Gå til innhold

KID-A!!!!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hei Kid-a vennen min!

Må bare få takke deg for en superduper dag i dag, til tross for stress og masse å gjøre. Tror vi var veldig flinke, og viste oss fra vår beste side! Hadde ikke klart det uten deg!

Gleder meg vanvittig til fredag. Endelig en hel dag bare til å pleie vennskapet vårt. Det blir deilig. Føler meg så avslappet sammen med deg. Føler at jeg kan være meg selv 100% prosent - noe som er kjempedeilig. Takk for alt du har gjort for meg.

De aller beste minnene jeg har fra det siste året som har gått, er sammen med deg :)

Ta vare på deg selv, så snakkes vi fortere enn vi tror. For det gjør vi alltid.

Kjempeglad i deg vennen min. Du er den beste-bestevennen i hele verden :D

Stoooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naaaa... hei!

Ja, det var en god dag i går. Vi fikk virkelig vist oss frem og jeg tror vi var til hjelp også. Dessuten var maten god, hehe. Det har jo vært koselig i dag også. Håper du klarer deg i kveld, hva enn du måtte velge. Slapp av og ikke ha noia. Uansett, du klarer deg.

Gleder meg til fredagen jeg også. Det blir sikkert kjempebra. Også så deilig å ha en leilighet for seg selv. Litt kjipt at jeg skal jobbe på lørdagen, dah... men, men. Gjør jo ikke noe om jeg er litt trøtt, hoho.

Jeg er glad jeg har deg, vennen. Vi har opplevd mye dritt sammen... men vi har opplevd den sammen, ikke sant... det gjør tingene litt lettere. Og nå ser det faktisk ut til å gå oppover, eller? Og vet du hva? Det er helt fantastisk å se det... vi forandrer oss til det bedre, tror jeg. Dessuten er det våren, og sola skinner. Livet er fint.

Er kjempeglad i deg, jenta. Så får vi se om BT (du vet hvem, haha) er på jobben på fredag, det hadde vært bravissimoooo... nuvel, skal ikke avsløre altfor mye. Det er natten og sent.

Vi snakkes imorgen over noen øl. Så får du kose deg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei igjen du!

Joda, ting ser ut til å ordne seg som smått, selv om det går litt sakte. Man vet aldri når ting går nedover igjen - om det gjør det da! Håper for all del ikke det!

Takk for en noe...ehmm... annerledes kveld i går... hehe.. rart å tenke på det. Men det var verdt det. Ikke så nytt for deg, kanskje. Syns vi var ganske flinke jeg. Håper ikke noen av oss lar være å si noe rundt det, for da blir det bare snålt og rart. Uansett - nok en hemmelighet i gåter. :)

Gleder meg fortsatt til fredagen. Kjedelig at du må på jobben, ja. Men det ordner seg! Du kan låne sykkelen min, så kan du sove litt lenger. Hehe... :D

Kanskje vi har forandret oss til det positive. Håper for all del det. Vi er i hvert fall flinkere til å fortelle hva vi føler og vil, i steden for å late som om alt er veldig bra eller veldig dårlig. Det blir for dumt i lengden. Vi har opplevd så mye sammen.Mye dårlig, men også veldig mye bra. Oppsummering er konspirasjonene i våre yngre dager på skolen, hytteturer, våre første fester sammen, tur til Finland, bading og surring. Møter med alle de tåpelige menneskene, som vi kan le av nå - men som selvfølgelig var veeeeeldig alvorlig og viktig da. Alle brevene vi skrev, alt vi fortalte hverandre som var sååå hemmelig at det nesten var til å dø av. Men mest av alt de gangene vi ikke gjorde noe... :)

Synd at BT ikke er på jobb på fredag. Men det går an å finne på en annen løsning. Uten å si noe mer om det!

Vi snakkes i morgen. Da skal vi på tokt! :D :D :D

Glad i deg, vennen!

Stoooore klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...