Gå til innhold

Noen med ikm i neste uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff- 12dpo- testene er fortsatt like hvite😔

Nå- må jeg være litt realistisk. Det er bare magen som er ugrei- jeg får drikke mer vann og spise fiber 😖... Og vente på tanta- har kjent de samme gamle murringene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tenkte å prøve igjen senere eller i morgen tidlig! Sykt, men kan den bli positiv over en time etter da? Også forsvinne?

Veldig godt spm- tydeligvis😁 men du har hvert fall fått en strek- selv om den forsvant 🙈

Jeg krysser fingre, tær og det som kan krysses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt spm- tydeligvis😁 men du har hvert fall fått en strek- selv om den forsvant 🙈

Jeg krysser fingre, tær og det som kan krysses!

Det kan fortsatt være for tidlig da! Krysser fingrene for oss begge 😁😁 når tar du ny? Hvilke bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var negativ i går, 10 dpo :)

Spennende da! Jeg er usikker på om jeg er 10-11 dpo i dag, og har negativ test. Fikk opp en liten skygge lenge etter tidsfrist som forsvant igjen da men. Fikk positiv el test torsdag 10/09 formiddagen, så litt usikker på om el var torsdag eller fredag. Brukte du billigstrimler? Og var den helt hvit i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fortsatt være for tidlig da! Krysser fingrene for oss begge 😁😁 når tar du ny? Hvilke bruker du?

Bruker CB sine med 2 i pakken. Sparer siste til onsdag- om jeg klarer å vente så lenge 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også på ikm.. men er ikke før i neste uke. Har registrert syklusene mine siste året, og har mellm 28 og 34 dagers sykluser, så er ikke så lett å vite når ikm er.. ;-) kjenner jeg blir gal av at det tar såå lang tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det da man kan teste, 11 dpo? Jeg er så ny på dette, at jeg har ikke peiling.. er rundt 11 dpo på søndag

Man kan det ja, mange fåt positiv men også noen som får negativ og likevel er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blendahvit test i dag 11-12 dpo. Håpet forsvinner :/ men ingen tegn til mens

Det er så sykt nedtur det- fikk det samme selv. I morgen er IKM for meg, så da er det bare å gjøre seg klar for den. Må innrømme at jeg var 100% sikker på at det skulle gå denne gangen, men den gang ei. Skal prøve å slappe av mer neste runde- eltester skal jeg ta, men ikke noe annet før ikm.

Nå venter jeg bare til tanta er kommet, så bestiller jeg noen billigtester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg tror egentlig jeg venter lengst mulig. Første mnd vi prøver, så jeg har ikke peiling på hvor fruktbare vi er.

Lurt! Da slipper du skuffelser dersom den er negativ :) jeg skal holde meg til tidligst dagen før ikm neste periode, prøve i hvert fall 😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i morest, tror jeg er 11-12 dpo.. Ser dere streken? Jeg kan se en svaaaaak en.. :-)) hjelp..

Anonymous poster hash: 1fc34...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...