Gå til innhold

Bikini eller badedrakter for overvektige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er desperat! Alle de gamle bikiniene mine er for små, skal på ferie om et par måneder og vips har jeg fått et i-landsproblem. 

 

Har fått litt større og flatere rumpe, så de bikinitrusene jeg får på fremhever enten dette eller får rumpa til å se større ut.

Midjen er "borte"!

Puppene er ikke så store.

Ser rett og slett ikke så fin ut i disse bikiniene, selvsagt, spesielt siden de er litt for små :fnise:

 

Tips? :laugh:  (Jada, rekker sikkert å stramme litt opp på et par mnd, men trenger uansett nytt badetøy og rekker aldri å slanke meg såpass mye).



Anonymous poster hash: 00574...344
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har du sett etter bikini? Jeg har funnet ut at det de selger i sportsbutikker, fra ordentlige sportstøyprodusenter, er mye bedre enn billigbikiniene på h&m og cubus. 

 

Jeg har stor bakende, og absolutt alt fra ikke-sportskjedene gnager seg inn i rumpeballene og gir meg dobbeltskinke. En tur på Mx-sport var derimot langt mer oppløftende, der fant jeg flere modeller som passet. 



Anonymous poster hash: 33555...478
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker tankini best. Kjøper mine på ellos.



Anonymous poster hash: d82e9...903
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Change! Og det er bare tøys å prøve å gjemme seg bort i badedrakt, kjør på med en bikini som holder opp pupper og dekker rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Kappahl pleier å ha fine bikinier i større størrelser :)

 

Hvis ikke så kan du prøve Change, men da blir det fort litt dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du føler deg mest vel i, enkelt og greit. :) Men anbefaler deg å prøve en god del for å sammenlikne.

Anonymous poster hash: e1a88...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Udertøysbutikker med bra utvalg pleier ha bikinier og badedrakter hele året, og i de aller fleste størrelser (om de ikke er utsolgt).

Så har du en undertøysbutikk i nærheten så gå inn der og spør hva de har.

Jeg antar dere skal til et sted hvor det er sol og varmt ?

Da ville jeg valgt bikini om jeg var deg.

Riktig god ferie :)

Anonymous poster hash: 39421...293

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Overvektige burde ikke bruke bikini.

Javel? Hvor mener du grensen går for å bruke bikini? Går den v et visst antall kilo? Midjemål? Mage? Rumpestørrelse?!skal ikke folk som du mener er overvektige få kjenne gleden over deilige solstråle som varmer huden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Hvor mener du grensen går for å bruke bikini? Går den v et visst antall kilo? Midjemål? Mage? Rumpestørrelse?!skal ikke folk som du mener er overvektige få kjenne gleden over deilige solstråle som varmer huden?

Exactly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exactly

 

Kan ikke du bare holde deg hjemme i ditt eget hus med alle de motbydelige holdningene og meningene dine. Da slipper du å se alle feite folk som du tydeligvis plages så voldsomt med, også slipper andre å forholde seg til deg. Win win.

Hva faen bryr det deg hva andre folk har på seg? Regner med du er perfekt på alle mulige måter, som kan se så ned på andre mennesker.

Anonymous poster hash: 14cd4...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...