Gå til innhold

Saken om sauebonden som drepte hunden Tønes henlagt


Apis

Anbefalte innlegg

Empati? Han lagt opp til dette helt selv. Som man reder. Absolutt ingen empati for en slik ustabil drittsekk! Hva blir det neste? "Nei stakkars liten..." Han fortjener alt han får, og håper ikke det gir seg med det første. Begår man en slik gjerning så får man for pokker stå for det også. Han ville vel sette et eksempel for andre hundeeiere, og da må man gjerne betale prisen for det også. Jeg har empati for redelige mennesker, ikke avskum.

Anonymous poster hash: dd507...eb9

Syntes jo dette var i overkant kraftige ord.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva så? Så hvis en hund aggressivt begynner å jage en annens hund så har ikke eier rett til å forsvare dyret sitt? Gud bedre meg dere dyreleskere har et gangsyn som små barn.

Jeg har gangsyn som et lite barn? Du forsto ikke hva jeg sa engang.

Og nei,du tar feil i hva du antok at jeg mente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, flere avsporinger og diskusjoner som springer ut fra disse avsporingene og svar til dette.

pinar, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden er et fullverdig individ med en personlighet som alle andre. Syns det er svært trist det bonden gjorde mot et dyr der det påstås at eier sviktet i båndtvangen. At det var så mange mennesker som over tusen som deltok i en minneseremoni til Tønes, syns jeg er veldig godhjertet, riktig og rørende. Må han kvile i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...