Gå til innhold

KJære alle vepser...


lilykid

Anbefalte innlegg

... jeg kommer og tar dere!!!

Vepseinvasjon, er det noen som skriker. Jeg tar det hele med knusende ro, for jeg har løsningen i nærheten. Fire gode løsninger, har jeg. En plan A, en plan B, en C og en D. Jeg vet at de vil dø sakte, vepsene, de skal lide. Alle som en skal dø en grusom død. Jeg hevner meg for det forrige stikket. Blodhevn, sier noen. Nei, kollektiv avstraffelse, er det jeg bedriver. Og så vidt jeg vet er det fullt og helt akseptert også i våre kretser.

A) Å lyse vepsene i svime med optisk mus fra microsoft. Denne planen virker hvis vepsen er sløv fra før. Den svimer av først, så dør den sakte, men sikkert.

B) Å kvele vepsen ved å stenge den inn i et lufttett glass. Det funker, men kan da litt tid. Metoden kan bli kjedelig i lengden.

C) Å dope ned vepsen er derimot rasende festlig. Tenn røkelse og sørg for at vepsen får i seg litt av røyken. Dette er vepsesirkus. Sirkusveps. Vesenet er som på speed. Den flyr gang på gang fort og rett frem, inn i veggen. Helt til den til slutt dør av hjerteinfarkt eller hjernerystelse.

D) Finn frem et glass saft og litt vodka. Bland sammen. En time senere er glasset fult av dritafulle veps. De dør fort.

Metodene kan også kombineres....

lilykid

... Ondskapen eier ingen grenser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Er du litt smårar ?

Har du store problemer med vepser ?

Finnes det så mange vepser fortiden ?

Tror du det er interessant å høre om hvordan du tar knekken på beista ?

Har du fritidsproblemer ?

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.... Denne "Lilykid" høres mistenkelig lik en viss Kid-a vi har her på forumet....

Var det ikke akkurat dette Kid preika på inne på chatten i går, da?

Også "rasende festlig".... hehe, det er vel Kid som alltid skriver det....

ehm... Har jeg avslørt noen nå?? :sjarmor:

*følemeglittslem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er interessant å lese om "han har forlatt meg igjen", "hva skal jeg gjøre", "hvilken farge har du på sokkene", "barnet sparker", "klær jeg har kjøpt den siste uken" eller "hva har du på deg i dag"?

Jeg synes heller ikke det. Ser du ironien i det hele??? Neppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skille sak og person, Lillian??

Hva med å bruke fantasien mer enn som så...

GJETTEKONKURRANSE!!!! Send pm og gjett om jeg/vi har splittet personlighet. Om jeg så var Kåre/Terje S, eller noen andre... dere gjetter, vi svarer!!!

Det enkleste er ikke alltid det beste, vet du Lillian. Det er bare noe tull du har hørt på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...