Gå til innhold

Han sa ja til å begynne å prøve snart!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid følt et slags intenst behov for å bli mor, men hver gang jeg har tatt det opp med samboer har han vært ganske negativ til det. Men den siste tiden har han åpnet mer opp for det, og sa vi kan begynne å prøve i løpet av de neste to årene! Og det virker som han har skikkelig lyst til det nå! Grunnen til ventetiden er at jeg har litt gjeld som jeg må betale ned først, men det er gjort i løpet av maks ett år, så nå er jeg skikkelig gira. :) 

Sorry om det ikke er helt relevant for forumet, men jeg er så glad så jeg måtte bare dele det! :D Hihiiiii!  :danse:  :bolledeig:



Anonymous poster hash: b1dcb...4f9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, koselig da. :) Og en ekstra god grunn til å være flink til å betale ned gjelden din. Vinn-vinn. Glad på deres vegne. Bare gøy med litt glad-innlegg her inne!



Anonymous poster hash: 51802...64a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe, koselig da. :) Og en ekstra god grunn til å være flink til å betale ned gjelden din. Vinn-vinn. Glad på deres vegne. Bare gøy med litt glad-innlegg her inne!

Anonymous poster hash: 51802...64a

 

Ja, absolutt! Gjelda har fort blitt litt nedprioritert, men nå skal jeg være streng med meg selv, også går det fort :) 

Anonymous poster hash: b1dcb...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjertesukk

Så koselig!!! For en gøy periode dere skal inn i :) mye forventinger og spenning. Håper det går greit å få en spire når dere bestemmer dere for å prøve! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye kan skje før to år er gått. Neste gang er det at han vil vente på en forfremmelse, at dere burde kjøpe større leilighet/hus først osv osv.

Foreslår at du jubler den dagen han faktisk sier ja til å prøve og ikke bare gir deg en utsettelse.

Anonymous poster hash: ba503...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kan skje før to år er gått. Neste gang er det at han vil vente på en forfremmelse, at dere burde kjøpe større leilighet/hus først osv osv.

Foreslår at du jubler den dagen han faktisk sier ja til å prøve og ikke bare gir deg en utsettelse.

Anonymous poster hash: ba503...cda

Vi har allerede et kjempestort hus (med alt for mye plass til bare oss to), og han er selvstendig næringsdrivende og gjør det ganske godt :) Jeg er ikke så alt for bekymret. 

 

Så koselig!!! For en gøy periode dere skal inn i :) mye forventinger og spenning. Håper det går greit å få en spire når dere bestemmer dere for å prøve! ❤

Hihiiii jaaa åh jeg er så glad :) Takk, jeg håper det også!  Siden jeg har god tid på å forberede egen kropp, tenker jeg å ta noen grep i kostholdet først, spise litt sunnere og sånne ting. Kanskje teit, jeg vet ikke, men jeg vil bare ha et bra utgangspunkt. :)

 

:bolledeig:

:danse:

Anonymous poster hash: b1dcb...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ bra for deg TS! Jeg er litt i samme situasjon, jeg har endelig fått han med på lasset og vi har blitt enige om å starte i slutten av april 2016 :) Storfornøyd jeg også! Vi skal bare legge oss opp en litt større buffer først for å kunne ta ut ekstra permisjon til vårt potensielle januarbarn...



Anonymous poster hash: 4d9a0...023
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

SÅ bra for deg TS! Jeg er litt i samme situasjon, jeg har endelig fått han med på lasset og vi har blitt enige om å starte i slutten av april 2016 :) Storfornøyd jeg også! Vi skal bare legge oss opp en litt større buffer først for å kunne ta ut ekstra permisjon til vårt potensielle januarbarn...

Anonymous poster hash: 4d9a0...023

 

Så gøy! :D Lykke til! En buffer er sikkert lurt, kjekt å planlegge litt sånt :) 

Anonymous poster hash: b1dcb...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...