Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker mange brukere, og blir alltid glad i mange ulike brukere. Andre KG brukere er jeg ikke så glad i men de utmerker seg, nå florer det av tråder hvor de samme brukerne kommer opp om og om igjen. Misforstå ikke, jeg liker dem jeg og, men KG består av så mange flere!

Så utfordringen; Nevn en bruker som gjør inntrykk på deg, aller helst ikke en som er nevnt i hver eneste ; hvilken bruker liker du, hvem er klokest, hvem er snillest, hvem er penest osv osv. tråd!

Jeg vil nevne:

Alyah, morsom dagbok (shopping!! :rodmer: )

Jill, bra treningsdagbok ( :trene:)

Thessie, har lagt merke til henne :)

Pialill (?) virker som en søt jente :jepp:

Hikken digger avataren din :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

gjest_gjest som alltid blir angrepet for skrivemåten og ALDRI svarer stygt tilbake! Syns temaene veldig ofte er interessante selv om de kan være litt uortodokse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I farten kommer jeg på Giacomo, Flair, Lille-pus og Gjesten.

Når kortids- og langtidsminne etterhvert tar seg opp kan jeg komme tilbake med flere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

I en fnisete tråd fikk jeg øynene opp for Personlig21. Vet ikke om er en av de som nevnes, men vi er på bølgelengde når det gjelder Bjørn Eidsvåg. Derfor liker jeg henne. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Yvonne bare er nydelig. Jeg skal begynne å bli en mer hyggelig person her inne. Målet er å komme på en liste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I farten kommer jeg på Giacomo, Flair, Lille-pus og Gjesten.

Når kortids- og langtidsminne etterhvert tar seg opp kan jeg komme tilbake med flere. :)

Takk :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en fnisete tråd fikk jeg øynene opp for Personlig21. Vet ikke om er en av de som nevnes, men vi er på bølgelengde når det gjelder Bjørn Eidsvåg. Derfor liker jeg henne. :)

:yvonne:

Om du mente Personlig12 da, ikke 21. Håper virkelig ingen stjeler nicket mitt. :kjefte:

Da er jeg VIRKELIG nødt å sette på Bjørn Eidsvåg. U know what I mean :gjeiper:

Endret av Personlig12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anuket og Moscato :) Og mange andre, jeg er bare så dårlig til å huske brukernavn. Men særlig de to har utmerket seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anuket og Moscato :) Og mange andre, jeg er bare så dårlig til å huske brukernavn. Men særlig de to har utmerket seg.

Å DEG HedvigR har jeg også lagt merke til. Sikker pga bildet ditt. Men du er vel en av disse POPPISENE som ble nevnt i en annen tråd her eller? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å DEG HedvigR har jeg også lagt merke til. Sikker pga bildet ditt. Men du er vel en av disse POPPISENE som ble nevnt i en annen tråd her eller? Hehe

Haha, så bra ^^ Jeg tror egentlig ikke jeg er så poppis, men jeg har fått høre jeg er snill, og det er jo kjempebra :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

:yvonne:

Om du mente Personlig12 da, ikke 21. Håper virkelig ingen stjeler nicket mitt. :kjefte:

Da er jeg VIRKELIG nødt å sette på Bjørn Eidsvåg. U know what I mean :gjeiper:

Hvitvinsrelatert blingsing... Sorry ;) Brekk de B.E-platene i to. Og pass alltid på å ha vin i backup. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...