Gå til innhold

9/11 – tretten år etter.


Ulick

Anbefalte innlegg

Jeg behøver ikke å begrunne noe som helst for deg:)

Jeg bare er ikke en av de som kjøper meningene til nyhetskanalene og alle kan vel forstå at det er enkelte ting so. Skjedde den dagen som ikke stemmer.

Det morsomste er det med at han lederen Abbas sin baggasje ble feilsendt og derfor fant de ID på gjerningsmennene for han hadde jo såklart all id,info,motiv etc i en handbaggasje, veldig sannsynlig.

En annen morsom ting er det Bush nevner i et intervju om da han satt i baksetet på en bil etter å ha landet med airforceone på en flybase,og de kjørte veldig fort,så sa han til sjåføren "slow down,al qaida is not here"lenge før de visste at set var Al qaida,han forsnakket seg visst der. Og osama benektet å stå bak først før "de"hevder han allikavel tok ansvar.

Uansett,veldig mange rare detaljer og ting som ikke stemmer med den dagen.

Du trenger ikke å begrunne noe som helst, men hva i all verden gjør du i et diskusjonsforum hvis du ikke gidder å diskutere?

Dette med Attas bagasje er omtalt her. Funnet av bagasjen noen reell betydning, da de ansvarlige allerede var identifisert.

Hvor er dette Bush-intervjuet du snakker om? Og når man tenker på hvor mye feil Bush sa, hva får deg til å tro at det bekrefter at det er noe rart og ikke at det bare viser at Bush er et surrehue?

Med andre ord: For noen elendige eksempler. Ikke rart du ikke ville dele dem i utgangspunktet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke å begrunne noe som helst, men hva i all verden gjør du i et diskusjonsforum hvis du ikke gidder å diskutere?

Dette med Attas bagasje er omtalt her. Funnet av bagasjen noen reell betydning, da de ansvarlige allerede var identifisert.

Hvor er dette Bush-intervjuet du snakker om? Og når man tenker på hvor mye feil Bush sa, hva får deg til å tro at det bekrefter at det er noe rart og ikke at det bare viser at Bush er et surrehue?

Med andre ord: For noen elendige eksempler. Ikke rart du ikke ville dele dem i utgangspunktet.

For en nedlatende holdning du viser,kanskje ikke rart jeg ikke ønsker å diskutere.

Finnes haugevis av andre eksempler, men jeg tror det er et utdebattert emne. Jeg ser det ihvertfall slik at det er ting som ikke stemmer,så får du heller velge å sluke alle løgnene:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nedlatende holdning du viser,kanskje ikke rart jeg ikke ønsker å diskutere.

Finnes haugevis av andre eksempler, men jeg tror det er et utdebattert emne. Jeg ser det ihvertfall slik at det er ting som ikke stemmer,så får du heller velge å sluke alle løgnene:)

Kom gjerne med eksempler på disse løgnene

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne med eksempler på disse løgnene

Forsikringssvindel

Nanothermitt

Osama tok ikke ansvar for handlingene

Kofferten som liksom ble feilsendt,såklart med all info

2 av flyene som nærmest gikk i oppløsning(snakker om pentagon og pennsylvania)

Brannmenn som har blitt syke

Installasjoner i forkant av hendelsen

Div uttalelser fra Bush og co som er nokså merkverdige(tror ikke på surrehue eksempelet)

And many more..

Men ærlig talt,jeg skjønner at du/dere ikke er ute etter sannheten da "eksempel på disse løgnene"vitner om at du har bestemt deg for å sluke eventyrfortellinger fra FOX:)

Nei,dere får diskutere dere imellom og ikke dra meg inn, jeg vet hva jeg vet og tror på det jeg tror på,og jeg vil ha meg frabedt flere frekke kommentarer takk:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringssvindel

Nanothermitt

Osama tok ikke ansvar for handlingene

Kofferten som liksom ble feilsendt,såklart med all info

2 av flyene som nærmest gikk i oppløsning(snakker om pentagon og pennsylvania)

Brannmenn som har blitt syke

Installasjoner i forkant av hendelsen

Div uttalelser fra Bush og co som er nokså merkverdige(tror ikke på surrehue eksempelet)

And many more..

Men ærlig talt,jeg skjønner at du/dere ikke er ute etter sannheten da "eksempel på disse løgnene"vitner om at du har bestemt deg for å sluke eventyrfortellinger fra FOX:)

Nei,dere får diskutere dere imellom og ikke dra meg inn, jeg vet hva jeg vet og tror på det jeg tror på,og jeg vil ha meg frabedt flere frekke kommentarer takk:)

At det er ting her du ikke forstår, betyr ikke at dine konklusjoner er riktige.

Anonymous poster hash: c5e6d...06c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er ting her du ikke forstår, betyr ikke at dine konklusjoner er riktige.Anonymous poster hash: c5e6d...06c

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,dere får diskutere dere imellom og ikke dra meg inn

Det er kanskje like greit, så slipper du å bli avkledd og latterliggjort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringssvinde

Hva mener du?

Nanothermitt

Dette er løgnen her. Det er ikke funnet spor etter noe slikt.

Osama tok ikke ansvar for handlingene

Jod, det gjorde han. Det er løgn at han ikke gjorde det.

Kofferten som liksom ble feilsendt,såklart med all info

Dette har du allerede nevnt, og jeg har svart på det.

2 av flyene som nærmest gikk i oppløsning(snakker om pentagon og pennsylvania)

Nei, det var vrakdeler rundt omkring i begge tilfellene. Men husk på at det er snakk om store krefter. Hvis du forventer at et fly som har smelt inn i en solid overflate i høy hastighet skal være nærmest intakt så trenger du en reality-check.

