Gå til innhold

Venstresiden og mange av deres feilslåtte tanker


Gjest EnFyr

Anbefalte innlegg

Jeg er klar over at mange av meningene deres ikke har noen logiske forklaringer, eller er bunden i faktiske realiteter, men jeg vil likevel vise feilene.

Siden det har vert så mye prat om unger som er "født i feil kjønn" begynner jeg med det. For det første synes jeg synd i unger som vokser opp med foreldre som faktisk lar unger gjøre slike ting, de er faktisk ikke kabable til å ta slike valg, og det er et eller annet som har skjedd med de.

Kjønnsidentitet handler om de egenskaper som er profitabelt å ha som eksempelvis en mann. Om en gutt kaster bort dette, ender det med at han er mindre berett på de utfordringer han vil oppleve i livet. Eksempelvis det at du vil oppfatte mindre medfølelse fra andre, at du er forventet å stå opp for deg selv, at du må arbeide hardt osv. En manns praktiske verdi kommer fra hans karakter og person, mens kvinner kan oppnå det nevnte, men har likevel evnen til å føde. Ergo har de en praktisk verdi i fra før. En mann må derfor bli bedre på alle andre punkt, for å bli aksepter Med andre ord er det en faktisk støttende for en gutt å få en oppdragelse for gutter. Med disiplin osv. Det former han til å takle livets realiteter. Om ei jente vil være en gutt, vil hun ha større problemer med å tiltrekke seg en make.

Jeg er helt klar over at venstresiden ikke verdsetter menn, og da spesielt ikke de med feil hudfarge og etnisitet. Likevel sier jeg det.

Homoseksualitet er en annen ting, dette er noe helt irrasjonelt og gir ingen mening. La de gjøre som de vil, men ikke kom her og babl om at vi har ulike seksualiteten. Du har det som faktisk gir logisk mening, nemlig at en forelsker seg og blir tiltrukket av noen av de andre kjønnet. Fordi det faktisk skaper liv. Det andre sprer kun kjønnssykdommer.

Feminisme er noe stort nonsen, og har i stor grad vert på venstresiden. Alle er vel enige at folk skal ha like retter, men når man ikke anerkjenner de fordelene kvinner har, for så å bare arbeide for å bedre kvinners retter, blir det en slags female supramacy gruppering. Noen som bare arbeider for privilegium for kvinner spesifikt, noe vi har i Norge i dag. Vi anerkjenner ikke at kvinner faktisk gjør det bedre på noen punkt og ganske sikkert har mer lagt til rette for seg. I mens blir det dårligerestilte mann gjort til latter og plaget, og blir ikke gitt noe medfølelse av noen sjeler. Heller ikke en smule selvransakelse fra ulike offentlige organer, og de som har greie på oppdragelse. De er jo ikke noe verdt disse mennene (husk det jeg skrev ovenfor om barn født i feil kropp).

Den siste idiotien er innvandring. Hvorfor i alle dager skal vi gi bort landet til våre etterkommere, til fult av andre folk? Hvorfor skal vår økonomi bli ødelagt? Hvorfor skal vi lide under all kriminaliteten og jævelskapen de bringer? Det er bare negative ting ved det. Ikke mindre skal de kreve bare mer og mer og atter mer. Mens vi skal gi dem og akseptere alt.

Så fuck you venstresiden, og deres skrullete ideer. Si at dere søker stemmer og makt, og at dere bare er kyniske fryktelige mennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Homoseksualitet er en annen ting, dette er noe helt irrasjonelt og gir ingen mening. La de gjøre som de vil, men ikke kom her og babl om at vi har ulike seksualiteten. Du har det som faktisk gir logisk mening, nemlig at en forelsker seg og blir tiltrukket av noen av de andre kjønnet. Fordi det faktisk skaper liv. Det andre sprer kun kjønnssykdommer.

Jeg burde vel ikke bite på, men...................................... du er klar over at lesbiske kvinner har den minste forekomsten av kjønnsykdommer?

