Gå til innhold

WACO


Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, nå er vi tilbake på de evinderlige gamle "hva-har-du-på-deg-i-dag?", "sex-med-eller-uten-kondom?" eller "han-tenner-meg-ikke-lenger"-temaene. Kjempegøy. Morsomt er det, med diskusjoner uten innhold.

Jada, Vinga. Jeg er så enig, så enig. Lettere når man bare kan tenke på seg selv, det er noe alle vet.

Ha en fin dag, da dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å gå på person nå, men jeg synes det har vært kjempeflott her en periode!

MIN mening.

Og for meg er det den som gjelder :ler:

*vet at du ikke liker meg and I don`t give a damn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det var mulig, men jeg savner faktisk WACO her inne. Det er ingen som kan provosere som han.

Vinga: Er det fordi du nå slipper å få kritiske synspunkter på innleggene dine du nå syns det er "herlig" at han ikke er her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen av oss liker å snakke om ingenting...

*Hvem jeg liker eller ikke liker er hundre prosent urelevant i denne sammenheng. Skjønner ikke hvorfor man blander inn meg som privatperson?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er fordi mye var GPP.

Hva han skrev til mine innlegg eller ikke brydde meg ikke noe særlig, egentlig. Men KG er åpent for alle, end of discussion for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen skrupler med å gå på person, og savner Waco's bidrag. Hadde dere brust mindre med fjæra, og venta litt med å innta forsvarsposisjonen, så er det mulig dere hadde snappa opp et poeng eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man mener at det som diskuteres her nå ikke er gpp? Ja, da kan du jo si at hva som er gpp er et definisjonsspørsmål...

Anyway. Waco tok opp andre ting enn dobørste og han-liker-meg-ikke-lenger... og det var en berikelse! Det er jo heller ikke vanskelig å forstå at han forsvant herfra. Der er jo begrensninger for hvor lenge det er interessant å lese om andres trauvmer og dagligdagse problemer... noe særlig diskusjon blir det sjelden ut av sånt.

Waco har mye å komme med, skjønner dere vel. Men bare hvis man velger å se litt nøyere etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har dere vært på vg-diskusjonen? Det er diskusjon så fjærene fyker... det vi driver med her inne er GPP og syklubb. Kan være koselig det også. Men det er synd at de som avanserer til ett litt høyere nivå ikke føler seg hjemme...

Leit at det er så vanskelig å føre en skikkelig debatt her inne.

Kid-a på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært inne på vg-diskusjonen, men har begynt å irritere meg mer og mer over unge jenter som skal råde godt voksne i ting de absolutt IKKE har peil på. En 18-20 åring har ikke peil på hvordan en 40 åring tenker.

Greit med synspunkter, men å komme med råd de ikke har hverken alder, erfaring eller annen kompetanse burde heller i de tilfellene holde kjeft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi hadde diskutert saker... ikke bare "hva-skal-jeg-gjøre", så hadde du sluppet det problemet...

Spør man etter råd må man regne med å få svar, også fra de som kanskje ikke er til særlig hjelp.

Hvorfor ikke DISKUTERE???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man ikke trives her inne er det bare å gå til noen andre diskusjonssider.

Ingen tvinger deg, og som sagt: Alle har rett til å være på KG og ytre sin mening. Samme hvor mange som irriterer seg over den.

Man kan mene hva man vil, jeg blir iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...