Gå til innhold

Noen med ikm i neste uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åå, jeg er så enig! Hvor vanskelig kan det være liksom, spesielt når mensen kommer nøyaktig 14 dager etter eggløsning (er sikker på den pga el tester, så vi må jo ha truffet eggløsningen) Men jeg prøver å tenke at det var nok meningen at det ikke skulle bli noe foster ut av denne perioden, er jo mye som skal klaffe og det er jo bare 20% sjanse NÅR man treffer el! Men er det vanlig at mensen begynner med litt brunt blod en halv dag før den setter inn for fullt? Alt man legger merke til i prøvetiden 😂 håper å følge deg i neste pp og krysser fingrene for oss! Alle gode ting er 3? 😄

Da blir det julibarn på oss da frøken:) vi må tenke positivt 👶

Jeg trenger å ha noen å snakke med under prøvinga- så hører garantert fra meg:) du også😍

Første dagen min er alltid brun- det er dag 2 hvor galskapen starter for fult 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da blir det julibarn på oss da frøken:) vi må tenke positivt 👶

Jeg trenger å ha noen å snakke med under prøvinga- så hører garantert fra meg:) du også😍

Første dagen min er alltid brun- det er dag 2 hvor galskapen starter for fult 😝

Ja, det må vi! Håper det klaffer for oss begge neste runde 😄 okei, sånn er det her og men det er vel normalt med litt brunt først 😋 er veldig godt å snakke med noen i samme situasjon så det er godt vi har hverandre og kan følge hverandre fremover 😁 er ikke alt mannfolkene forstår seg på 😝 min tar det med knusende ro, selv om jeg så han ble litt skuffet i morges 😔 du har et barn fra før? Kan jeg spørre hvor gammel han/hun er, og hvor gammel du er? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne ta en tur i prøvedagbøkene / opprett egen prøvedagbok. Vi er flere i samme bås. Det er godt å dele erfaringer :)



Anonymous poster hash: 726bc...4e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med mensen for to dager siden og er på cd 7 :) starter med el tester i morgen (siste gang jeg styrer med det, da syklusen endelig ser ut til å ha stabilisert seg etter en primolut kur som lagde litt kluss i systemet mitt) Tenker at dersom det ikke går denne pp og jeg får mensen når jeg venter den, orker jeg ikke styre med el tester, men heller gå over til temping siden jeg har regelmessig mens :) er bare et stressmoment egentlig, og kjenner at jeg ikke orker at prøvingen tar over livet mitt. Er i pp3 nå :) noen andre med ikm i uke 43?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk mensen i dag. Er invitert til bryllup i juli neste år hvor mannen er forlover. Litt irritert på at vi må stoppe prøvingen i 2 mnd på grunn av det bryllupet (det er 2 timers flyreise).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Im back! Jeg har ikm i uke 43- venter på positiv el nå, men ikke kommet enda. Etter mine beregninger skal det skje førstkommende onsdag, eller torsdag.

Fikk ikke svart på meldingen din tidligere Chrissy, men jeg er 33 og har en sønn på 2,5 :) enn du?

