Gå til innhold

Russebukse- hjelp!?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg skal være russ i 2016 og har et spørsmål angående russebuksene. Jeg har sett litt på ''Snekker Girl Aviation Pro''  fra Russeservice sine sider og har et spørsmål angående størrelsene deres. Jeg er 160 cm høy og bruker størrelse 38 i bukser. Jeg er slank, men har noe større hofter. Har dere noen anelse om hvilken størrelse som kan passe meg? Jeg har sett litt på XS, men er usikker på om den kommer til å passe meg over hoftene.

 

Tusen takk på forhånd!



Anonymous poster hash: bd5f7...fc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere ikke prøvedag på skolen? Det hadde vi; leverandøren vi valgte tok med masse forskjellige modeller i forskjellige størrelser så vi fikk prøve før vi kjøpte!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for M! Selv om det kanskje blir for sort, så er det ikke noe gøy å gå rundt med stram russebukse. Russebuksa skal være litt for stor :) 

 

(jeg er forøvrig 5 cm høyere enn deg og bruker samme størrelse i bukser, jeg hadde M, og den var litt for stor, men ikke FOR stor :) De er ikke store i størrelsen.



Anonymous poster hash: 51cfd...c45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sett om det var mulig å prøve på skolen. De utvider seg VELDIG i løpet av russetiden, synd å ende opp med en bukse som bare sklir av. 



Anonymous poster hash: d46ba...c55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en høyde og form som kan sammenlignes med deg. Jeg gikk for S. Men russesiden (eller hva det heter kom innom skolen så vi kunne prøve forskjellige strl.



Anonymous poster hash: 7f101...a85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker 36 i bukse og valgte s i min russebukse fra russeservice men den utvider seg sykt. Hang og slang på hoftene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 36 i bukse og valgte s i min russebukse fra russeservice men den utvider seg sykt. Hang og slang på hoftene

 

TS her, jeg kan både bruke størrelse 36 (blir litt stram, men funker) og 38 (blir litt løs rundt både hofter og lår) tror du jeg kunen gått for en xs? Alle målene mine ser ut til å passe med xs, er bare litt redd når det gjelder hoftene, men hvis de utvder seg så bør det vel gå greit?

Anonymous poster hash: bd5f7...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har en høyde og form som kan sammenlignes med deg. Jeg gikk for S. Men russesiden (eller hva det heter kom innom skolen så vi kunne prøve forskjellige strl.

Anonymous poster hash: 7f101...a85

 

 

Satt buksen godt på deg? Og utvidet den seg? Jeg har desverre ikke mulighet til å prøve den på :(

Anonymous poster hash: bd5f7...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ville sett om det var mulig å prøve på skolen. De utvider seg VELDIG i løpet av russetiden, synd å ende opp med en bukse som bare sklir av. 

Anonymous poster hash: d46ba...c55

 

Får ikke prøvd den på nei :( Ja, jeg er litt redd for at den kan utvide seg veldig og bli enorm hahah.

Anonymous poster hash: bd5f7...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dress, men er ca. samme str. som deg og noen cm lavere. Jeg tok xs og det passet bra. Da var den kort nok på bena og jeg slapp at den bare hang og satt i geunn veldig pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har prøvedag, men ikke nå. Det er kanskje litt for tildlig



Anonymous poster hash: a27ab...5cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, jeg kan både bruke størrelse 36 (blir litt stram, men funker) og 38 (blir litt løs rundt både hofter og lår) tror du jeg kunen gått for en xs? Alle målene mine ser ut til å passe med xs, er bare litt redd når det gjelder hoftene, men hvis de utvder seg så bør det vel gå greit?

Anonymous poster hash: bd5f7...fc0

De fleste merkene har butikk også :) vet ikke om du bor ved Oslo men russedress har butikk du kan gå innom. Men det er bedre med for stor enn for liten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min russebukse var litt for stor, men det gjorde ingenting. Det er knapper i livet som kan gjøre den smalere, og siden det var en veldig kald mai var det godt å ha plass til ekstra klær under.

 

Heller for stor enn for liten.



Anonymous poster hash: a0afa...de8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...