Gå til innhold

WACO


Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, Lillian. Jeg er ikke inhabil. Vi diskuterer ikke person nå, men sak... ser du?

Du skrev jo "ser du?" Og Nei, jeg ser ikke - jeg svarte da:

Kid; - trådens første innlegg startet med "Jeg savner waco, hvor har han blitt av....flere som savner..." eller noe i den duren...

Noen skrev "savner ikke waco" andre skrev "savner waco" ERGO det ble prata om en person her (dog ikke diskutert med en gang) og siden den aktuelle personen folk prata om de savna eller ikke savna faktisk er waco, så blir du inhabil.

Da var det DU som fortsatte med

Hallo?? Dette var da svært vanskelig å forstå...

Kanskje ser jeg det ikke selv, men jeg mener nå ikke at jeg insisterte akkurat... På at du er inhabil, ja, men det var nå i utgangspunktet ment som en aldri så liten morsomhet.... Synes det bare var litt teit å henge seg opp i den, jeg da.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

*sukker oppgitt*

Gidder ikke dette....

Når du skriver svarer jeg... end of story....

La oss nå komme oss tilbake til tema....

Nei, jeg savner ikke waco på forumet, har ikke tenkt over det engang.

Så! Der var svaret på opprinnelige tema....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅKEI JENTER!!!

Nå kommer min mening og jeg har bare skumlest innleggene i denne tråden, men dere må da ikke krangle så fælt!

Waco eller ikke Waco.. spiller ingen trille for meg.

Men jeg synes ikke at det har blitt bedre etter at han ble borte. Tvert i mot og det har ikke noe med ham å gjøre i det heletatt.

Det som er plagsomt nå er en haug med "gjester" som bare lager kvalm. Kanskje ikke en haug, men ganske mange. Man vet aldri om det er en seriøs diskusjon eller om det er bare er bullshit! Ofte har jeg valgt å hoppe over tråder der det står visse navn. Ganske enkelt fordi jeg ikke gidder å la meg provosere, men nå er jo dette helt umulig. Spesielt under seksualitet er det mye sprøyt!

Hvorfor kan man ikke ha sånne teite diskusjoner om akkurat det som faller en inn? De små tingene som kan bli så plagsomme? Det er ikke alt man ønsker å blande sin familie og sine venner inn i heller. Noen ting er litt "flaut" å snakke om også. Jeg synes at disse innleggene er helt greie jeg. Hopper ofte over dem, men de plager meg ikke.

For meg er KG et sted jeg kan koble ut alle STORE ting.

Jeg trenger ingen dype diskusjoner her inne egentlig, men om de dukker opp, så gjør de jo det.

For meg spiller det ingen rolle HVEM som er på forumet, men det er irriterende når en tråd blir ødelagt og sporer helt av. Har sett flere ganger at en tråd har blirr til en diskusjon mellom to eller tre personer om noe heeelt annet enn det diskusjonen startet med. Ta denne tråden som eksempel. Her har det blitt en diskusjon mellom noen få personer som tar ting litt for personlig.

Forstod noen hva jeg mente?

Forumet blir hva vi gjør det til selv.

Noen velger å ødelegge (og klarer det ofte fordi vi lar oss provosere i stedet for å ignorere). Slik er livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en STERK mistanke om at flere av gjestene er wacos alter ego(er) ..Så han er nok på en måte her enda, ikke som waco, men som flere andre personer... men det er de samme fingrene som trykker på tastaturet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg savner overhodet ikke Waco, han var frekk, ubehøvlet,, kvinnehater, gjorde narr av ting som kvinner er opptatt av, rasistisk og han hadde ved enkelte tilfeller pedofil-vennlige uttalelser om "småpiker som frister". Noe som er totalt uakseptabelt.

Glad han er borte.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke meg no at den nevnte person er "borte". Tørr bak øra var han ihvertfall ikke. Provoserte meg ? JA! Var det interessant å diskutere tilsynelatende seriøse ting da ? NEI! Det eneste vedkommende kunne, var å provosere. Som tidligere sagt i tråden,- han kunne dessverre ikke argumentere eller debattere ordentlig.

Er også enig med Lea i at det er en del gjester nå som irriterer særlig og de likner jo litt på vår gamle plageånd ? Bah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco er morsom han, vel. Bra med masse diskusjoner, samme hvem som starter dem.

Så kan du velge om du gidder å lese/svare, eller ikke.

Ganske enkelt, i grunnen...

Er ikke så mye her om dagen, men jeg husker en periode da det var en del ganske imponerende diskusjoner/tråder, med masse mennesker som "ga" masse av seg selv i svarene sine. Det er gøy å lese.

Så kan man godt diskutere sokkefarge når humøret er slik også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...