Gå til innhold

jobb som negledesigner


Gjest lipgloss

Anbefalte innlegg

Gjest lipgloss

Hei jeg må bare spørre dere her om en liten ting

Som dere vet er jeg en transe med interesse for kvinnelige saker og ting.

Jeg har lenge lurt på om jeg skal ta kurs i neglepleie,har en liten drøm om å starte for meg selv med å lage negler i acryl eller gele.

Så tenker jeg at kanskje jeg ikke vil få kunder fordi jeg er mann/transe

Kunne dere damer fått lagt negler av en mann/transe visst han var flink i arbeidet sitt.

Bør jeg følge min drøm eller bare glemme det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følg drømmen din!! Verden går heldigvis riktig vei når det kommer til aksept og toleranse. Jeg hadde ikke stusset over at du var mann/transe i hvertfall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg har ingen erfaring med transe irl. Bare sett på film, og det er alltid way to much.

Så min tanke er, at hvis du kler deg som et normalt menneske uansett kjønn, så har jeg ingen problemer med det.

Som sagt,ingen erfaring og vet ingenting om transer.

Anonymous poster hash: 9373a...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Følg drømmen din!! Verden går heldigvis riktig vei når det kommer til aksept og toleranse. Jeg hadde ikke stusset over at du var mann/transe i hvertfall :)

så bra :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Jeg må bare si at jeg har ingen erfaring med transe irl. Bare sett på film, og det er alltid way to much.

Så min tanke er, at hvis du kler deg som et normalt menneske uansett kjønn, så har jeg ingen problemer med det.

Som sagt,ingen erfaring og vet ingenting om transer.Anonymous poster hash: 9373a...b33

tenker litt at jeg er mann iført kvinneutrykk ikke sånn to mutch men helt vanlig normalt kledd som dame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gladelig gått jeg, dersom prisene dine var fornuftige og du var flink. Og selvfølgelig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

Hadde gladelig gått jeg, dersom prisene dine var fornuftige og du var flink. Og selvfølgelig hyggelig.

Så flott å høre :) jeg er hyggelig da :) elsker å holde på med negler og tar meg av mine egne og konss både på hender og føtter så jeg er flink og har lyst til å bli veldig flink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver en hudpleiesalong og vil gi deg noen tips. Ta kurs innen negledesign hos aktører som er flinke og gode på oppfølging etter kurs. Negledesign er det mange som tar kurs i, men det ligger desverre ikke for alle å holde på med dette, og mange er middelmådige. Er du derimot veldig dyktig, vil du kunne få mange kunder. Bor du på et lite sted, eller større by? Hvis det siste, så kan du jo kanskje få leid plass i en hudpleiesalong eller frisør. Tren deg opp på venner, ta bilder, og lag deg en side på facebook og eksponer resultatet ditt der. Ønsker deg masse lykke til ☺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vet vel på forhånd om du er transe eller "vanlig" :transe: . Og jeg vil tro de fleste (også de som kanskje har litt fordommer) kommer tilbake om du er flink, riktig priset og hyggelig.

 

Hvis du virkelig har interesse for det- GO FOR IT!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er flink, riktig priset og hyggelig som nevnt over her, bryr i alle fall ikke jeg meg om du er mann, transe eller hva som helst - det betyr ikke noe for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Jeg driver en hudpleiesalong og vil gi deg noen tips. Ta kurs innen negledesign hos aktører som er flinke og gode på oppfølging etter kurs. Negledesign er det mange som tar kurs i, men det ligger desverre ikke for alle å holde på med dette, og mange er middelmådige. Er du derimot veldig dyktig, vil du kunne få mange kunder. Bor du på et lite sted, eller større by? Hvis det siste, så kan du jo kanskje få leid plass i en hudpleiesalong eller frisør. Tren deg opp på venner, ta bilder, og lag deg en side på facebook og eksponer resultatet ditt der. Ønsker deg masse lykke til ☺

Tusen takk for gode tips :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

Ingen vet vel på forhånd om du er transe eller "vanlig" :transe: . Og jeg vil tro de fleste (også de som kanskje har litt fordommer) kommer tilbake om du er flink, riktig priset og hyggelig.

 

Hvis du virkelig har interesse for det- GO FOR IT!! :duskedame:

Takk :) blir bare enda mer gira av dere nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er flink og prisen er grei, så hadde jeg ikke tenkt noe mer over det.  :)
Kjør på!!



Anonymous poster hash: 90212...6b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

Så lenge du er flink, riktig priset og hyggelig som nevnt over her, bryr i alle fall ikke jeg meg om du er mann, transe eller hva som helst - det betyr ikke noe for meg. :)

Så bra å høre,blir veldig glad for å høre dette, har vært så usikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Kjære deg Lipgloss!

 

Jeg er hjertens enig med alle som har svart hittil - you go girl!

 

Selvsagt skal du følge drømmene dine! Jeg vet at det fortsatt hersker en rekke stigma rundt det å være transe. Og erfaringsmessig beror det meste på uvitenhet og ubegrunnet frykt. I tillegg kommer trangsynte mennesker med en foraktelig holdning ovenfor sine medmennesker. Sånn sett kudos til deg for å være så åpen om dette. 

 

Nå er jo negledesign et område som brukes hovedsaklig av kvinner - og jamfør mine transevenner har kvinner adskillig mindre problemer med en mannlig transe enn menn. Er du dyktig og pris/ytelse stemmer overens, så tror jeg de færreste (kvinner) kommer til å tenke to ganger over at du "egentlig" er mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...