Gå til innhold

Gikk på primolut-n for en måned siden- testen viser gravid nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp?

Var i syden for 1 1/2 mnd siden og skulle da egentlig få mensen. Fikk primolut - n piller av legen min ( tok ingen graviditetstest først). Tok disse i 10 dager og mensen har fortsatt ikke kommet tilbake. Tok en test nå som viste positiv! Kan det være medisinene som forårsaker dette så lang tid etterpå? Eller er jeg gravid?! Og kan det ha tatt skade på fosteret hvis jeg ble gravis føre jeg dro til syden? :-(

Anonymous poster hash: 24331...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Primolut N skal helst ikke tas hvis man er gravid. Jeg ville tatt kontakt med lege for å finne ut hvor langt på vei du er (om du var gravid før/etter primolut) , for gravid er du.

Jeg har gått på primolut flere ganger og får alltid streng beskjed om å bruke kondom (og vi prøver å bli gravide), men vet at ikke alle leger ser på primolut som veldig skadelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt legetime i morgen tidlig, takk for svar! Tok en test til nå, den er også positiv.

Var jo veldig dumt av meg og ikke ta en test før jeg startet på den kuren da.... :-/

Anonymous poster hash: 24331...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt legetime i morgen tidlig, takk for svar! Tok en test til nå, den er også positiv.

Var jo veldig dumt av meg og ikke ta en test før jeg startet på den kuren da.... :-/

Anonymous poster hash: 24331...cbe

 

Anonymous poster hash: c2262...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt legetime i morgen tidlig, takk for svar! Tok en test til nå, den er også positiv.

Var jo veldig dumt av meg og ikke ta en test før jeg startet på den kuren da.... :-/

Anonymous poster hash: 24331...cbe

Og dumt av legen din  ikke kreve en test først om du r seksuelt aktiv...ikke bare din feil om legen ikke en gang spurte om mulighet for graviditet.

Anonymous poster hash: c2262...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...