Gå til innhold

Blir ikke gravid- begynner bli slitsomt


Flicka87

Anbefalte innlegg

7 pp satt den heller ikke 😞 Var egentlig innstilt på at det kunne ta tid, men etter den gangen her kjenner jeg meg skikkelig nede.... Vet vi treffer eggløsning.. Brukt cbfm siste månedene, og eggløsningstester før det.. Hvorfor skjer det ingen ting? Kan jeg ha tette eggledere? Blir utrolig lei meg... Alle rundt meg blir gravide, familie/ venner/ kollegaer maser om "ja dere da, når blir det barn"... Dette begynner bli utrolig slitsomt og sårt... Hvordan gå videre/ holde ut så ikke hverdagen blir et eneste mørkt og trist hull??

Trodde virkelig ikke det skulle bli så tungt 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hjertesukk

Vi har prøvd i fem måneder, hvor mange måneder har dere forsøkt? Husk at det kan ta opp til ett år eller to!! :) Kjedelig, men sant :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant det.. Men Kjett er det :/ Blir vel 7 mnd nå.. Har hatt utslag på eggløsningstest hver eneste mnd, så har jo tydelig eggløsning... Vet det kan ta tid, men begynner bli utålmodig når man vet man treffer hver bidige mnd 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjedelig, men det kan ta tid...

Selv om dere treffer på eggløsning, så er det bare ca 20 % sjanse for å bli gravid.

'Trøsten' er at 80% blir gravide i løpet av et år, og over 90% blir gravide i løpet av to...

Så statistikken er på deres side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har det samme problem. Prøver i lang tid nå, vi rammer alltid eggløsning, intet skjer... Har nesten oppgitt , jeg har fin cyklus , føler eggløsning alt som det skal være, men Nej.. Hadde noen gange håp og testet, hvor naiv, selvføl. Ikke gravid.

Ta vitex nå. Men har ikke håp.

Prøver ikke å tenke på det, men litt gjør man jo, spesielt når man ser babys.. Ah... :(

Anonymous poster hash: 05454...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde i 9 måneder og nå venter vi tvillinger.

 

Mannen hadde lite sædceller så det var sikkert grunnen til at det tok tid.

 

Ha sex dagen før EL, ELs dagen og dagene etter EL!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ja hadde jeg visst at det er såååå tungt å bli gravid. Hadde jeg aldrig beskyttet meg i starten med manden min ! Merkligvis blir alle gravid, selv usunne kvinner man ser, jaja... Flott da... Jeg forstår intet mere... Er 35. Bah

Anonymous poster hash: 05454...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang tid har dere prøvd? Prøver jo å si til meg selv at slapp av.. Du har noen mnd til så klaffer det sikkert... Men nei.. Neimen ikke lett når alt man ser og hører om er babyer/ graviditet 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 pp satt den heller ikke Var egentlig innstilt på at det kunne ta tid, men etter den gangen her kjenner jeg meg skikkelig nede.... Vet vi treffer eggløsning.. Brukt cbfm siste månedene, og eggløsningstester før det.. Hvorfor skjer det ingen ting? Kan jeg ha tette eggledere? Blir utrolig lei meg... Alle rundt meg blir gravide, familie/ venner/ kollegaer maser om "ja dere da, når blir det barn"... Dette begynner bli utrolig slitsomt og sårt... Hvordan gå videre/ holde ut så ikke hverdagen blir et eneste mørkt og trist hull??

Trodde virkelig ikke det skulle bli så tungt

Er inne i PP15 nå.

 

Tungt som f... Men nå har jeg liksom ikke noe tro på at vi kan bli gravide. Har blitt utredet. Mannen har litt lavt antall svømmere, men ikke nok til at det ikke skal kunne bli baby av det. Jeg har litt lange sykluser, og nå hatt min første runde med pergotime og ovitrellesprøyte.

 

Negativ test 11 dpo  :frustrert: Så lei meg, sint og oppgitt nå.  :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd lenge vi og. Dersom det ikke klaffer nå begynner jeg på pergo. Det er sykt kjipt.. Jeg venter mens om 2 dager, men gidder ikke teste siden jeg blir så sykt skuffa.. Jeg kan vell nå nesten si at jeg har blitt litt slapp, følsom og trist pga dette. I motsetning til energisk og glad som jeg normalt er.. Det finnes ingen fasit for hvordan man skal takle det.. Men jeg prøver så godt keg kan å ikke tenke så mye på det, selv om det kan føles umulig.. Lykke til med videre prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...