Gå til innhold

Canada Goose Victoria vs Parajumper Long Bear?


Frøya9

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bor i Bodø og det er iskaldt her om vinteren. Jeg har en Parajumper Kodiak, men har ødelagt glidelåsen på den og jeg blir iskald når den er åpen. Jeg skal derfor få ny jakke av kjæresten min. Er det noen som har noen av disse jakkene og kan fortelle om de er varme og gode? Det står mellom Canada Goose Victoria Parka og Parajumper Long Bear. Begge i svart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke få fikset glidelåsen istedet? Da sparer dere miljøet og penger.

Anonymous poster hash: 21230...fec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck canada goose og alle som kjøper det. No offence.

Haha særlig! Elsker når noen slenger på "no offence".

Anonymous poster hash: 167a1...68c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skift glidelåsen! Det koster maks 500 lapp. :)

Anonymous poster hash: 167a1...68c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg bor i Bodø og det er iskaldt her om vinteren. Jeg har en Parajumper Kodiak, men har ødelagt glidelåsen på den og jeg blir iskald når den er åpen. Jeg skal derfor få ny jakke av kjæresten min. Er det noen som har noen av disse jakkene og kan fortelle om de er varme og gode? Det står mellom Canada Goose Victoria Parka og Parajumper Long Bear. Begge i svart! :)

Hvor gammel er jakken? Er det under 5 år siden du kjøpte den, tar du med deg kvitteringen til butikken (dette  du gjøre hvis du vil at PJ skal skifte glidelåsen gratis for deg, de krever det også pga ektehets skyld).

Jeg har en 5 år gammel jakke, men som jeg skrev i den andre tråden du visstnok startet om PJ, har det vært tull med den helt siden jeg kjøpte den pga en feil på partiet med akkurat disse jakkene (ikke Bear). Jeg ville absolutt dratt ned til butikken og snakket med de for å få til en løsning i stedenfor å kjøpe en ny jakke til 7000 kr :)

Anonymous poster hash: ae94f...d5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...