Gå til innhold

Nu brenner det i Sverige igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://avpixlat.info/2014/09/17/manga-anlagda-brander-under-natten/

Jajjamennsann.

Tragisk. Min kone er svensk, og faktisk er det slik at enkelte av hennes bekjente som har stemt SD har mistet venner og i noen tilfeller familie. Det minner litt om nazismen og opptakten til andre verdenskrig hvor man anga familie og venner.

Tenk, at man er så hjernevasket at man sier opp vennskapet eller dumper familiemedlemmer fordi de stemmer på et annet parti enn det man selv stemmer på. Vi har blitt kontaktet av flere bekjente de siste ukene som ønsker å komme til Norge.



Anonymous poster hash: 6e7f5...e70
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, komme til Norge på bakgrunn av politisk hets...ikke nødvenigvis bare pga jobb.

Mange av deres disqusprofiler er dessuten hacket, og det var en som fortalte meg at hans navn, bilde og informasjon ble hengt opp i butikker osv, og rundt på facebook. Rene hetsesider, samt at han blir hetset av bekjente på facebook.



Anonymous poster hash: 6e7f5...e70
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært glad jeg ble kvitt ''venner'' og ''familie'' som aldri sto meg nært uansett og som er altfor hjernevasket til å se på meg som noe mer enn min politisk orientering. :) Hvor jeg står politisk utgjør bare en liten del av meg og ja, jeg har faktisk venner som stemmer Ap og SV, men vi er fortsatt venner selv om vi har helt forskjellig syn på politikk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk. Min kone er svensk, og faktisk er det slik at enkelte av hennes bekjente som har stemt SD har mistet venner og i noen tilfeller familie.

Hvorfor holder de ikke bare kjeft om hvem de har stemt på da? Eller lyver? Alle skjønner jo at rabiate "antirasister" ikke kan behandles som vanlige folk uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor holder de ikke bare kjeft om hvem de har stemt på da? Eller lyver? Alle skjønner jo at rabiate "antirasister" ikke kan behandles som vanlige folk uansett.

De aller fleste gjør jo det, men noen ønsker ikke å bli kneblet i et såkalt demokratisk samfunn og står opp for sine rettigheter. Det angrer de på nå.

Anonymous poster hash: 6e7f5...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor holder de ikke bare kjeft om hvem de har stemt på da? Eller lyver? Alle skjønner jo at rabiate "antirasister" ikke kan behandles som vanlige folk uansett.

Det er mange som har fått sine disqus-kontier hacket, og de innleggene som de for eksempel har postet på Avpixlat, og som de trodde var anonyme, nå blir offentliggjort og knyttet til deres identitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste gjør jo det, men noen ønsker ikke å bli kneblet i et såkalt demokratisk samfunn og står opp for sine rettigheter. Det angrer de på nå.

Anonymous poster hash: 6e7f5...e70

Sverige er godt på vei til å bli som eks-kommunistiske land i øst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://avpixlat.info/2014/09/17/manga-anlagda-brander-under-natten/ Jajjamennsann. Tragisk. Min kone er svensk, og faktisk er det slik at enkelte av hennes bekjente som har stemt SD har mistet venner og i noen tilfeller familie. Det minner litt om nazismen og opptakten til andre verdenskrig hvor man anga familie og venner. Tenk, at man er så hjernevasket at man sier opp vennskapet eller dumper familiemedlemmer fordi de stemmer på et annet parti enn det man selv stemmer på. Vi har blitt kontaktet av flere bekjente de siste ukene som ønsker å komme til Norge. Anonymous poster hash: 6e7f5...e70

Vil de bo i norge i nær fremtid? Da kan de tipse(hvis de vil) tv2, finansavisen, vg eller db,så de kan lage en nyhetssak om det.

Endret av Ferie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange biler som brenner i Sverige. Det er grunnen til at jeg ikke kjøper Volvo.



Anonymous poster hash: 59540...05b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...