Gå til innhold

Noen med ikm i neste uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er i dag 10 dpo, og har ikm onsdag-torsdag en gang. Har egentlig ingen symptomer på verken mens eller graviditet, bortsett fra litt trøttere enn vanlig. Tok en test i dag morges som ble negativ, men håper fremdeles litt! Hvordan er det med dere? Og hvilken pp er dere i? Jeg er i pp 2. Spennende dager :)

Anonymous poster hash: 4cdbd...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg er i pp6 og ikm er i morgen. Går og føler og lurer på alt nå. Har kjent meg litt "øm" i magen siste uka men vet ikke om det er noe. Har ikke hatt festeblødning denne gangen som jeg hadde da jeg ble gravid med førstemann. Tok en test i går men den var negativ. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se om mensen kommer.. Men åhh så vanskelig, tenker ikke på annet! Lykke til!

Endret av miss summer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er i pp6 og ikm er i morgen. Går og føler og lurer på alt nå. Har kjent meg litt "øm" i magen siste uka men vet ikke om det er noe. Har ikke hatt festeblødning denne gangen som jeg hadde da jeg ble gravid med førstemann. Tok en test i går men den var negativ. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se om mensen kommer.. Men åhh så vanskelig, tenker ikke på annet! Lykke til!

Spennende da! Lykke til du også 😄 har du noen tegn på at tr er på vei da? Krysser fingrene 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på fredag (tror jeg)!

Er bare på pp1, så har ikke så store forventninger om at det har klaffet. Men håper jo!:-)

Har kjent litt ubehag i magen og ryggen de siste dagene, småkvalm. Så har det "strekt seg" nederst i magen når jeg har reist meg opp. Håper det er et tegn, tror det var det sist! Tok en test i går, den var negativ. Hehe, jeg blir testoman i disse dager.. ;) tror jeg tar en ny en på tirsdag! Har noen av dere erfaring med rfsu? Har lest mye dårlig..

Spennende tider :-))

Anonymous poster hash: 1fc34...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har på fredag (tror jeg)!

Er bare på pp1, så har ikke så store forventninger om at det har klaffet. Men håper jo!:-)

Har kjent litt ubehag i magen og ryggen de siste dagene, småkvalm. Så har det "strekt seg" nederst i magen når jeg har reist meg opp. Håper det er et tegn, tror det var det sist! Tok en test i går, den var negativ. Hehe, jeg blir testoman i disse dager.. ;) tror jeg tar en ny en på tirsdag! Har noen av dere erfaring med rfsu? Har lest mye dårlig..

Spennende tider :-))

Anonymous poster hash: 1fc34...19f

Spennende da! Masse lykke til :-) har ikke erfaring med de nei, men at man skal kunne teste 6 dager etter befruktning har jeg liten tro på. Kan nok skje, men hører nok til skjeldenhetene. Når tenker du å teste på nytt? Jeg lurer på å teste i morgen igjen :o er da 10-11 dpo. Er i dag 9-10 dpo og hadde negativ men er jo tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da! Masse lykke til :-) har ikke erfaring med de nei, men at man skal kunne teste 6 dager etter befruktning har jeg liten tro på. Kan nok skje, men hører nok til skjeldenhetene. Når tenker du å teste på nytt? Jeg lurer på å teste i morgen igjen :o er da 10-11 dpo. Er i dag 9-10 dpo og hadde negativ men er jo tidlig :P

Leste nå du skulle teste på nytt tirsdag, hehe :P går helt i surr her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nå du skulle teste på nytt tirsdag, hehe :P går helt i surr her

Tusen takk! :-)) er så spennende! Hehe, går litt i surr ja! Ja er fremdeles tidlig, men veldig vanskelig å vente! 🙈

Masse lykke til du også, du må oppdatere når du har testet :-))

Anonymous poster hash: 1fc34...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM imorgen ja.. Mistet i uke 10 i februar og håpet har vært like stort hver mnd siden da. Terminen var igår så er litt trist at vi ikke har en ny spire å glede oss over..

Hadde kraftig mensmurring og øm korsrygg tirsdag, festesmerte?

