Gå til innhold

NÅ ER JEG TILBAKE!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nå er jeg tilbake,

Idag fikk vi adsl etter masse venting! så dette her har jeg faktisk savnet, hehe trodde ikke det før jeg fikk internett idag ;)

Til deg som husker meg igjen.... jeg er tilbake nå, gleder meg til å skrive med deg igjen :) til deg som ikke vet hvem jeg er, gleder meg til å bli kjent med deg :)

masse kos og klem i fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke mer enn et par dager siden jeg lurte på hvordan det gikk med deg, Perser. Og nå er du her :P

Velkommen tilbake. Håper du har det bra og stortrives!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så kooos å høre fra deg Hege :)

Vi har det kjempe fint her ja :) Isabel har fått barnehage plass, søkte på en onsdag fikk plass på fredagen og hun begynte på mandagen! så det gikk veldig fort her ja :)

Foreløpig så trives vi kjempe masse :) men det tror jeg at vi kommer til å forsette :)

kjempe kos å snakke med deg igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

bare ett spm? Har du ikke betenkeligheter med å gi deg så til kjenne på internett slik som du har gjort? Navn på familiemedlemmer og bosted, du kunne jo nesten bare gitt ut adr og tlf nr her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se dere igjen også Madison, @lfa, og Tusenfryd :)

Hvordan går det med dere? har det hat det fint i sommeren?

Gleder meg masse til å snakke med dere igjen :)

og til deg gjest! Hvis du kunne finne meg gjennom ett kalle navn som ikke finnes OG Skövde kommune hmm da er du god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra vettu, jobber mye men er da ung og frisk:)

Sommeren var flott, brukte mye av tiden sammen kjæresten. Han dro i militæret i juli :(

Var en uke i tyrkia med mamma, det var deilig det:)

Hva med deg da, sliten etter all flyttinga? Har vel gått med mye tid til det. Men tenk så deilig når man er ferdig innflytta i nytt hus, og andre praktiske ting er i orden :)

*klem M*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og til deg gjest! Hvis du kunne finne meg gjennom ett kalle navn som ikke finnes OG Skövde kommune hmm da er du god!

.....Ikke at jeg har noe med det da, men web-siden ligger jo åpne for alle slik at vi kan se hvem du er.....fint bryllup forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig da at du har kost deg med kjæresten din :)

men så trist da at han reiste på militære, uff det er ikke kjekt når en man er så glad i reiser vekk slik!

men dette klarer dere skal du se :)

Joda er så sliten etter flyttinga, men vi har enda masse ting igjen, men vi tar det med ro nå og tar litt etter litt!

men jeg gleder meg til vi er helt ferdig det kommer til å bli så godt bare ligge å slappe av og ikke tenke at vi må gjøre ditt og vi må gjøre datt!

men men den dagen kommer nok en dag......

Care, ja det er sant at du kan se meg på web siden, men du kan jo ikke finne tlf nr mitt bare ut i fra utsende mitt....., men takk for at du synes vi hadde fint bryllup :)

men men det er jo ikke derfor jeg startet denne tråden og synes det er trist at folk skal bry seg om hvor mye jeg legger ut om mine private ting! om andre ikke har lyst å si hva de heter osv. så bryr jeg meg ikke, så synes jeg ikke heller at andre skal bry seg om hva jeg velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake vennen!!!! *KLEMME HARDT*

Savnet deg såååå masse!

Få koblet til webcam'et ditt da så vi kan ha litt netmeeting igjen hihi!

Gleder meg til å se deg!

Masse klemmer fra X

Hils mannen og isabel da!

*KLEEEEEEEEEEM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å der var du også :)

*kleeeemmmmmme massssse tilbake*

ja jeg må først finne cdèn så skal jeg gjøre det :)

gleder meg å treffe deg igjen :)

massse kos til deg i fra meg:)

du må hilse så masse du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Takk Vinga :) koselig å se at du koser deg med lille nurke i magen :) om ikke så lenge så blir du også mamma og det er en suuuper ubeskrivelig herlig følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅååååååååååå snuppis :)

Deg har jeg tenkt masse på. Det var liksom rett før jeg sendte deg en pm her først i uka, men så glemte jeg det igjen. Litt distre om dagen.

Men endelig er du tilbake, og nå håper jeg vi kan ha noen fine stunder her på KG sammen igjen.

Lykke til med alt.......... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...