Gå til innhold

Linnie


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kan du slutte å oppføre deg som du er sjef på graviditetssidene? Jeg begynner å bli dr*ttlei av at du alltid må kommentere mine og andres innlegg. Du ber oss å holde opp å lese innlegg som ikke interesserer oss, men det interesserer meg faktisk veldig å opplyse folk at vi ikke kan svare på om de er gravide eller ikke. Kan du dr*ite i å bry deg med det og heller svare den som starter tråden, sånn som oss andre? Jeg synes det er respektløst av deg å henvende deg til andre enn den som har startet tråden i vedkommendes tråd. Jeg er sikker på at moderatrene klarer jobben sin utmerket uten din hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge reglene for forumet ikke blir brutt kan verken moderatorene eller andre brukere bestemme hvem som skal skrive hva.

Vi kan til en viss grad bestemme hvor, men det er en annen sak.

På graviditetsforumet diskuterer vi graviditet. Spørsmål og svar.

Vi skal ikke blande oss opp i hva folk spør om.

Enten svarer vi ordentlig, eller så lar vi være å svare. Vi begynner ikke med spydigheter og hets.

Da kommer moderator med sletteknappen.

Vanlig folkeskikk er ikke så dumt, enten man er registrert bruker eller gjest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære gjest!

Jeg oppfører meg ikke, og trur heller ikke jeg er sjef på graviditets sidene.

Jeg svarer alltid den som har startet tråden (selvom jeg kan gå i surr når det er en gjest som starter innlegget, og det er andre gjester som kommer med innlegg underveis.) Det er greit at ingen her kan opplyse folk om de er gravide eller ei, DET er jeg helt enig med deg i! Men folk kommer fortsatt til å spørre, og det må de jo få lov til!!??? Eller? Hvis du ser et innlegg som ser ut som at det spør om noen er gravide eller ikke, kan du ikke bare la vær å lese det? Innleggeren spør sikkert ikke for å få svar som sier at hun er uopplyst fordi hun ikke skjønner at vi ikke kan gi henne et sikkert svar!

Jeg er ingen moderaor, og oppfører meg heller ikke som en! Men om det er noen som provoserer meg, enten inleggeren eller andre underveis, tar jeg meg den friheten og kommenterer det! Noe jeg også mener er lovlig, i og med at dette er et diskusjonsforum.

Jeg er lei for det om du irritere deg så masse over meg, men det er faktisk ikke så mye jeg kan gjøre med det! Jeg er en fast bruker av KG og har vært det en stund! Du må gjerne gi meg kommentarer og innspill, det setter jeg pris på, men uhøflighet er vel ikke nødvendig??

Jeg kommer til også i fremtiden å kommentere om jeg syntes noe er galt, enten det er fra innleggeren eller en kommentar til dette. Om du irriterer

deg eller ikke, kan jeg ikke ta hensyn til, sorry!

"Du skal ikke plage andre, du skal være god og snill, forøvrig kan du gjøre som du vil."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Pussig at du er så ivrig etter å gi andre råd da, som ikke har vært gravid selv en gang. Du er litt inkompetent til å svare, etter min mening.

Og ja det er et diskusjonsforum, men du går bevisst etter å kommentere innlegg som er ment som svar til den som startet tråden og som ikke er til deg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kjære gjest, igjen!

Jeg går ikke bevisst etter å kommentere innlegg som er ment som svar til opprinnelige innlegger. -men jeg kommenterer og diskuterer det andre også har svart, man trenger vel ikke alltid være enig med et råd en annen bruker her inne har gitt?

-om jeg er inkompetenet eller ikke, vet ikke du så mye om kjære gjest, da du ikke vet noe om meg og min bakgrunn i det hele tatt... Må man ha vært gravid for å gi råd om noe her inne?

Jeg syntes dette her har blitt helt latterlig, og skjønner ikke helt hvorfor du er ute etter meg så innmari, selvom vi er uenige. Det er mange andre som har skrevet at de uenige med deg, uten at du oppfører deg sånn her mot de!

Jeg håper du kan slutte og slenge om deg med spydigheter, om meg og alle andre, som i dine øyne er innkompetente, uvitende og dumme. Etter min mening skulle det ikke vært rom for sånt her!

Jeg vil heller diskutere dette på et saklig plan med deg, om du er så fryktelig uening om meg. Hvis ikke gidder ikke jeg å diskutere dette mer, desverre!