Så utrolig kjedelig å måtte vente i 2 måneder- det skjønner jeg at kan føles som en liten evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det går bra Bentis :)) jeg er 24 og vi prøver på første :) venter el på fredag, ingen positiv test enda men jeg bruker de med smilefjes så forventer ikke at den blir positiv før onsdag :) spennende nå! Tiden har faktisk gått overraskende fort siden mens :P utrolig kjedelig å måtte vente to måneder fortunatus :/ den følelsen er nok ikke god, men 2 måneder kan jo gå fort hvis man holder seg litt opptatt :) vi blir nok gravid hele gjengen. Jeg var veldig utålmodig i starten fordi jeg tenkte det skulle være så enkelt, men merker jeg har et litt mer avslappet forhold til det nå, men kan nok bli enda mer avslappet :P men tiden mellom el og ikm er verst syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynte clearblue eggløsningstest å blinke, akkurat på den dagen jeg så for meg :D ser jeg har skrevet feil i forrige innlegg, mente tirsdag, så forhåpentligvis blinker den i morgen også, også blir den fast på torsdag (etterfulgt av el på fredag) :-) lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til folkens :-) har kommet over sorgen at det ikke blir prøving to mnd fremover :-) satser på at dere er gravide innen den tid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Tvi tvi for deg etter disse månedene! Kos deg og nyt det vi i dpoland må holde oss unna 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var el- positiv! Så nå starter straks den lange venteperioden- sukk!!! Vi skal egentlig på oktoberfest i helgen, men vurderer å droppe hele greia. Hadde jeg visst at det satt denne gangen hadde jeg storkost meg hjemme- men å vite at man muligens blir hjemme forgjeves er kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var el- positiv! Så nå starter straks den lange venteperioden- sukk!!! Vi skal egentlig på oktoberfest i helgen, men vurderer å droppe hele greia. Hadde jeg visst at det satt denne gangen hadde jeg storkost meg hjemme- men å vite at man muligens blir hjemme forgjeves er kjipt!

Ånei :/ så kjedelig da, det der er noe av det verste. Når man ikke vet! Jeg fikk blinkende smilefjes i morges, og tok en sånn billigtest som ble ganske positiv nå nettopp faktisk, så regner med jeg får fast fjes i morgen tidlig! Ligger faktisk med bena høyt nå etter sex (herregud, ler av meg selv 😂) mannen syns jeg er helt på styr 😆 er bare så glad syklusen min er på stell igjen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei :/ så kjedelig da, det der er noe av det verste. Når man ikke vet! Jeg fikk blinkende smilefjes i morges, og tok en sånn billigtest som ble ganske positiv nå nettopp faktisk, så regner med jeg får fast fjes i morgen tidlig! Ligger faktisk med bena høyt nå etter sex (herregud, ler av meg selv 😂) mannen syns jeg er helt på styr 😆 er bare så glad syklusen min er på stell igjen jeg!

Hahaha- samme her! Nå må det jo bare gå veien🌸🐝

Han mener jeg stresser aaaaltfor mye- skjer det, så skjer det sier han. Han er allikevel fornøyd med litt ekstra action- vært sammen en del år, så det er ikke alltid man har tida lenger 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, tror nok de fleste menn tar prøvetiden litt mer med ro ja 😆 Men krysser fingrene for oss! Fast smil på clearblue nå 🙈 syns tiden har gått overraskende fort jeg, siden forrige mens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig- det gikk sykt fort siden forrige mens. Nå derimot går der syyyykt sakte- 4dpo og overhode ingen symptomer. Nesten så jeg forbereder meg til neste periode allerede 😔 Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig- det gikk sykt fort siden forrige mens. Nå derimot går der syyyykt sakte- 4dpo og overhode ingen symptomer. Nesten så jeg forbereder meg til neste periode allerede 😔 Hvordan går det med deg?

Hehe, da ligger vi noenlunde likt i løypen. Jeg er 3 dpo (tror jeg hadde el natt til fredag) for lørdag steg temperaturen en god del :) det er nok alt for tidlig å merke symptomer, men kjenner meg veldig igjen. Har ingen symptomer selv, muligens hatt litt hard mage siden fredag men det er nok helt tilfeldig 😝 Jeg har en dårlig følelse denne pp, føler jeg leser og googler opp og ned i mente og da finner man fort mye negativt. Blir sprø av meg selv 🙈 ble det oktoberfest i helgen? Det der er så kjipt, når man ikke aner om det er nødvendig en gang å droppe en fest :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 9 dpo. Hadde et hopp i temperaturen i går, også gikk den litt ned igjen i dag. Lurer på hva det kan ha vært? Den er fremdeles godt over coverline da, med temp i dag morges på 37.11. Ikke turt å teste enda. Har litt strekkinger og murringer i magen, og ømme pupper som kommer og går. Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd denne mnd, selv om vi skulle skippe. Ønsket for et barn er visst litt for stort. Men jeg hadde eggløsning i går, så nå begynner ventinga.. Høres jo ut som om det kan være noe på gang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...