Gå til innhold

Flere her inne som er av mikset rase? :)


crystalcharm

Anbefalte innlegg

Det er jo forøvrig litt spennende, selv om jeg tipper at jeg blir veldig mye europa på den testen;)

Hvor mange hadde du gener til felles med i arkivet?

Ingen ektremt nære, men hadde vist 200+ fire-seksmenninger

Kan man se på deg at du ikke er "norsk"? Bare lurer siden den testen går langt tilbake i tid.

Om jeg tar en slik test vil jeg nok få opp Europeisk - sentral Europa, Midtøsten og kanskje noe russisk (eller kanskje tilogmed noe fra Djengis Khan) :hoppendeglad: Det hadde vært noe å skryte av det.

Bortsett fra mine veldig mørke brune øyne nei, men det har altid vært rykter om tatere i familien, så godt mulig jeg har øynene derfra. farfaren min skulle vist også sett veldig sørlig ut, nesten spansk eller gresk.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det i brukernavnet hvor du er halvt fra? Svar gjerne på PM om du ikke vil dele med alle.

Nei hehe. Karpuzi er et område, men tanken bak nicket er ikke stedet :) Det betyr vannmelon på gresk. Av alle ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det er gresk, og det heter Karpuz i Tyrkia. Så jeg bare lurte om du var halvt fra ett av de landene :smilorange:

Veldig nesten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for det meste norsk, noe tatere og svensker og latviere i periferien. Så jeg er ganske eksotisk for de fleste i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da en veldig politisk ukorrekt trådtittel, da.

Her i Norge er det ingenting som heter "raser", iallefall kan man ikke snakke om det. Og å snakke om mikset rase, - om mulig enda verre!

Har du sett for mye på amerikanske TV-serier, TS? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svenske besteforeldre og muligens noe tater på farsiden min. Jeg har så sære/spesielle øyne og forsåvidt ansikt...så det kunne vært interessant med en gentest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en veldig politisk ukorrekt trådtittel, da.

Her i Norge er det ingenting som heter "raser", iallefall kan man ikke snakke om det. Og å snakke om mikset rase, - om mulig enda verre!

Har du sett for mye på amerikanske TV-serier, TS? :)

Er rase et skjellsord??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en veldig politisk ukorrekt trådtittel, da.

Her i Norge er det ingenting som heter "raser", iallefall kan man ikke snakke om det. Og å snakke om mikset rase, - om mulig enda verre!

Har du sett for mye på amerikanske TV-serier, TS? :)

Nei. I Norge finnes det ikke "raser", men i verden finnes det utallige forskjellige raser. Det å kalle noen "neger" eller "guling" med intensjon om å se ned på personen er rasistisk. Merk deg forskjellene. Takk til deg!

Endret av crystalcharm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvt Tsjernobylsk (les: øst-europeer), hvis det teller. Ser 100% norsk ut (bortsett fra de hårete beina og den hårete rævva + at svettelukta mi er helt infernalsk) så det er egentlig en temmelig bortkastet mixet rase å være. Litt potetnese fikk jeg også på kjøpet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest gnækvåg

Er ikke nordiske / nord-germanere blanding av neandertaler og homo sapiens uansett?

Jeg tror jeg er en 16.del samisk men har så og si helt nordisk utseende.

Her i Norge er det ingenting som heter "raser", iallefall kan man ikke snakke om det. Og å snakke om mikset rase, - om mulig enda verre!

Har du sett for mye på amerikanske TV-serier, TS? Happy.gif

Rase på norsk og tysk betyr 'genetisk distinkt populasjon', i det kristne amerika derimot så brukes ordet 'race' mer løst om sosiale grupper.

Endret av Vanemagi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...