Gå til innhold

skinny vs bootcut/sleng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker bukser med bootcut og lavt liv, da jeg føler det er dette som ser best ut på meg. Men det er dessverre, og har vært umulig å oppdrive de siste årene uten å betale en formue for de :(

 

Så derfor endte jeg med å prøve noen skinny i går, og fikk masse skryt av butikkdamen, at de fremhevet de tynne beina og timeglassfiguren min, og hun mente jeg så tynnere ut enn i mine gamle utslitte bootcuts.... Problemet er at jeg ikke følte meg vel, synes de hadde altfor høyt liv, og jeg fikk skikkelig kameltå i alle.

Men har innsett at jeg nok må krype til korset å kjøpe noen skinny, men kan dere anbefale meg noen modeller som gjerne har lavt liv, eller iallefall er sydd så man ikke får kameltå? Jeg får kameltå i det meste med høyt liv :( Samt at rumpa mi blir helt flat...

 

Har noe jeg kaller "smalt timeglass" som kroppsfigur, for ikke noe annet passer meg... Smale bein og skuldre, litt liten flat rumpe men som ser bra fyldig ut i rett jeans,  relativt smale hofter, men de er bredere enn bena, og gir meg innsving i midjen, selvom jeg har litt mage, og store bryster..

 

 



Anonymous poster hash: 35cfb...235
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bik bok har en modell som heter "funk" og "funk flex". Skinny, lavt liv og med lommer som gjør at rumpa ser bra ut :-)

Endret av Unika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jo bootcut tilbake, jeg har sett det i flere butikker. Kjøpte en med rette bein forrige uke, og samme modell var i bootcut.



Anonymous poster hash: db776...e90
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er helt jævlig, boot cut er tilbake.

Anonymous poster hash: df80a...af2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bik bok har en modell som heter "funk" og "funk flex". Skinny, lavt liv og med lommer som gjør at rumpa ser bra ut :-)

Takk, da skal jeg dra dit å prøve :)

 

 

Nå kommer jo bootcut tilbake, jeg har sett det i flere butikker. Kjøpte en med rette bein forrige uke, og samme modell var i bootcut.

Anonymous poster hash: db776...e90

 

Hvor har du sett de hen? Jeg fant ingen, og butikkdamene visste heller ikke om noen?

Anonymous poster hash: 35cfb...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har en modell med boocut og lavt liv. Det er omtrent eneste som passer til meg. 

 

Ikke alle passer skinny. Jeg ser helt latterlig ut i det. Jeg har veldig brede hofter og stor rumpe. Jeg ser ut som en kjegle som er satt på hodet og kan tippe over ende når som helst, og hoftepartier ser enda større ut enn det virkelig er. 



Anonymous poster hash: 94981...ecc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

H&M har en modell med boocut og lavt liv. Det er omtrent eneste som passer til meg. 

 

Ikke alle passer skinny. Jeg ser helt latterlig ut i det. Jeg har veldig brede hofter og stor rumpe. Jeg ser ut som en kjegle som er satt på hodet og kan tippe over ende når som helst, og hoftepartier ser enda større ut enn det virkelig er. 

Anonymous poster hash: 94981...ecc

 

Takk :)

Jeg føler at jeg ser ut som en ballong på stilk i skinny, selvom butikkdamen mente jeg så mye slankere ut... Men hjelper så lite hva andre sier når man ikke føler seg vel selv...

Anonymous poster hash: 35cfb...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også over at boot cut er på vei tilbake. Synes jeg kler det mye bedre enn skinny. 

 

Og jeg synes absolutt man skal stole mer på egen smak enn en "butikk dame".

 

Gode venninner kan få komme med innspill, men selv da skal man ikke ta det for god fisk.

 

For meg tok det f.eks noen år å lære at jeg skal IKKE shoppe  sammen med bestevenninna mi. De gangene jeg shoppet med henne kjøpte jeg alltid noe jeg ALDRI brukte. Vi har bare veldig ulik smak. 



Anonymous poster hash: 083f7...6a3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappahl har fått inn masse jeans med boot cut ☺ selv foretrekker jeg skinny fordi jeg er så lav. Boot cut og rette ben ser rett og slett ikke bra ut på meg..

Anonymous poster hash: d2d54...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge buksene er trang rundt rumpa og i skrittet så er ikke bootcut noe problem. Kan ikke fordra baggy jeans ihvertfall. Men jeg foretrekker nok skinny jeans. Jeg har noen bukser med bootcut og som er rett i beina, men det føles bare rart å gå med når man har gått med skinny så lenge. Det mangler liksom noe rundt leggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig noen som faktisk kler bootcut? Alle kler kanskje ikke skinny, men seriøst, bootcut??

Smak og behag... Jeg synes DETTE ser mye bedre ut en DETTE. Synes skinny ser ut som man er ett sprengt pølseskinn, klar til å sprekke når som helst :fnise:

Anonymous poster hash: 35cfb...235

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen bukser med bootcut og som er rett i beina, men det føles bare rart å gå med når man har gått med skinny så lenge. Det mangler liksom noe rundt leggene.

 

Og jeg følte meg kvalt fordi det stramma rundt beina :fnise:

Anonymous poster hash: 35cfb...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Og jeg følte meg kvalt fordi det stramma rundt beina :fnise:

Anonymous poster hash: 35cfb...235

 

 

Vi er alle så forskjellig :) Jeg elsker å kjenne det stramme rundt bein, rumpe og skritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at bootcut er det styggeste jeg ser, og kan ikke fatte og begripe hvorfor feks jenter vil se slik ut. En bukse som sitter godt på lår og legger er rett og slett en helt annen verden til sammenlikning.

Godt at smak er subjektivt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at bootcut er det styggeste jeg ser, og kan ikke fatte og begripe hvorfor feks jenter vil se slik ut. En bukse som sitter godt på lår og legger er rett og slett en helt annen verden til sammenlikning.

Godt at smak er subjektivt :P

Hehe, smak og behag ;)

Men synes du det er like fint på jenter med noen mer kg på kroppen også?

 

Og HVA er det du som mann ikke liker med bootcut? Er det det at du ikke får sett hele kroppen ordentlig? Eller er det bare hva du er vant med? For 15 år siden var det jo slimfit som ble sett på som retard, og jeg henger vel fortsatt igjen der, med Britney som klesforbilde, så prøver bare å forstå :fnise:

 

 

Anonymous poster hash: 35cfb...235

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at bootcut er det styggeste jeg ser, og kan ikke fatte og begripe hvorfor feks jenter vil se slik ut. En bukse som sitter godt på lår og legger er rett og slett en helt annen verden til sammenlikning.

Godt at smak er subjektivt :P

Synes du virkelig dette er det styggeste du ser?

http://brokeandchic.com/wp-content/uploads/2012/03/casual-jennifer-aniston-640x480.jpg

Jeg synes veldig, veldig mange jenter jeg ser hadde hatt godt av å bytte fra skinny jeans til straight leg eller bootcut. De som kler skinny jeans godt er heller unntaket enn regelen, synes jeg.

Anonymous poster hash: edf57...ab6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...