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sorry at jeg blander meg inn i diskusjonen, men jeg synes Linnie er helt på viddene her. Må man ha vært gravid for å gi råd i et graviditetsforum??? Selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet INGENTING om min bakgrunn! Så du vet ingenting om min kompetanse innefor dette emnet gjest! Jeg kan jo like gjerne være jordmor, helse søster eller en foster forelder jeg for din del! Jeg syntes ikke du skal uttale deg om ting du ikke har en anelse om gjest! Du må nok komme med noe bedre enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vet selvsagt ikke hva slags bakgrunn du har, men ut fra svarene dine er du tydeligvis ikke en med kompetanse innen helesektoren. (Du har selv skrevet i profilen din at du er resepsjonist, gjennom Westaff...) Jeg tror f eks en lege ville visst hvilke bivirkninger man kan få av tetrazyclin. Og fosterforeldre vet ikke mer om graviditet enn andre som ikke har vært gravide. Ut fra svar du kommer med tror jeg ikke du er så veldig gammel, heller. I hvert fall ikke gammel nok til å være ferdig med en tre-fire-årig utdannelse etter videregående. Jeg synes du gjør en sørgelig figur på graviditetssidene.

Det eneste jeg ber om er at du svarer den som har startet en tråd og ikke kommenterer det andre svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Nå syntes jeg faktisk at det holder fra deg! Jeg har prøvd å være hyggelig mot deg hele veien og ikke slengt stygge kommentarer til deg! Men du derimot, klarer jo ikke skrive ETT hyggelig innlegg! (Har lest en del andre sure innlegg, som jeg har sterke mistanker om at kommer fra deg...)

Nei, jeg er IKKE lege, heller ikke utdannet innen helse sektore (ER DU???)Har heller aldri PÅSTÅTT det...

Kan du også gi meg eksempler på innlegg hvor jeg ikke har svart på det opprinnelige innlegget?

Og hva gir deg rett til å dømme meg og si at jeg gjør en sørgelig figur??? Hvorfor er jeg det??

Du får begrunne det du sier til meg når du slenger ut en påstand!

Om jeg er 17 eller 55 spiller vel ingen rolle? Og om jeg har høy utdannelse eller ikke spiller vel ingen rolle her??? Hva har det med saken og gjøre? Når du skriver sånne ting, gjør jeg meg ikke så veldig høye tanker om deg, din alder eller utdannels heller, men SPILLER det noen rolle????

Det eneste jeg ber DEG om, er å prøve å være litt høfligere her inne på KG!

...Og du, jeg er mer enn nok gammel til å være ferdig med 3-4 års utdannelse etter videregående....

Og en ting til.... Hvorfor krangle så fælt om dette?? Er det ikke nok av andre ting å diskutere her inne? Det er mange her inne jeg har irritert meg over her også, men jeg driver jo ikke med sånn "personforfølgelse" fordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gjest, jeg kommer ikke til å svare mer her nå... Jeg syntes dette har gått for langt! Syntes det ikke er noe vits når vi ikke kommer noen vei, vi er bare uenige, og da får det bare være sånn.

Ha en fin helg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Grunnen til at jeg tar opp dette med deg er fordi du har kommentert mine svar til andre under graviditetsforumet så mange ganger at jeg har blitt lei!

Og grunnen til at jeg kommenterte dette med utdannelse, var at du sa at du like gjerne kunne vært lege, jordmor osv for alt jeg visste. Det er du åpenbart ikke.

Ikke beskyld meg for å ikke kunne skrive et hyggelig innlegg, det har du ikke grunnlag for å si noe om.

Jeg driver ikke med personforfølgelse, jeg tar dette direkte opp med det.

Hvis jeg slipper flere kommentarer fra deg når jeg svarer på andres innlegg, er denne saken avsluttet for min del.

(Siden du er resepsjonist og antakelig skriver en del i jobben, burde du lære deg forskjellen på synes og syntes. :hoho: Jeg klarte bare ikke å la vær! Beklager!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER det nødvendig å være spydig/sårende? Og nei, jeg kommer ikke til å slutte og kommentere (deg, om jeg tilfeldigvis gjør det igjen) hvis du sier noe jeg er uenig i! Sorry!

PS. det er mange andre som kommenterer svar til innlegg, ikke bare jeg! Ta det opp med de og da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa det i et tidligere innlegg, og jeg sier det igjen:

Ingen skal bestemme hvem av brukerne som har anledning til å poste i bestemte forum. Forumet er åpent for alle, og slik skal det fortsatt være.

Denne tråden har blitt så utrivelig at jeg ikke ser noen grunn til at den skal fortsette. Dette grenser til trakkasering. Lukkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...