Anonymous poster hash: c6778...ca5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladets kommentarfelt er jo stengt, så en plass må jo disse bitre mennene gå for å tømme seg for dritten. Må være slitsomt å være så bitter hele tiden og bruke livet sitt på å dømme alle andre, for at de bare er seg selv. lol

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladets kommentarfelt er jo stengt, så en plass må jo disse bitre mennene gå for å tømme seg for dritten. Må være slitsomt å være så bitter hele tiden og bruke livet sitt på å dømme alle andre, for at de bare er seg selv. lol

Jeg dømmer ingen. Er venn med mange utenlandske, og verdsetter de like mange som alle andre sjeler. Jeg tenker derimot på en annen måte når det gjelder innvandring på det store plan, noe jeg synes de som har fått komme hit også kan tenke. Folk kan drive på som de vil, men rasjonalitet er viktig å inneha.

Endret av EnFyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dømmer ingen. Er venn med mange utenlandske, og verdsetter de like mange som alle andre sjeler. Jeg tenker derimot på en annen måte når det gjelder innvandring på det store plan, noe jeg synes de som har fått komme hit også kan tenke. Folk kan drive på som de vil, men rasjonalitet er viktig å inneha.

Problemet er mye hvilken rasjonalitet man abonerer på.

Hele orginal innlegget ditt er kunnskapsløst og historieløst vås der man leter etter enkle svar på ekstremt komplekse systemer, noe som avdekker en deprimerende intelektuell impotens.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsidentitet handler om de egenskaper som er profitabelt å ha som eksempelvis en mann. Om en gutt kaster bort dette, ender det med at han er mindre berett på de utfordringer han vil oppleve i livet. Eksempelvis det at du vil oppfatte mindre medfølelse fra andre, at du er forventet å stå opp for deg selv, at du må arbeide hardt osv. En manns praktiske verdi kommer fra hans karakter og person, mens kvinner kan oppnå det nevnte, men har likevel evnen til å føde. Ergo har de en praktisk verdi i fra før. En mann må derfor bli bedre på alle andre punkt, for å bli aksepter Med andre ord er det en faktisk støttende for en gutt å få en oppdragelse for gutter. Med disiplin osv. Det former han til å takle livets realiteter. Om ei jente vil være en gutt, vil hun ha større problemer med å tiltrekke seg en make.

Jeg leser dette her som en kritikk av at samfunnet prater om mangfold på tvers av kjønn, mens det i praksis viser seg å være innblanding av holdninger som er ekstremt kjønnsdelte, og som gjør et syn som du har fordelaktig for menn.

Du tar opp litt mange ting samtidig, så det er vanskelig da å diskutere noe, i og med at den eneste røde tråden er "venstresiden." Jeg ser på norsk politikk som en grøt, og syns ikke det er så stor forskjell på høyre og venstre, byråkratikåte sosialdemokrater overalt.

Jeg kan veldig lite om transgenderpersoner, så jeg ser ikke hvorfor jeg skal bry meg. Hva gjelder innvandring, så vet vi med godt statistisk materiale at innvandring er et tapsprosjekt for BNP. Vi har ikke klart å utnytte innvandring til noe positivt, og det er velferdsordningene våre som må ta størstedelen av skylda. Det er de med lavest utdanning som treffes hardest av innvandringen, og det er dårlige argumenter for innvandring, det er nok mer slik at det henger sammen med rettroenhet og ønsket om å være et godt menneske/ikke-rasist som gjør at man er pro-innvandring. Det er vanskelig å ha venner med etnisk delopphav, og samtidig skulle kritisere innvandring og midtøstenkultur. Dette fordi mennesker er flokkdyr. Hver gang jeg har forsøkt å være nyansert, så skjønner folk bare ikke hvor jeg vil hen. Enten er du med oss eller mot oss. Det forteller kanskje litt om hvor primitive noen av de menneskene som kommer hit er. Enkelte grupper er svært fordelaktige, og andre grupper burde vi være veldig selektive med, alle fra muslimske land f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer ingen. Er venn med mange utenlandske, og verdsetter de like mange som alle andre sjeler. Jeg tenker derimot på en annen måte når det gjelder innvandring på det store plan, noe jeg synes de som har fått komme hit også kan tenke. Folk kan drive på som de vil, men rasjonalitet er viktig å inneha.

Hele første innlegget ditt har hundreogørten eksempler på at du dømmer.

Rasjonalitet er viktig å inneha, men der bommer du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...