Gå til innhold

Er en veske verdt 9000kr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det gjør du da som du vil med. Men du får nok neppe tjent noe på den. Den blir bare til pynt. Hadde selv aldri gått med noe til en verdi av 9000 kr... ikke har jeg råd heller. Men dere får kose dere dere som har lomma full av penger :P

Anonymous poster hash: 85e63...bae

Du kunne sikkert hatt mer penger du også ;)

Anonymous poster hash: f93b0...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALDRI kjøp en veske bare fordi det er "in", eller fordi "alle andre har den".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener egentlig at INGEN veske er verdt flere tusen.. Personlig mener jeg det er bortkastede penger. Du får aldri like mye tilbake for vesken, og bruksområdet er vel i hovedsak å "se bra ut".. (For du får praktiske vesker til sånn.. en tiendedel av prisen..).. 9000 er ganske mye sånn sett, som kunne blitt brukt på noe mye mer fornuftig..

Men - selvsagt. Det er dine penger, og du gjør egentlig hva faen du vil med dem. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått dyre vesker i tenårene og ingen av dem bruker jeg idag. Spar heller pengene eller bruk den til noe fornuftig. Du får mye mer glede av å eie designervesker som voksen enn som tenåring.

Anonymous poster hash: e26ed...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har tjent pengene selv ser jeg ikke problemet med å bruke de på vesken. Har selv en veske til 15k og elsker den. Har spart lenge til å få råd til den. Kommer nok til å ha den i veldig mange år fremover. Jeg prøver å heller gjøre gjennomtenkte kjøp fremfor å gå amok på salg. Det kan være bedre å kjøpe en veske til 9k som du kanskje bruker i 8 år fremover fremfor en veske til 1k som du ikke er fornøyd med og bare bruker en liten uke.

Anonymous poster hash: 7de7c...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merke har ingenting å si. Ligger mer i at jeg trenger en slik veske og har ikke funnet en billigere modell som er like fin

Anonymous poster hash: f239a...585

Ingen trenger en veske til 9.000 kroner og det er garantert en dårlig investering. Spar pengene i stedet. De vil sannsynligvis komme godt med i årene som ligger foran deg med studier, kjøp av bolig, førerkort osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det finnes ingen veske i heile verden som faktisk er verdt 9 000 kroner! Med mindre den er innlagt med gull eller noe da, selvfølgelig....

 

Anonymous poster hash: cb44f...381

 

Hvis det er ekte gull på den, kan jeg garantere at den vil koste mye mer enn 9 000 kroner

Anonymous poster hash: c2e72...f65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det gjør deg glad, så! Sparer selv til en veske til 14000... :P

Takk! Jammen meg bra noen syntes det er verdt det:)

Anonymous poster hash: f239a...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne sikkert hatt mer penger du også ;)

Anonymous poster hash: f93b0...719

Ja hvis jeg hadde studert medisin og fått jobb som hjernekirurg kanskje. Men det har jeg ikke lyst til. Livet handler ikke kun om penger, selv om jeg må jo innrømme at det jo hadde vært litt morro å ha så mye penger at jeg kunne brukt 9000 kr på en liten veske og likevel ha råd til både husleie, mat og alt annet.

Anonymous poster hash: 85e63...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veske til 9000 kr er aldri en god investering uansett om du er 17 eller 50 år. Var selv sånn da jeg var yngre, merkeklær var tøft og jeg trodde seriøst at de var myyyye finere. Men nei, ser jo selv nå hvor mye jeg lurte meg selv. Det finnes mange like fine vesker som er billigere, bare du holder deg til skinn av god kvalitet. Skai/plastvesker er det styggeste jeg ser. Synes faktisk det er litt harry å bruke så mye penger på ei veske. Husk at du betaler ca 80% for merket da, og ikke kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fryktelig glad jeg har en samboer som ikke springer rundt og skal ha teite vesker til 9000 kroner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Snerk

Selvsagt er det verdt det. Veska, i kombinasjon med mørkeblå vaffeljakke og sixtyseven-sko, sikrer deg et ytre som gløder av et liv med 100% velstand og champagnevasking. I hvert fall til høsten er omme.  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Tja, det kommer jo an på flere ting, men hvis du kommer til å bruke veska veldig mye blir prisen ikke så ille. Mot at du kjøper en du er halv fornøyd med og bruker lite. Også kommer det an på hva det bstyr for det å ha denne veska.

Jeg har en veske som har nypris på ca. 9000. Vil absolutt si den er verdt 9000 kr. Brukt den hver dag siden jeg kjøpte den og er utrolig fornøyd med den. Tenker på minst en gang om dagen at den er utrolig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stiller ikke riktig spørsmål. Er det en god investering? Nei, siden den vesken der vil sannsynligvis aldri gå opp i pris men ned hvis du skal selge den brukt.

Derimot kan man spørre om det er et godt kjøp. Og det kommer helt an på hva du har råd til, hvor mange andre tilsvarende vesker du har, hvilket bruk det er snakk om osv. Det er det bare du som kan svare på :) kommer du til å elske deg og bruke den nesten hver dag i flere år så er det et godt kjøp. Går du lei etter 4 uker og kjøper en ny veske til samme prisen for å heller bruke den så er det et dårlig kjøp.

Hvis du vil bruke 9000kr på egne penger og føler at det er et godt kjøp så kjør på :)

Anonymous poster hash: 46136...3d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du stiller ikke riktig spørsmål. Er det en god investering? Nei, siden den vesken der vil sannsynligvis aldri gå opp i pris men ned hvis du skal selge den brukt.

Derimot kan man spørre om det er et godt kjøp. Og det kommer helt an på hva du har råd til, hvor mange andre tilsvarende vesker du har, hvilket bruk det er snakk om osv. Det er det bare du som kan svare på :) kommer du til å elske deg og bruke den nesten hver dag i flere år så er det et godt kjøp. Går du lei etter 4 uker og kjøper en ny veske til samme prisen for å heller bruke den så er det et dårlig kjøp.

Hvis du vil bruke 9000kr på egne penger og føler at det er et godt kjøp så kjør på :)

Anonymous poster hash: 46136...3d3

Elske *den :P

Anonymous poster hash: 46136...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke funnet en lik, rimeligere veske? Det er jo en helt vanlig veske, hadde jeg giddet kunne jeg sikkert finne nærmest prikk lik i løpet av en time.  :tongue: 

Men nei - det er ikke en god investering, og ja - jeg synes det er galskap. Men folk får da bruke pengene sine på hva de vil, selv om jeg personlig føler at folk er litt teite om jeg ser sånne vesker, heller ennå føle misunnelse/beundring.  :laugh: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vesker over 9000kr som jeg synes var og er verdt det, men noen god investering er det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en gang på en veske som kostet 3200 kroner. Men så tenkte jeg at om jeg kjøper denne vil jeg alltid være engstelig for å bruke den, kan aldri sette den ned på bakken eller la den ligge igjen noe sted. Jeg kjøpte den ikke og er veldig glad for det. :)

 

Og nei, den vil nok heller ikke øke i verdi. 

 

Akkurat den der som holder meg fra å kjøpe vesker dyrere enn noen hundre kroner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...