Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Siden dere snakket om hvite tighs... Så en jente i går med hvite tights og kort topp. Og så var "vaskelappen" midt på rompa! LYSTE opp! Fantastisk... Og ikke at det er noe gale sånn sett, men celulittene lyste gjennom også.. Lite flatterende... Skjønner ikke at han hun gikk sammen med ikke sa noe til henne!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

Kanskje det var meninga. :fnise:

Vet ikke, men pent var det ikke, det skal jeg innrømme! Var ikke akkurat veltrent :)

Bra det var bakenden du så da ;) For bruker du hvit tights (som gjerne er litt for trang), uten en lengre topp over, er sjansen for kameltå ganske stor.

Det er sant :hoho: Så en gang en gammel dame med kjole på (alt for kort!), og hvit truse under. Trusa var gjennomsiktig, så da hun satte seg på en benk så man faktisk forsiden også.. :hakeslepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg bare kom på noe, hva er vitsen med korte olashortser, og lomme på så lomma stikker ut foran?? (Under shortsen!) :overrasket:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen vits, men det var vel en eller annen It-jente som gikk slik og da skulle AAAALLE herme selv om de også sikkert syntes det så rart ut.. Sånn er det jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jente på skolen min spradet rundt i et par av disse før sommerferien:

american+flag.JPG

For å gjøre det hele enda mer lekkert, kombinerte hun de med en hettegenser med den intelligente påskriften "Fuck you I drive a Kawasaki", halvliters-flasken med cola stikkende opp av baklommen og converse dynket med gjørme....

Jeg liker ikke klær med flagg generelt egentlig, jeg synes det hører til russetid og idrettsarrangementer.

Jeg så også en Japansk gutt i går iført de buksene lengst til venstre, kombinert med kilehæler og en sort skinnjakke :spy::DoYouHarem.jpg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste jeg har sett idag er når noen små jenter brukte bandana. Det kler noen, men ikke alle.

Anonym poster: ede35fc147fb8cb0dfdc0e43b30c3326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen av plagg i hele antrekket. Huff..

IMG_9168.jpg

IMG_8660.jpg

Vet faktisk ikke om hun har på seg shorts.

IMG_3537.jpg

dpr.jpg

Anonym poster: 8e3e219bedab276d11bf5b0c44bc7ebe

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Haremsbukser.... Klare virkelig ikke å finne de ok.....

Mm. Haremsbukser er bare sløsing med stoff. Stoff som kunne vært brukt på noe annet nyttig. F.eks. klær til fattige barn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm. Haremsbukser er bare sløsing med stoff. Stoff som kunne vært brukt på noe annet nyttig. F.eks. klær til fattige barn.

Bruker jo ikke mer stoff en til et lang kjørt da. Det utsagnet der kan man jo si om veldig mange klær egentlig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harembukser= ser ut som du har bæsja i buksa.

Anonym poster: f580e54411260a1b4a382594d51674ef

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Bruker jo ikke mer stoff en til et lang kjørt da. Det utsagnet der kan man jo si om veldig mange klær egentlig.

Det var ment som en spøk da...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ment som en spøk da...

Jeg skjønte det :) Men tanken slo meg likevel at det kan sies om veldig mange klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hahahahahahaha. den der lappeharemsbuksa der. hahahahahaha

Ellers må jeg si at de der runawaydreamz (?) shortsene er bare helt for jævlige. Fasongen, dekoren, ja hele greia. *puke* Gubben holdt på å le seg ihjel første gang han så en slik, og det skjønner jeg godt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...