Løper ellers på toalettet til stadighet og er noe oppblåst i magen. Har denne pp også ømme bryster og lette smerter (strekk/kramper) i magen, tar det som et godt tegn siden jeg ikke har hatt det før ☺️

Negativ test idag tidlig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :-)) er så spennende! Hehe, går litt i surr ja! Ja er fremdeles tidlig, men veldig vanskelig å vente! 🙈

Masse lykke til du også, du må oppdatere når du har testet :-))

Kjempe vanskelig ja! Kunne ønske jeg bare klarte å vente på mensen, og heller teste om den ikke kom 😜 skal oppdatere i morgen! Det må du også gjøre når du har testet, krysser fingrene 👍

Anonymous poster hash: 1fc34...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :-)) er så spennende! Hehe, går litt i surr ja! Ja er fremdeles tidlig, men veldig vanskelig å vente! 🙈

Masse lykke til du også, du må oppdatere når du har testet :-))

Anonymous poster hash: 1fc34...19f

Masse lykke til du også, du må oppdatere når du har testet :-))

Kjempe vanskelig ja! Kunne ønske jeg bare klarte å vente på mensen, og heller teste om den ikke kom 😜 skal oppdatere i morgen! Det må du også gjøre når du har testet, krysser fingrene 👍

Anonymous poster hash: 1fc34...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM imorgen ja.. Mistet i uke 10 i februar og håpet har vært like stort hver mnd siden da. Terminen var igår så er litt trist at vi ikke har en ny spire å glede oss over..

Hadde kraftig mensmurring og øm korsrygg tirsdag, festesmerte?

Løper ellers på toalettet til stadighet og er noe oppblåst i magen. Har denne pp også ømme bryster og lette smerter (strekk/kramper) i magen, tar det som et godt tegn siden jeg ikke har hatt det før ☺️

Negativ test idag tidlig da..

Ånei. Så trist utrolig trist! håper håper for deg! Ingen tegn til at mensen er på vei heller? Hvilken test brukte du? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei. Så trist utrolig trist! håper håper for deg! Ingen tegn til at mensen er på vei heller? Hvilken test brukte du? 😊

Bruker ikke få spesielle tegn før mens, men har mye rare tegn nå. Ømme bryst og murringer, stikking i magen osv.. Men har håpet i mange mnd nå så man er litt avmålt og regner vel egentlig med mens og ikke graviditet 😜

Brukte test fra billige tester, strimler og stav. Tester igjen imorgen 👍

Håper på positiv test for dere andre også ☺️ Prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke få spesielle tegn før mens, men har mye rare tegn nå. Ømme bryst og murringer, stikking i magen osv.. Men har håpet i mange mnd nå så man er litt avmålt og regner vel egentlig med mens og ikke graviditet 😜

Brukte test fra billige tester, strimler og stav. Tester igjen imorgen 👍

Håper på positiv test for dere andre også ☺️ Prøvd lenge?

Det høres jo veldig lovende ut! Jeg pleier å kjenne litt i dagene før mens, men denne gangen kjenner jeg ingenting, bortsett fra en god del trøttere enn vanlig. Men det kan jo være tilfeldig. Så du skal teste i morgen du også, da håper jeg vi får positiv begge to :D bruker også billigtester. Er bare i pp2, så er jo enda tidlig. Men har ikke brukt p-piller siden januar da, og brukt sikre perioder og kondomer i mellomtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo veldig lovende ut! Jeg pleier å kjenne litt i dagene før mens, men denne gangen kjenner jeg ingenting, bortsett fra en god del trøttere enn vanlig. Men det kan jo være tilfeldig. Så du skal teste i morgen du også, da håper jeg vi får positiv begge to :D bruker også billigtester. Er bare i pp2, så er jo enda tidlig. Men har ikke brukt p-piller siden januar da, og brukt sikre perioder og kondomer i mellomtiden :)

Da satser vi på det ☺️👍 trøtt har jeg også vært, sovner stadig vekk på sofaen. Men tenker det kan ha med mørkere årstid å gjøre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei- jeg har ikm på førstkommende onsdag/torsdag.

Har forsøkt billigstrips og rfsu- alle er blendahvite:( begynner å miste trua😢

Nå venter jeg noen dager før jeg tester igjen- om jeg klarer 😁 blir jo blakk av alle testene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser vi på det ☺️👍 trøtt har jeg også vært, sovner stadig vekk på sofaen. Men tenker det kan ha med mørkere årstid å gjøre også.

Ja. Jeg og :P men vi får krysse fingrene for to streker i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei- jeg har ikm på førstkommende onsdag/torsdag.

Har forsøkt billigstrips og rfsu- alle er blendahvite:( begynner å miste trua😢

Nå venter jeg noen dager før jeg tester igjen- om jeg klarer 😁 blir jo blakk av alle testene 😂

Spennende da! Da har vi ikm samtidig! Testet du for el? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende:):) har du en magefølelse? Min magefølelse gjør meg allerede klar for en ny runde neste måned 😖

Kjøpte clearblue eggløsningstest, med dobbel ukesindikator. Problemet var bare at den startet å blinke 2 dager etter mensen- så det var bare å sette i gang 🙈 den 9ende september var det et stillestående smiley. Litt stressende hele greia egentlig

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...