Gå til innhold

jobb som negledesigner


Gjest lipgloss

Anbefalte innlegg

Er du flink i jobben din, så kan du være akkurat hva og hvem du vil for min del :)

(Det gjelder i alle yrker).

Bare du er hyggelig ;)

Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stavanger :)

Søren, håpte du var litt lenger nord. Vi mangler nemlig :)

Uansett, jeg har troa på deg og lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Kjære deg Lipgloss!

 

Jeg er hjertens enig med alle som har svart hittil - you go girl!

 

Selvsagt skal du følge drømmene dine! Jeg vet at det fortsatt hersker en rekke stigma rundt det å være transe. Og erfaringsmessig beror det meste på uvitenhet og ubegrunnet frykt. I tillegg kommer trangsynte mennesker med en foraktelig holdning ovenfor sine medmennesker. Sånn sett kudos til deg for å være så åpen om dette. 

 

Nå er jo negledesign et område som brukes hovedsaklig av kvinner - og jamfør mine transevenner har kvinner adskillig mindre problemer med en mannlig transe enn menn. Er du dyktig og pris/ytelse stemmer overens, så tror jeg de færreste (kvinner) kommer til å tenke to ganger over at du "egentlig" er mann.

:) så godt å høre fra dere/deg jeg blir helt varm inni meg og kjenner tårene presser litt på her nå :)

Tusen takk for oppløftene ord,jeg har bare blitt enda mer inspirert nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Er du flink i jobben din, så kan du være akkurat hva og hvem du vil for min del :)

(Det gjelder i alle yrker).

Bare du er hyggelig ;)

Kjør på!

Så bra,tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen! Jeg kommer gjerne med tips om aktører som holder kurs innen negledesign, hvis du vil?

På Facebook er det flere lukkede grupper for negledesignere, der du helt sikkert kan sende en forespørsel om å få bli med, for å få tips og råd og bli kjent med andre som jobber innen dette feltet ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Hei igjen! Jeg kommer gjerne med tips om aktører som holder kurs innen negledesign, hvis du vil?

På Facebook er det flere lukkede grupper for negledesignere, der du helt sikkert kan sende en forespørsel om å få bli med, for å få tips og råd og bli kjent med andre som jobber innen dette feltet ☺

Ja takk det har jeg veldig lyst til :) har vurdert litt negleakademiet og har vært i kontakt med en dame ang kurs,men vil gjerne ha flere gode alternativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig! Jeg bruker samme negledesigner som fotballfrue. Må alltid rette opp neglene når jeg kommer hjem, for hun filer kun på en side.



Anonymous poster hash: b12b0...ac3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt gå til deg hvis du er dyktig og har gode priser. Om du er mann eller kvinne har ingenting å si.



Anonymous poster hash: 3f925...888
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

Jeg kan godt stille som modell :lol:

Følg drømmen din du. At du er transe er helt ubetydelig i mine øyner.

Varmer mitt hjerte å høre :) hadde ikke ventet så positiv respons :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Selvfølgelig! Jeg bruker samme negledesigner som fotballfrue. Må alltid rette opp neglene når jeg kommer hjem, for hun filer kun på en side. Anonymous poster hash: b12b0...ac3

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Den 9/2/2015 at 22.22, lipgloss skrev:

Så flott å høre :) jeg er hyggelig da :) elsker å holde på med negler og tar meg av mine egne og konss både på hender og føtter så jeg er flink og har lyst til å bli veldig flink

Har du startet eller? :)

Nysgjerrrig på å se hvordan neglene dine er hvis du steller dem selv!

Anonymkode: f9d8b...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...