Gå til innhold

Ønsker venninner i ålesund


Ann84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
  • 2 år senere...

To år etter... Er noen ute etter venninne i Ålesund området? Jeg er 30, har barn og en mann som vi krangler ofte med :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På 24.12.2016 den 2.13, Vennlig skrev:

Hei :) jeg er glad hvis vi blir kjente med hverandre .

Jeg bor på sula. Du? Jobber du skift eller vanlig arbeidsdag? 

Heia! Hadde vært koselig  bli kjent. Jobber turnus ej, dag, kveld og natt. Enn duda? Bor like ved moa ej. :) Håper du he hatt ei fin julefeiring så langt. Ej he vert så heldig å hatt mye fri dagene før jul og til no. Men skal på nattevakt i natt og gjøre en innsats :) :nisseblunk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Dame snart 34, bur litt sør for Ålesund,har plana om å flytte til Ålesund så snart nokre ting går i orden.
Er dessverre uten barn, daita litt.(heterofil). Alle vennindene mine rundt her er etablert med unga, og har sjelden tid til å finne på ting. Kjedelig å sitte heime i helgane og av og til ellers, når enn kunne vore ute å tatt nokre glass vin og eller på kino osv av og til. Tura/fjelltura er også interessant. Festivala og konserta er kjekt! :)

Endret av Ice_83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2017 den 23.59, Ice_83 skrev:

Dame snart 34, bur litt sør for Ålesund,har plana om å flytte til Ålesund så snart nokre ting går i orden.
Er dessverre uten barn, daita litt.(heterofil). Alle vennindene mine rundt her er etablert med unga, og har sjelden tid til å finne på ting. Kjedelig å sitte heime i helgane og av og til ellers, når enn kunne vore ute å tatt nokre glass vin og eller på kino osv av og til. Tura/fjelltura er også interessant. Festivala og konserta er kjekt! :)

har sendt deg pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, Ice_83 skrev:

Har svart :)

Hehe.. såg ikke denne, men skrev sikkert svar til deg i samme tid som du sendte denne meldinga 😁 så nå he du me fått svar 🙌😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...