Gå til innhold

Prøverør 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Negativ test her i dag :tristbla:

Var det testdag i dag?

Uff er virkelig ingen god følelse. Eneste vi kan gjøre er å håpe at en dag blir testen positiv.

Det er lov å være trist, se en film, kryp under teppet og bestill en pizza. Var det jeg gjor sist.

En stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Var det testdag i dag?

Uff er virkelig ingen god følelse. Eneste vi kan gjøre er å håpe at en dag blir testen positiv.

Det er lov å være trist, se en film, kryp under teppet og bestill en pizza. Var det jeg gjor sist.

En stor klem til deg!

Ja, testdag i dag, har akkurat snakket med Riksen og fått bekreftet at blodprøven også var negativ. Ingen overraskelse det akkurat. Så da blir det nytt ferskforsøk, men litt lenger ventetid enn jeg hadde håpet. Reservert uttak i uke 5 (første uka i februar) Så da må jeg prøve å fokusere på noe annet en stund. Når den verste skuffelsen har lagt seg vel å merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test her i dag :tristbla:

 

Så kjipt  :( Sender deg en god klem  :klem:

 

- S

Anonymous poster hash: 23798...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten 8 dager med Synarela og 100 ie Gonal F igjen. Er det vits i å ta vare på eller skal jeg bare kaste det?

 

- S



Anonymous poster hash: 23798...8d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir det ikke er før etter jul? Er det fordi Ting Tar Tid i det offentlige, eller er det bare praktiske årsaker? Heldigvis pleier tiden før jul å gå fort unna, da. :)

 

Det er fordi det er fullt i månedene før. Sånn er det i det offentlige, mange i kø ;) Vi har ikke råd til å gå privat. Men å vente et par måneder er ikke krise, spesielt siden det er så travelt i tiden før jul. Da kan vi kanskje få spart opp litt penger og fikset litt i huset som må fikses før den tid.

 

Jeg har kontaktet klinikken, og sannsynligvis blir det uttak i uke 7 eller deromkring (i februar). Hvis det blir en avbestilling, kan vi få måneden før, men sannsynligvis ikke. 4 måneder til, altså. Da er jeg 37 ved neste forsøk. Jeg skal ha lang protokoll denne gang, med Synarela. De ville prøve noe nytt, siden det ikke har gått så bra for meg med kort protokoll. Da tar det lenger tid, men i det minste blir det mindre sprøyter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig leit at det ble negativt igjen, Neferet. Du har virkelig hatt mer uflaks enn de fleste :( Krysser fingrene for at neste forsøk blir positivt! Har hørt om dem som aldri gir opp og får positiv test på 10. forsøk ... skal legene gjøre noe annerledes denne gangen? Ift. medisiner eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit Neferet. :( men dere har vel ikke hatt så mange ivf ennå? Håpet er ikke ute! :)

Det er fordi det er fullt i månedene før. Sånn er det i det offentlige, mange i kø ;) Vi har ikke råd til å gå privat. Men å vente et par måneder er ikke krise, spesielt siden det er så travelt i tiden før jul. Da kan vi kanskje få spart opp litt penger og fikset litt i huset som må fikses før den tid.

Jeg har kontaktet klinikken, og sannsynligvis blir det uttak i uke 7 eller deromkring (i februar). Hvis det blir en avbestilling, kan vi få måneden før, men sannsynligvis ikke. 4 måneder til, altså. Da er jeg 37 ved neste forsøk. Jeg skal ha lang protokoll denne gang, med Synarela. De ville prøve noe nytt, siden det ikke har gått så bra for meg med kort protokoll. Da tar det lenger tid, men i det minste blir det mindre sprøyter.

Åh gurimalla for en ventetid!? Glad vi går privat først, håper vi slipper å forholde oss til ventetiden i det offentlige etter hvert... Nå har vi det litt mer travelt enn dere da, har man ikke hastverk mtp alder er det jo ingen grunn til å stresse. Tiden går nok fort frem til februar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gurimalla for en ventetid!? Glad vi går privat først, håper vi slipper å forholde oss til ventetiden i det offentlige etter hvert... Nå har vi det litt mer travelt enn dere da, har man ikke hastverk mtp alder er det jo ingen grunn til å stresse. Tiden går nok fort frem til februar! :)

 

Tja, litt hastverk har vi jo. Jeg er jo snart 37 ;) Mannen er yngre enn meg. Men jeg tror ikke 4 måneder har så veldig mye å si, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, litt hastverk har vi jo. Jeg er jo snart 37 ;) Mannen er yngre enn meg. Men jeg tror ikke 4 måneder har så veldig mye å si, egentlig.

Neh, som 37 er du da fortsatt ung. ;) her ønsker jeg og mannen at vi helst får barn før han blir 45, og det er bare ett år til. Så lykkes vi ikke i løpet av 2016 blir det nok stopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

 

Så kjipt  :( Sender deg en god klem  :klem:

 

- S

Anonymous poster hash: 23798...8d2

 

 

Tusen takk! :)

 

Utrolig leit at det ble negativt igjen, Neferet. Du har virkelig hatt mer uflaks enn de fleste :( Krysser fingrene for at neste forsøk blir positivt! Har hørt om dem som aldri gir opp og får positiv test på 10. forsøk ... skal legene gjøre noe annerledes denne gangen? Ift. medisiner eller lignende?

