Gå til innhold

Jeg er lei!


Gry

Anbefalte innlegg

Jeg er lei! :(

Lei av at fire-fem-seks brukere skal bruke enhver anledning til å krangle med hverandre, dra opp gamle tråder med denne hensikten, være nedlatende, frekke, og bevisst bryte våre trivselsregler. Jeg deler ikke ut skykd til noen, jeg bare konstanterer at jeg er lei!

Det er ikke så gøy å drifte KG lenger....

Moderatorene er også lei av å bli beskyldt for forskjellsbehandlig, og at de ikke kan gå inn på KG uten å måtte slette og endre i tråder, der brukere som utmerket godt kjenner til våre regler, bryter dem i ett sett! Noen av dem har lyst til å slutte og hva gjør vi da?

Det var ikke slik jeg trodde ting skulle bli da jeg startet opp KG. Forumet skulle være ett sted for alle, der alle kunne trives, og der alle skulle kunne si sin mening med respekt for andre. Trivselsreglene ble til gjennom prøving og feiling, for å ha noen rettesnorer for bruk..

I dag har det meste av dagen min gått med til å endre/slette innlegg, samt skrive pm med flere brukere: noen som er lei krangel, andre som vil krangle, noen som forsøker å starte på nytt, noen som ikke vil slutte å krangle, noen som mener vi forskjellsbehandler brukere osv. Synes ikke det er noe alright jeg!

Jeg ønsker ikke å stenge brukere ute. Det ville uansett bli vanskelig å begrunne, dessuten måtte jeg da ta stlling til hvem som er "vanskelige brukere", og det ønsker jeg ikke. Alle er velkomne, men er det så vanskelig å følge reglene? Jeg har bare en gang slettet en bruker fra KG, dette var en som åpenlyst drev med nazistisk propaganda..

Jeg vet nesten ikke hvor jeg vil med dette innlegget...

Vil bare dere skal vite at jeg synes det er trist at så mye kan "ødelegges" av så få.. Heldigvis har KG mange tusen fornøyde brukere hver dag, men disse ser vi jo nesten ikke snart, vi drukner i krangleinnlegg..

Nok en gang vil jeg minne om reglene våre, og gjenta meg selv om at følger dere disse slipper vi å slette, og vi får det hyggeligere her. Kanskje jeg en dag går enda mer lei og stenger hele greiene, krangler må man da kunne ta andre steder? KG er mer enn forumet, så for meg personlig ville jeg fortsatt ha nok å gjøre..

Jeg ønsker heller ikke å legge skjul på at det er en spesiell type innlegg som ofte starter disse kranglene, tråder som omhandler Milla. Heretter vil alle tråder der Milla som person diskuteres slettes, enten de dukker opp på personlige meldinger eller andre steder i forumet. Krangle får dere gjøre andre steder... Personlige meldinger er forsatt åpne for konstruktive medlinger slik det er tiltenkt..

Og til slutt: en klem til alle dere som følger reglene våre, synd jeg ikke lenger har tid til å lese alle de fine inneggene dere skriver. Det er dere som gjør at KG som oftest fungerer som tiltenkt. Takk for at dere er her!

Vi setter daglig nye rekorder i sidevisninger, er nå oppe i over 110 000 visninger pr dag. Tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Dette var jo litt trist, da. Er helt enig med deg at forumet skal være et koselig sted å være, hvor man kan diskutere og yte meninger. Dette er ikke et sted man skal krangle og lage kvalm - spesielt ikke når det omhandler personer. Dette er sårende, og det ødelegger for alle de andre i forumet.

Håper ikke jeg er en av de som bryter reglene, og tror egentlig ikke at jeg er det heller.

Håper de det gjelder kan benytte seg av PM i steden for å legge det ut på nettet. Selv om det er krig i verden, trenger vi ikke å lage krig på KG! :x

Vil bare takke deg jeg Gry, for alt det fine arbeidet du gjør her inne! Synd du skal miste litt av motivasjonen på denne måten. Sender deg en varm klem, og ber deg om å rette deg opp i ryggen! Fint du sa ifra!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi deg en klapp på skulderen og si at jeg synes du gjør en god jobb jeg Gry! :P

Synd du føler slik du gjør, håper alle her inne skjerper seg og lar dette være et trivelig sted!

Diskusjon er lov, det er jo noe av meningen, men bare ikke la det bli personlig!

Ønsker alle en fortryllende dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jatakk, vi vet :sjarmor:

Selv om jeg må bite i det sure eplet og la være å trykke på send av og til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Sitte på hendene" er en øvelse som hjelper på blodtrykket :hoho:

Ellers er jeg - som vanlig - enig med Hege - det har vært hyggeligere enn ellers de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker heller ikke å legge skjul på at det er en spesiell type innlegg som ofte starter disse kranglene, tråder som omhandler Milla. Heretter vil alle tråder der Milla som person diskuteres slettes, enten de dukker opp på personlige meldinger eller andre steder i forumet. Krangle får dere gjøre andre steder... Personlige meldinger er forsatt åpne for konstruktive medlinger slik det er tiltenkt..

Nå håper jeg at jeg blir misforstått rett, så jeg starter med å presisere at jeg så absolutt er enig med deg Gry, - useriøs krangling og personlig hets hører ikke hjemme her på KG.

Jeg er en nokså passiv bruker - skriver ikke så mange innlegg selv - men følger likevel med, og med referanse til det du skrev (se ovenfor), vil jeg gjerne vite grensene for å diskutere Milla og andre som person. Slik jeg oppfatter det nå, er det ikke tillatt å si noe som helst om Milla, mens hun fortsatt kan putte folk i bås etter eget forgodtbefinnende, - dette er jo i prinsippet også å "diskutere" folk som person. Kanskje du bare glemte å skrive at heller ikke Milla kan diskutere folks person her inne??

Håper dette blir oppfattet som en konstruktiv melding, og ikke som et forsøk på å starte en ny formålsløs diskusjon. Blir dette innlegget slettet regner jeg med at du ikke forstod hva jeg mente......

Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan egentlig ikke se at det skulle være så vanskelig å sette grensa. Personhets er personhets uansett hvem som kommer med den. Vanlig folkeskikk er oftest en meget god - om en kanskje gammeldags - rettesnor.

Selv om en diskusjon blir opphetet, behøver man ikke slenge ut personkarakteristikker av negativ art. Da regner jeg selv for å ha "vunnet" diskusjonen og at diskusjonsmotparten har tapt fordi det ikke er flere argumenter igjen.

Synd om Gry - og dere andre som passer på oss skulle gå lei. trives her, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan egentlig ikke se at det skulle være så vanskelig å sette grensa. Personhets er personhets uansett hvem som kommer med den. Vanlig folkeskikk er oftest en meget god - om en kanskje gammeldags - rettesnor.

Dette sier det meste. Persondebatter/hets skal vi ikke ha uansett hvem de kommer fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...