Gå til innhold

Ny her, ensom og ønsker venner


RiverSong

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du får noen venner ts, men tror det er lurt å slette både tlf nr og mail adr, for din egen del.

Du kan risikere mange useriøse henvendelser, og det er vel ikke akkurat det du trenger.

De som vil ha kontakt med deg kan sende deg pm her :)

Endret av Tanntrollet
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres koselig ut, RiverSong! Vet alt om hvor vanskelig det er å bli kjent med folk når man er supersjenert:P Jeg har god erfaring med å bli med i organisasjoner som driver med noe jeg brenner for - da har man et felles utgangspunkt sammen med andre mennesker som liker å bli kjent med nye folk. For eksempel kunne kanskje Trondheim astronomiske forening være noe for deg? Der er det folk i alle aldre som treffes for blant annet foredrag (med kaker og snacks) og observasjonskvelder - der de sikkert vil synes det er moro å kunne vise fram stjernehimmelen for en sjenert nybegynner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Vil også anbefale å fjerne personpplysninger. Nå kan man også finne adressen din.

Bedre å snakke på personlige meldinger inne på forumet.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for råd alle sammen! Det er min første gang på forum, og naive meg tenkte ikke på det med mobnr og mail. :)

Jeg ser det er slettet nå, og det er bra.

Ellers takk for alle gode ord og tips, jeg skal definitivt sjekke ut Trondheim Astronomiske Forening!

Takk igjen <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...