Gå til innhold

Hvor mye sover hunden deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye sover hunden deres ila en dag, hvor gammel og hvilken rase? Er det et visst antall timer som er "vanlig?"

Anonymous poster hash: 27823...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele tiden mens vi er inne :). Eller kanskje han bare later som for å slippe maset vårt... :ler:

Anonymous poster hash: 5ef75...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover mye. Teller ikke timer:)

Tibetansk spaniel, 15 mnd.

Åå, jeg har også tibbe på 4 mnd. Han sover kanskje 16-18 timer i døgnet, er ikke det veldig mye?

Anonymous poster hash: 27823...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg har også tibbe på 4 mnd. Han sover kanskje 16-18 timer i døgnet, er ikke det veldig mye?

Anonymous poster hash: 27823...c44

Det er helt normalt! Når de er så små sover de mer enn voksne hunder, akkurat slik som menneskebarn gjør:) i begynnelsen tror jeg nesten vår sov 18-20 timer i døgnet, men til gjengjeld så var det action når han var våken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Groupon

Interresant tråd😊min sover hele natten- vi legger oss ved 23-24 tiden og står opp 05.50, så 6-7 timer er det stille i sengen ved siden av, mulig hun går ut av rommet om natten og gjør andre ting, så ikke helt sikker på om hun sover konstant. På dagen sover hun i ca 6 timer- konstant snorking! 4 år og cocker spaniel😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år gammel alaskan husky. Han tar kvelden rundt kl 23, da sover han til mannen drar på jobb kl 8, for da er dem ute en 20mins tid. Så sover han til jeg sto opp i 12tiden, og så var vi gjerne ute i 2-3t, da sover han til uttpå ettermiddagen, går litt imellom ulike soveplasser, spiser litt, leker litt med lekene sine og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannhund av middels aktiv rase på 15 mnd. Sover gjerne 12 timer i strekk om natten, ut på morgenluftetur + frokost, så sover han 2-3-4 timer til, er på tur, koser, slumrer, leker, herjer etc., så sover han et par timer til, spiser kvelds og så er det natta igjen. Full fart ute og koma inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

vår sover fra det blir mørkt om kvelden, og helt til vi står opp. Så i helgene kan han sove helt til kl 12 om dagen, og så sover han nesten hele dagene også, utenom når vi er på tur, og hvis han står litt ute osv.. Blandingshund på 1,5 år :-) Så tipper han sover ca 20 timer til dagen! Men han sover ikke alltid tungt da, bare vi tar på oss jakke er han klar for tur ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...