Gå til innhold

Nettside for barn: moviestarplanet.no


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hacking? Hvordan?

Anonym poster: 20f62d8e3f8a8d45e814d6849599519e

Kan ikke forstå hvordan, men de beskylder hverandre for å hacke. Håper dette betyr at noen har glemt å logge av, og så har noen andre lekt seg med profilen, ellers så har barna langt høyere IT kunnskaper enn meg..

Liker ikke konseptet i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en av de yngste og mest vellykkede moviestarene på "MSP" som det kalles. Jeg er 12 år og jeg har spilt i snart 2,5 år. Jeg har opplevd en del sleme kommentarer en slengbemerkning av noen rappkjefta småunger og så videre. Men ellers er det et flott sted å utvide kreativiteten sin. Det er et flott sted å uttrykke seg! Bare fantasien setter grenser!

MovieStarPlanet admin gjør en helt OK jobb med å holde nettsiden ren og barnevennelig, men de bryr seg ikke om hacking, svindling og sånn.

- Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jææhjææh

Jeg personlig på 13 år syntes barn fra 10 år og mindre ikke burde spille msp, for det først det er mobbing der.... for det andre det er så mange mennesker som utgjør seg for å være noen andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

datteren min på 11 har oppdaget denne siden og fått "dilla". Er dette en grei nettside for alderen?

Www. Moviestarplanet. no

ja! mange barn trives der! så svaret er ja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Det viser seg nå iflg. bla kripos og barnevakten at MSP ikke har aktive moderatorer og Admin som sjelden er online. Både Kripos og barnevakten anbefaler heller Gosupermodell for der er det bare moderatorer over 14 år,endel som er godt voksne->over 30 år og mange online samtidig og Admin er også ofte pålogget,samt det er tlf som en får kontakt med Admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter ble medlem der da hun var 10 år. Jeg fulgte nøye med samtaleloggen og fant fra tid til annen uttalelser og forespørsler som jeg ikke likte.

Min datter var ivrig på å rapportere andre brukere som hun syntes gikk over streken. Det kunne være brukere som kalte seg "pule" eller "analen".

Hun fikk også trusler om å gi fra seg gaver eller passord...ellers..!

Jeg fikk nok og slettet henne derfra og hun ble faktisk lettet. Nå trengte hun ikke være redd for å logge seg på og finne ekle brev eller stygge kommentarer på filmene hun laget.

Èn god ting kom ut av det da, hun lærte seg nettvett og at jeg som voksen skal ha full tilgang til kontoen og passord og ellers at jeg følger med fordi det TRENGS!

Anonym poster: 2859293b7efd2f1e93b885b3217e757c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lol-jenta

Det er helt sykt hva dere snakker om her! Jeg er på moviestarplanet og er 11 år! det er ingenting farlig, bortsett fra folk som utgir seg å være en ung gutt/jente og egentlig er en voksen mann! det skjer jo ikke ofte! :fnise: men sånn er jo dessverre voksne :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært masse om i avisen at det er pedoer der. Liker ikke at nevøen min på 11 har side der. Minner meg om habbo. Masse "vil du se kuk" osv der, om de kan adde dem på msn osvosv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

datteren min på 11 har oppdaget denne siden og fått "dilla". Er dette en grei nettside for alderen?

Www. Moviestarplanet. no

Huh! Det er jo et bra spill! Det er jo der barn møter andre barn og det er jo bare en liksom kjæreste! Det er jo ikke alle som er sånn som den ene! Alle er jo forskjelige og det går ikke ann å dømme en hel tusen barn på grunn av noen få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest johanne123

Ja,man kan få kjæreste der.Men hvorfor er msp farlig da? :laugh: Det er jo et superkuuuult nettsted!...Hilsen johanne123 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johanne123

Jeg vet godt at msp er et godt nettsted.Jeg har opplevd slemme meldinger,stygge kommentarer på artbooker,looks,osv..men ka e så verst? :P..Man må tåle at folk snakker til deg,det er bare visst det er hacking dere trenger si i fra.Det e hvertfall det æ gjør!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

  • 7 år senere...

