Gå til innhold

Desperate housewives season 8


xavi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klarer ikke å vente til den 8 januar for neste episode. Rant en tåre eller 2 på slutten av episode 9. Bree kan ikke skyte seg selv, hun som gjør hele serien spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å vente til den 8 januar for neste episode. Rant en tåre eller 2 på slutten av episode 9. Bree kan ikke skyte seg selv, hun som gjør hele serien spennende.

Enig!! Gleder meg VILT til neste episode kommer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Så ferdig episode 10 nå nettopp. Var en interessant vending i serien. Vil helst ikke ødelegge for noen enda, men ble kjempe glad da jeg så dette. Håper dem fokuserer på denne vendingen. Har forresten lest på nettet om at Dana Delany returnerer i sin rolle som Katherine Mayfair denne sesongen. Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ferdig episode 10 nå nettopp. Var en interessant vending i serien. Vil helst ikke ødelegge for noen enda, men ble kjempe glad da jeg så dette. Håper dem fokuserer på denne vendingen. Har forresten lest på nettet om at Dana Delany returnerer i sin rolle som Katherine Mayfair denne sesongen. Anyone?

Gleder meg til i kveld :danse: Altfor lenge siden sist.

Er også veldig glad for en vending nå. De jo må gjøre noe med det hvis de ikke vil avslutte serien med alle i fengsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem som skriver disse lappene til Bree, er det noen som kan gjette hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spennnende! Vil ikke vente en uke for neste episode.. Lurer også på hvem det er som sender brevene til Bree.. Hmm, aner ikke hvem det kan være jeg :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker tydeligvis feil, for jeg trodde det var Bree som kjørte. Men så vi noen gang sjåføren?

Endret av MalloryK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Jeg husker tydeligvis feil, for jeg trodde det var Bree som kjørte. Men så vi noen gang sjåføren?

Tror ikke vi fikk se sjåfören, men jeg mener å huske at en reklame eller sammendrag av neste episode var klippet slik at man trodde det var Bree som kjörte.

Men mulig jeg husker helt feil.

Veldig spent på å se hvem det er som sender henne disse brevene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm....Kanskje hun sender dem til seg selv?

Det tror jeg ikke. Det ville isåfall ha vært en utrolig teit og skuffende måte å komme seg unna av serieskaperne på.

Den eneste jeg kommer på er Mrs.Mc Cluskey, men ser på det som lite sannsynlig egentlig. Det er sikkert en gammel karakter vi ikke har sett på en stund som ligger og lurer bak kulissene. Katherine Mayfair som noen nevnte kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er Orson som kommer tilbake?!

Susan er virkelig blitt dummere enn hun noen gang har vært. Dumt at serien skal slutte og at alle vil huske Susan som den dummeste av alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det her dere ser episodene? www.imdb.com

Må jeg lage en konto for å få sett da, og koster det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Ikke at jeg har sjekket så nøye, men jeg tror man bare får sett trailere på imdb

Det må jo være noen som står nær Bree som sender disse brevene iallefall, siden det er hun som får dem og måten de er skrevet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...