Gå til innhold

Ovitrelle: positive erfaringer?


heipåådeg

Anbefalte innlegg

Jeg er nå på dag 9 etter satt Ovitrelle (etter noen uker på menopur behandling og modnet opp eggene mine) - da jeg mistet min menstruasjon for over ett år siden pga treninga mi.

Vi ønsker gjerne barn, og har jobbet med fertilitetsklinkken en stund nå, pga at jeg ikke har hatt noe EL eller mens.

Jeg greier nesten ikke sove om natten lengre, fordi jeg skal ta test til helga for å se om vi lyktes med å bli gravide etter at jeg satt Ovitrelle og vi hadde samleiet etter innstrukser fra gyn.

Har dere noen erfaringer med dette?

Er det noen som faktisk greide å bli gravid av dette? Det høres bare så "enkelt" ut å skulle greie det, etter å ha prøvd iherdig i over ett år nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om problemet har vært manglende eggløsning og du nå vet du fikk sluppet et modent egg har dere jo utmerkede sjangser for å klare det i løpet av noen måneder med denne metoden. Selv har jeg prøvd pergo+ovitrelle i tre mnd ute hell, men jeg har jo alltid eggløsning av meg selv så mine sjangser er nok langt lavere enn dine.

Anonymous poster hash: 55dc7...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat hatt min første kur med pergo og ovitrelle nå pga lange sykluser (35 dager) 

 

Negativ test i dag 11 DPO :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...