Gå til innhold

Norge har verdens peneste jenter.


Ulick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse flott kvinner! :)
Men jeg er uenig at skjønnhet er knyttet til et land. Jeg kjenner kjempe pene damer fra mange land og jeg tror at hvor man er fra er eneste kravet for å se bra ut.Jeg tror at mange liker mørke folk, med mørke øyner og brunt hår og at mange liker lyse folk ,med store blå øyner og vakkert isblondt hår. Jeg personlig syns at begge kan være tilsvarende pene, så det er kanskje derfor jeg mener at skjønnhet ikke bare handler om hvor man er fra?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke rasist, men synes selv kun skandinaviske kvinner og menn er pene, liker kun den type utseende



Anonymous poster hash: 742a0...ac6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse flott kvinner! :)

Men jeg er uenig at skjønnhet er knyttet til et land. Jeg kjenner kjempe pene damer fra mange land og jeg tror at hvor man er fra er eneste kravet for å se bra ut.Jeg tror at mange liker mørke folk, med mørke øyner og brunt hår og at mange liker lyse folk ,med store blå øyner og vakkert isblondt hår. Jeg personlig syns at begge kan være tilsvarende pene, så det er kanskje derfor jeg mener at skjønnhet ikke bare handler om hvor man er fra?

Men har du lagt merke til at ansiktstrekkene varierer ganske mye? Det er ikke bare fargene som er forskjellige..

Anonymous poster hash: 355f1...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse flott kvinner! :)

Ikke enig. Ja, vi har verdens vakreste kvinner. Det er bare bra synd at det er så få av dem...

Anonymous poster hash: 59efb...1ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er delvis enig. Ariske/nordiske trekk er fine, ja. Men de sensuelle ekte brasilianske kvinnene og fra landene rundt må jeg si generelt slår våre jenter.

Er også noen norske jenter som ødelegger for statistikken i mine øyne med den der uekte fake blonde greia som er så hipp i enkelte miljø her.

Endret av kattaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du lagt merke til at ansiktstrekkene varierer ganske mye? Det er ikke bare fargene som er forskjellige..

Anonymous poster hash: 355f1...8f1

Det har jeg, folk fra forskjellig land ser helt klart forskjellig ut. Poenget med farger var at mange syns det er viktig(det er ingenting galt i det),mens den faktoren spiller mindre rolle for meg.

Men må innrømme at jeg tiltrekkes mer av folk som er like som meg selv. Det er veldig også naturlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg, folk fra forskjellig land ser helt klart forskjellig ut. Poenget med farger var at mange syns det er viktig(det er ingenting galt i det),mens den faktoren spiller mindre rolle for meg.

Men må innrømme at jeg tiltrekkes mer av folk som er like som meg selv. Det er veldig også naturlig

Akkurat det har du veldig rett i :)

Anonymous poster hash: 355f1...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Syns personlig jenter med mørkere trekk er mye finere.



Anonymous poster hash: d758b...596
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært uenig.

Jeg skulle ønske norske jenter våget å være feminine og sexy uten at det virker påtatt. Det er det ikke mange her som klarer. Jeg tror det har med janteloven å gjøre. Hvis man ikke er litt flau, er man en tøs....

De vakreste kvinnene kommer fra områdene rundt middelhavet.

Anonymous poster hash: 57199...aa1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

India 5?

Irak 6?

Pakistan 21?

:fnise:

Forresten påfallende valg av ilustrasjonsbilde.



Anonymous poster hash: 22b5f...011
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er ikke rasist, men synes selv kun skandinaviske kvinner og menn er pene, liker kun den type utseende

Anonymous poster hash: 742a0...ac6

Det er ikke noe rasistisk i det, det er personlige preferanser :) Mange nordmenn jeg kjenner er nok uenige med deg og mener norske kvinner er veldig lite feminine, sammenlignet med kvinner fra andre land. De har fått seg utenlandske kjæreste, samboer eller kone alle sammen.

Jeg kan si meg enig med dem, men det finnes selvfølgelig unntak. Det blir dumt å generalisere om alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er ikke rasist, men synes selv kun skandinaviske kvinner og menn er pene, liker kun den type utseende

Anonymous poster hash: 742a0...ac6

Må du si jeg er ikke rasist, så er du nok det

Jeg er uansett uneig synes verdens peneste kvinner er fra Tyskland.

Anonymous poster hash: 74f80...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pink.Pearls

Det kryr av pene jenter her pga. gode gener og at norske jenter faktisk har mye penger til å bruke på bra sminke, klær og diverse tilbehør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandinaviske jenter er i all hovedsak flotte i forhold til mange andre nasjonaliteter.

Var nettopp i England og jeg må si jeg ble sjokkert over hvor mange mindre pene mennesker man finner der.



Anonymous poster hash: 83f26...7cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...