Gå til innhold

Studietråd - Hva har du gjort i dag?


FrøkenBaker

Anbefalte innlegg

Det jeg faktisk har fått gjort er å henge opp bilder og stikkord på HUSK-veggen min, som jeg kan se oftere på nå frem mot neste eksamen.

Jeg har også mistet litt hår idag, ble litt fikling i håret mens jeg forsøkte å få med meg det jeg leste..

Underveis i et studie møter man ofte på emner som er lettere å lese på fordi man er litt mer interessert i de. Det emnet jeg startet på nå er ikke like motiverende. Noen som har et tips eller to jeg kanskje trenger å høre? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg skrevet ferdig noe jeg skulle levere inn. Det var litt ulare beskrivelser i forhold til retningslinjer, men i alle fall, den er nå skrevet ferdig og sendt inn, og jeg orker ikke å tenke på alt jeg muligens gjorde galt, som er noe jeg gjør for hver gang jeg har levert inn noe. Ferdig for i dag. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er ikke tolv en gang og jeg har lest gjennom og forstått to av teoritekstene jeg skal ha til seminaret på onsdag! De var vanskelige og den ene veldig lang, så jeg er fornøyd. Jge har spist en goood salat til lunsj og hatt psykologtime. Nå skal jeg ha litt oppgaveskriving og jeg skal lese i det ene dramastykket jeg skal ha om på seminar på torsdag frem til klokken 1600, da skal jeg ha kollokviemøte (med han som lukter skikkelig vondt :( ) GOD studiedag, med andre ord. Det er det få av føler jeg, så må gripe de mens jeg kan! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer på skolen i dag. Hadde et par timers forelesning og 3 timer lab. Resten egenarbeid. Skal fortsette nå, sånn at jeg kan slappe litt mer av siste halvdel av denne uka. Laaaang dag med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ei ganske bra forelesning :) Er deilig de gangene man er tidlig ute med lesingen, og foreleser prater om noe man nettopp har lest og er ganske trygg på. Da trenger man ikke sitte der og kverne hodet over begreper, unntak og betydninger. Man kan bare nyte de morsomme eller viktige eksemplene foreleser kommer med.



Anonymous poster hash: 2b491...a95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort meg nesten ferdig med del 1 av relasjonsalgebraen. Hadde sikkert vært ferdig, hadde det ikke vært for at jeg har lett etter riktige symboler i flere timer enn jeg har arbeidet med selve oppgaven. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har levert inn oppgave! Kan hende den må justeres litt, men. :nigo: Har ikke gjort så mye annet, men så mye nattarbeid er nok for i dag. Må bare lese litt metode. Deeet går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort ferdig halve delen av en labrapport. Må gjøre siste halvdel på laben neste uke før jeg kan gjøre den helt ferdig, men SNART i mål :danse:

Ellers har jeg begynt på en innlevering i matte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Segmentering, segmentering, segmentering...dette er et begynneremne og vi skal nå skrive forskningsrapport :fnise:

Så det er iallefall det jeg holder på med i dag!

Endret av Poppie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen dager "ferie", ettersom jeg var nødt å ta en spontantur bort noen dager. Det vil si at bunken med ting som skal gjøres, bare øker og øker. Må ta meg selv i nakkeskinnet og huske at studiet er jo tross alt morsomt, om ikke annet ;)



Anonymous poster hash: 2b491...a95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med alle forelesninger i dette emnet, så bruker hele dagen til å lage meg en oversikt over pensum, skrive notater, og utdype meg litt ekstra i pensum. Har lest pensumboken tidligere. Så skal jeg gjøre oppgaver når jeg er ferdig med dette arbeidet...



Anonymous poster hash: 2b491...a95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på skolen i dag, hatt lab og matteforelesning. Jobba litt med en labrapport og en matteinnlevering. Orka ikke gjøre noe når jeg kom hjem i kveld, og skal vekk i helga. Jaja, blir litt ekstra å gjøre neste uke, men det gjør ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har skrevet halve oppgaven min, samt gjort 10 småanalyser på den andre :)

Må bli ferdig med førstnevnte oppgave i kveld, men går nok fort når jeg bare slutter å prokrastinere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Våkne trist og i dårlig humør midt på natten? No, problem! Bare å hive seg til og gjøre oppgaver ;) keeping your mind occupied with studies is great.



Anonymous poster hash: 2b491...a95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...