beste!

Aller helst skal jeg også få litt ekstra strøsselet i bunnen dersom den som selger lar meg få lov. (Betaler gjerne noen kroner ekstra for å få det). Mmm.

Hva er dine favoritter?

Anonymous poster hash: e78c2...74b

Det skal SELVFØLGELIG være en crunchy kjeks, og ikke være beger... Det blir som å spise taco uten skjell/tortilla..

Softis skal i en stor crunchy kjeks med half'n'half jordbær/tuttifrutti :D

Endret av AndreasBR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får fnatt av ordet strøssel, det blir for svenskt :P her heter det strø. Og det må være i beger med søt lakris og kiwi. Himmel!

Ehh...

ppslagsord Ordbokartikkel

strøssel

strøssel n. (av III strø) noe som strøs utover, for eksempel som pynt eller smakstilsetning på kaker og is

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diplomis, i beger med masse jordbærstrø.

Betaler gjerne ekstra for at de skal fylle begeret først, det er ett must siden det ikke er lov og dyppe isen i strøet lengre. Man får jo nesten ikke noe på isen når de dresser over med en skje...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste softis var i min ungdom da det var Hennig Olsen softis dyppet i varm sjokolade som stivnet rundt. Fins det nå?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste softis var i min ungdom da det var Hennig Olsen softis dyppet i varm sjokolade som stivnet rundt. Fins det nå?

Det får du fortsatt kjøpt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du fortsatt kjøpt:)

Takk, det var bra. Da vil jeg se etter det. Sjelden jeg tillater meg å spise softis, men noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

1.) ein STOR i beger med sjokoladestrø under og oppå.

2.) oppå ein banansplitt.

3. Oppå to sjokoladekuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor finner man softis for tiden? Mange år siden jeg spiste det sist, men tror jeg likte jordbær eller tutti-frutti sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dealen med dere som velger beger over kjeks?

Unødvendige kalorier...

Beste er halvt halvt med sur jordbær og sjokolade 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dealen med dere som velger beger over kjeks?

Fordi jeg har bedre kontroll når jeg spiser det i beger. Da slipper det å renne over, og jeg klarer å holde begeret bedre.

Anonymous poster hash: 7ea75...e73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...