Er det spiller fortsatt populært?

Anonymkode: b4810...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, la oss vekke denne gamle, men spennende og flotte tråden opp til liv igjen! La oss se hvor mange svar vi klarer å gi denne tråden i 2023! 😁

Anonymkode: b4810...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest skrev (På 19.7.2010 den 21.24):

Hei

datteren min på 11 har oppdaget denne siden og fått "dilla". Er dette en grei nettside for alderen?

 

Www. Moviestarplanet. no

NEI. Les barnevakten.no

Siden er versting iht pedofile på nett. Siden har gjort noe grep iht å blokkere ord, men de skriver det bare på andre måter.  

Mine fikk ikke lov til å ha den Siden. Men de laget profil der alikevel.  Efterhvert forsto de hvorfor jeg hadde sagt nei, og de slettede for godt.  Bla erigerte peniser i profil bildet, og masse grooming.

Men i prosessen lærte de jo å gjenkjenne dette. Men de turte å si fra fordi jeg kjeftet aldri pga at de hadde Siden uten lov. For jeg synes det var viktigere at de turte å si fra. 

Er det en side barn ikke bør være på , så er det den. Vet ikke om rapportering er blitt lettere, men før var det også  vanskelig å raporte , og de ble ikke ofte fjernet heller. 

De gjorde noen grep, når det gikk konspirasjons teori om at siden drives av pedofile, da de ikke var villig til å gjøre så mye med problemet. Hvorvidt det er tilfelle eller ikke legger jeg meg ikke opp i. Men jeg så nok, til å si hold unna deres unna den siden

Anonymkode: b1938...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

NEI. Les barnevakten.no

Siden er versting iht pedofile på nett. Siden har gjort noe grep iht å blokkere ord, men de skriver det bare på andre måter.  

Mine fikk ikke lov til å ha den Siden. Men de laget profil der alikevel.  Efterhvert forsto de hvorfor jeg hadde sagt nei, og de slettede for godt.  Bla erigerte peniser i profil bildet, og masse grooming.

Men i prosessen lærte de jo å gjenkjenne dette. Men de turte å si fra fordi jeg kjeftet aldri pga at de hadde Siden uten lov. For jeg synes det var viktigere at de turte å si fra. 

Er det en side barn ikke bør være på , så er det den. Vet ikke om rapportering er blitt lettere, men før var det også  vanskelig å raporte , og de ble ikke ofte fjernet heller. 

De gjorde noen grep, når det gikk konspirasjons teori om at siden drives av pedofile, da de ikke var villig til å gjøre så mye med problemet. Hvorvidt det er tilfelle eller ikke legger jeg meg ikke opp i. Men jeg så nok, til å si hold unna deres unna den siden

Anonymkode: b1938...e16

HI er fra 2010! 

Litt seint å komme med advarsler til TS og datteren hennes som nå er 23 år. 

Anonymkode: 79b6f...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha nettvett rett og slett. Hun er liten, så følg med. Pass på hvem hun legger til som venn, gi regler for å ikke dele navn, adresse osv. Og les gjennom chat innimellom.  Også der og på Habbo, til og med på Wordfeud utgir voksne seg for å være barn innimellom.  Pass på så går det helst bra.

Anonymkode: fa324...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ha nettvett rett og slett. Hun er liten, så følg med. Pass på hvem hun legger til som venn, gi regler for å ikke dele navn, adresse osv. Og les gjennom chat innimellom.  Også der og på Habbo, til og med på Wordfeud utgir voksne seg for å være barn innimellom.  Pass på så går det helst bra.

Anonymkode: fa324...59e

Nei hun er 22

Anonymkode: 6dfb7...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...