Brannmenn som har blitt syke

Hva med det?

Installasjoner i forkant av hendelsen

Hvilke installasjoner?

Div uttalelser fra Bush og co som er nokså merkverdige(tror ikke på surrehue eksempelet)

Hvis du ikke har fått med deg at Bush sa mye rart i alle sammenhenger så er du ikke helt med.

And many more..

Alle ser ut til å være hentet fra psykotiske konspirasjonsteori-sider.

Men ærlig talt,jeg skjønner at du/dere ikke er ute etter sannheten da "eksempel på disse løgnene"vitner om at du har bestemt deg for å sluke eventyrfortellinger fra FOX:)
Der kom den. Endelig viser du at du har løyet til folk hele tiden. Du er slett ikke "skeptisk" eller noe slikt. Du er 100% overbevist om at konspirasjonsteoriene stemmer.

Nei,dere får diskutere dere imellom og ikke dra meg inn, jeg vet hva jeg vet og tror på det jeg tror på,og jeg vil ha meg frabedt flere frekke kommentarer takk:)
Den som er frekk her er den som løy til alle og fremstilte seg som noe annet enn hun egentlig er. Det viser seg at du er 100% en konspirasjosnteorist, noe du påstod at du ikke var.
Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?

Dette er løgnen her. Det er ikke funnet spor etter noe slikt.

Jod, det gjorde han. Det er løgn at han ikke gjorde det.

Dette har du allerede nevnt, og jeg har svart på det.

Nei, det var vrakdeler rundt omkring i begge tilfellene. Men husk på at det er snakk om store krefter. Hvis du forventer at et fly som har smelt inn i en solid overflate i høy hastighet skal være nærmest intakt så trenger du en reality-check.

Hva med det?

Hvilke installasjoner?

Hvis du ikke har fått med deg at Bush sa mye rart i alle sammenhenger så er du ikke helt med.

Alle ser ut til å være hentet fra psykotiske konspirasjonsteori-sider.

Der kom den. Endelig viser du at du har løyet til folk hele tiden. Du er slett ikke "skeptisk" eller noe slikt. Du er 100% overbevist om at konspirasjonsteoriene stemmer.

Den som er frekk her er den som løy til alle og fremstilte seg som noe annet enn hun egentlig er. Det viser seg at du er 100% en konspirasjosnteorist, noe du påstod at du ikke var.

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av andre ting som har skjedd nylig, er initiativet om å få frigitt «De 28 sidene» interessant.

Etterretningskomiteen i Kongressen laget en rapport med navn «Joint Inquiry into Intelligence Community Activities Before and After the Terrorist Attacks of September 11, 2001», men 28 sider av denne rapporten ble hemmeligstemplet av Bush-administrasjonen. Obama har flere ganger lovet at han skal frigi disse 28 sidene, men så har enda ikke skjedd. Det er forventet at de 28 sidene vil kaste nytt lys over 9/11, blant annet at de vil gi opplysninger om fremmede makters innblanding i 9/11. Det er alminnelig antatt at de 28 sidene vil vise at Saudi-Arabia var delaktige i 9/11. Noen tror at de også vil vise at Israel var innblandet.

Medlemmer av kongressen har adgang til å lese disse 28 sidene, og de som har lest den, blant annet Walter Jones (R-NC) og Stephen Lynch (D-MA), går sterkt inn for for at disse sidene skal offentligjøres.

Intervju med Walter Jones (R-NC) og Stephen Lynch (D-MA) her:

http://antiwar.com/blog/2014/09/12/september-11th-and-the-missing-28-pages-of-the-911-report/

Om initiativet for å få frigitt de 28 sidene, se her:

http://28pages.org/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Njååååå...*klappe på hodet*

Noen tror, mange spekulerer, enkelte mener, blalblabla. Sladdede sider av dokumenter som er offentliggjort, er en ukjent størrelse, og spekulasjoner om hva som står i dem, er bare spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reflektert og balansert innlegg til jabx å være.

Det syns jeg også. Kort, konsist og poengtert. Og i overensstemmelse med sakens fakta. Solid håndverk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det er 13 år siden, på tide å komme seg videre

Enig. Og det å komme seg videre betyr å backe opp de som har gravet dypt i saken for å avdekke de kriminelle i saken, og det er ikke de 19 kaprerne og Osama-gjengen.

Kampen kom å avdekke løgnhalsene som stod bak, altså amerikanske myndigheter, må fortsette.

I stedet for kveldsfilmen eller detektimen. Se heller denne.

AE911Truth Experts Speak Out

http://www.youtube.com/watch?v=YW6mJOqRDI4

7-comes-down-o.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Og det å komme seg videre betyr å backe opp de som har gravet dypt i saken for å avdekke de kriminelle i saken, og det er ikke de 19 kaprerne og Osama-gjengen.

Kampen kom å avdekke løgnhalsene som stod bak, altså amerikanske myndigheter, må fortsette.

I stedet for kveldsfilmen eller detektimen. Se heller denne.

AE911Truth Experts Speak Out

http://www.youtube.com/watch?v=YW6mJOqRDI4

7-comes-down-o.gif

Hva med noen flere David Icke-videoer? De har en viss underholdningsverdi. Kan du finne en der han snakker om reptiler fra rommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noen flere David Icke-videoer? De har en viss underholdningsverdi. Kan du finne en der han snakker om reptiler fra rommet?

Ja, du klarer ikke å søke dem opp selv mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...