 

Vi har jo hatt inseminasjon først da, det har jo lavere odds, selv om det er mange som lykkes med det og aldri trenger å oppgradere til IVF. Men de negative testene er jo alltid like kjipe uansett metode. Jeg vet ikke om det vil bli gjort noe annerledes, tenker jeg skal forberede noen spørsmål som vi kan ta med oss når det etterhvert blir nytt ferskforsøk. :Nikke:

 

Så leit Neferet. :( men dere har vel ikke hatt så mange ivf ennå? Håpet er ikke ute! :)

 

Ja, litt blåmandag i går kan man si ;) Det er sant som du sier, vi har nå brukt opp ett forsøk, i og med det bare overlevde ett egg til fryseforsøk. Så det er fortsatt to runder med fersk (og forhåpentligvis tilhørende frys) igjen! :jepp: Vi må også vente en stund da, i og med vi er i det offentlige, så det er reservert ny tid for uttak i februar. Får prøve å fokusere på noe annet enn så lenge, ihvertfall når skuffelsen er bearbeidet for denne gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tiden går fryktelig sent nå..

Hele livet dreier seg litt om venting

 

I know the feeling  :murvegg:

9 dager til testdag. Mannen reiser offshore i morgen så da blir dagene ekstra lange....

 

- S

Anonymous poster hash: 23798...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know the feeling :murvegg:

9 dager til testdag. Mannen reiser offshore i morgen så da blir dagene ekstra lange....

- S

Evigheter. . Skjønner følelsen av at tiden går sent når mannen reiser. Jeg får min hjem etter helgejobbing I dag. Skal bli godt!

Klarer du å vente til testdag? Det er en prøvelse!

Anonymous poster hash: 23798...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Evigheter. . Skjønner følelsen av at tiden går sent når mannen reiser. Jeg får min hjem etter helgejobbing I dag. Skal bli godt!

Klarer du å vente til testdag? Det er en prøvelse!

Anonymous poster hash: 23798...8d2

 

Heldig du  :nigo:

 

Det tror jeg neppe. Jeg er testoman  :fnise:  Men jeg har ikke en god følelse da, har en del murringer og stikkinger som jeg bruker å ha denne tiden før mensen kommer. 

 

- S

Anonymous poster hash: 23798...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du :nigo:

Det tror jeg neppe. Jeg er testoman :fnise: Men jeg har ikke en god følelse da, har en del murringer og stikkinger som jeg bruker å ha denne tiden før mensen kommer.

- S

Anonymous poster hash: 23798...8d2

Testoman her også, testet I dag for å se om ovitrelle var gåttut av kroppen, den henger nok I noen dager til var svaaaaaak strek etter tidsfrist.

Jeg har dessverre heller ingen god følelse så forstår akkurat hva du tenker. Men vi må ikke gi opp helt enda kjære deg 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ul nr 2 etter 15 dager på bemfola overstått.

Alle 5 folliklene mine er med og hadde vokst betydelig. 5 egg ut var jo det legen sa var "i beste fall" i forkant av behandlingen iom at amh kun var på 2. Så jeg er fornøyd så langt. Skal hente ut på mandag. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul nr 2 etter 15 dager på bemfola overstått.

Alle 5 folliklene mine er med og hadde vokst betydelig. 5 egg ut var jo det legen sa var "i beste fall" i forkant av behandlingen iom at amh kun var på 2. Så jeg er fornøyd så langt. Skal hente ut på mandag. Grøss.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul nr 2 etter 15 dager på bemfola overstått.

Alle 5 folliklene mine er med og hadde vokst betydelig. 5 egg ut var jo det legen sa var "i beste fall" i forkant av behandlingen iom at amh kun var på 2. Så jeg er fornøyd så langt. Skal hente ut på mandag. Grøss.

Lykke til med uttak! Godt når det er overstått - da er man liksom et stort skritt på vei følte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul nr 2 etter 15 dager på bemfola overstått.

Alle 5 folliklene mine er med og hadde vokst betydelig. 5 egg ut var jo det legen sa var "i beste fall" i forkant av behandlingen iom at amh kun var på 2. Så jeg er fornøyd så langt. Skal hente ut på mandag. Grøss.

 

Masse lykke til! 

 

 

Før vi satte i gang prosessen så syntes jeg det var rart at folk kunne være så sliten og lei etter bare ett forsøk. Nå skjønner jeg det godt. Herregud, jeg er så ødelagt. Siden jeg begynte på medisin i begynnelsen av september så har jeg vært et vrak, jeg gråter av ALT. Jeg er så sliten og vil helst bare ligge på sofaen hele dagen. Mamma har fått rimelig mange telefoner fra meg, gråtende i det siste. Det vanskelige med det er at hun ikke vet noe, så jeg må gjemme det bak en eller annen idiotisk unnskyldning. 

Vi har vært veldig åpne, men vi ville ikke fortelle når vi satte i gang. Jeg vil ikke skuffe de mer enn unødig. Men nå har vi bestemt oss for å fortelle de etter testdag, uansett resultat. Aller helst skulle jeg fortalt det i kveld, for jeg er trist og ensom og trenger å snakke med noen om det. Men det blir så dumt når det er under en uke til testdato. 

 

Er dere åpne til familien om forsøkene?

 

- S

Anonymous poster hash: 23798...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...