Gå til innhold

Vet noen hvor katten vår er?


Liseelskerkatter

Anbefalte innlegg

Katten vår forsvant ca. klokka fire i går ettermiddag. Han pleier aldri å være borte lenge om gangen, og han pleier heller ikke å gå langt unna. Han er en oransje, tigerstripet ukastrert hankatt. Vi har delt ut lapper som sier "katt savnet", i tillegg til å henge opp lapper rundt omkring. Vet noen hvor katten min kan gjøre av seg? Vi er kjemperedde for å miste han :( Hadde vært kjempeglad hvis noen kunne hjelpe.

Vi bor i Ringerike hvis det hjelper noen...

Kun seriøse svar, værsåsnill

Endret av Liseelskerkatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vir bryr oss dessverre heller ikke...



Anonymous poster hash: dd849...b87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vir bryr oss dessverre heller ikke...

Anonymous poster hash: dd849...b87

Er du alltid like hyggelig?

Til TS: Send bilde til FOD som poster det på Bacebook

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tok seg en tur til Røros for å se på de gamle husene

Spar deg værsåsnill, jeg er livredd for å miste katten

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er han? Ukastrerte katter har en tendens til å dra på vift, og da kan de fort bli borte lenger enn en uke!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er han? Ukastrerte katter har en tendens til å dra på vift, og da kan de fort bli borte lenger enn en uke!

Han er ett år gammel. Han har aldri vært borte lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ett år gammel. Han har aldri vært borte lenge.

Da er han forhåpentligvis på sin første frierferd! Som sagt kan de være borte lenge, og det kan nok skje at de faktisk går så langt at de ikke finner hjem igjen. Fortsett å etterlys katten med lapper, registrer han på dyrebar.no og del siden på facebook. Bestill kastrering med en gang han kommer hjem igjen, så slipper du nok å oppleve det flere ganger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng opp lapper, legg ut annonse i lokalavisen og kontakt den lokale dyrebeskyttelsen. Legg det ut på savnet sider for dyr i ditt område på facebook og informer nærmeste veterinær. Legg det også ut på dyrbar.no.

Jeg håper han kommer tilbake, om han gjør det bør du kastrere ham og chippe ham før han slippes ut igjen, ukastrerte katter vandrer mye og mange kommer ikke hjem igjen. I tillegg til at han har større muligheter for å bli skadet og få sykdommer som ukastrert. Og han bidrar til en økende populasjon av uønskede kattunger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng opp lapper, legg ut annonse i lokalavisen og kontakt den lokale dyrebeskyttelsen. Legg det ut på savnet sider for dyr i ditt område på facebook og informer nærmeste veterinær. Legg det også ut på dyrbar.no.

Jeg håper han kommer tilbake, om han gjør det bør du kastrere ham og chippe ham før han slippes ut igjen, ukastrerte katter vandrer mye og mange kommer ikke hjem igjen. I tillegg til at han har større muligheter for å bli skadet og få sykdommer som ukastrert. Og han bidrar til en økende populasjon av uønskede kattunger.

Det skal gjøres. Jeg må bare finne han først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gjøres. Jeg må bare finne han først

Han er ikke borte lenge enda heldigvis, da har du en god sjanse for å finne ham. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

Den kommer nok til rette ;) Vet aldri hva katter finner på, de kan ofte finne på å være borte lenge. Kanskje den er å prøver å finne seg en kjæreste ;) Eller den er å parer seg! Når katten er lei og dritsulten så kommer den tilbake.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Den har enda ikke kommet tilbake :( Begynner å miste håpet

Pus kommer hjem i morgen

Anonymous poster hash: 65b3f...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...