Gå til innhold

Parajumper Long Bear


Frøya9

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå husker jeg ikke hvilken modell jeg har (tror det ikke er Bear), men jeg kjøpte den for 5-6 år siden med den gule dingsen foran (kan tas av) og har den i xs. Har sikkert vasket den nærmere 60 ganger, og den er like fin hver gang jeg tar den ut så kvaliteten er veldig god. Det eneste jeg ikke liker ved den er at glidelåsen kiler seg mye fast, men det var visstnok en feil på dette partiet med PJ som gjorde at glidelåsen ikke funker som den skal. Vasker jakken når glidelåsen begynner å kile seg, og da går det greiere å få den opp. Er virkelig ikke mulig å få den opp ellers (og sånn har den vært siden jeg fikk den, men har ikke giddet å dra å klage), noe som er drittirriterende!

Det går an å klage på glidelåsen, men da  du ta med kvitteringen til stedet du kjøpte den innen 5 år (er litt usikker på hvor lenge det går an å reklamere på jakken, er det ikke noe sånt?) så PJ får sett at du har kjøpt den og at den er ekte. Det er PJ som krever det, og ikke butikken du kjøpte den av. 

 

Ellers er jeg veldig fornøyd fordi jakka faktisk holder meg varm, hele kroppen var iskald før og jeg kunne ikke være ute om vinteren fordi fingrene og føttene stivnet av og ble blå, røde og gule samtidig. Hadde prøvd alle mulige typer varme jakker, men PJ (og UGGs på føtter og hender) gjør at jeg kan leve et aktivt liv sammen med andre uten å måtte sitte inne fordi det er for kaldt for meg ute. 

Vil likevel ikke anbefale å gå inne med den på kjøpesenter (ville valgt en lettere jakke da) for da koker du over av varme!

 

Lykke til med kjøp av jakke! :D



Anonymous poster hash: f5f18...64e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...