Gå til innhold

Barnet som må planlegges nøye :)


Frøkenanonym

Anbefalte innlegg

Får vel skrive i min egen dagbok også :P haha. Jeg skjønner godt at du ikke klarte å holde deg, jeg hadde kanskje gjort det selv om jeg hadde hatt tilgang på tester ;) Jeg kommer ikke hjem før på torsdag - så da blir det testing om ikke tanta er kommet... :)

De siste dagene har jeg hatt mye luft i magen, og småmurringer i magen. I dag morges startet dagen med at jeg var litt støl i nedre mageregion, var uggen - på kanten til kvalm. Har også hatt hodepine hele dagen. Jeg føler meg ikke typisk syk, men kan jo for all del være det også.. Time will show :)

Klarer ikke tenke på annet enn dette hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kom TR :) Jeg kjenner at jeg ikke tar så tungt på det, jeg hadde en syklus på 34 dager nå, så jeg har i det minste "stabil" syklus. Jeg vurderer å kjøpe dong quai eller hva det heter, fordi jeg ikke får noe særlig EL-slim. Ser på nettet at mange er blitt raskt gravide etter dette :) Har ikke fått bekreftet EL for denne perioden heller, så vil ha flere symptomer så jeg kan bekrefte/avbekrefte om jeg har EL :)

Velkommen, pp2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå håpte vi kunne gå inn i august forumet sammen! Men på den andre siden var du jo bare på pp1! Større sjanse for klaff neste pp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste pp er nok gubben på jobb, så januar blir nok pp2. Selv om jeg håper at han kommer hjem til tiden.. Åååh.. Jeg skulle jo ha vært i pp5 nå liksom. Suger å være to som reiser med jobben mens vi er prøvere.. :)

Ja Skyblue, jeg håpte også på det.. Men jeg kommer til å følge din ferd, dette blir spennende! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er multivitamin og Dong Quai kjøpt inn, håper sistnevnte kan føre til lity mer symptomer i EL tiden så jeg føler meg sikker på det :) vi har jo egentlig ikke fått sjans til å treffe enda da men. Jeg skal gjøre så mye som mulig ut av det når vi får sjans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg! :)

Kan tenke meg det er enormt frustrerende å ikke kunne prøve hver EL, jeg hadde blitt gal! :fnise: Kan jeg spørre hvor gamle dere er? ni år sammen er imponerende! Vi planlegger faktisk bryllup rundt samme tid, artig! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig, velkommen Skogkløver :)

Ja jeg er på randen til å bli gal ja. Skal teste som en gal etter EL nå selv om kjære ikke er hjemme, bare for å se at jeg faktisk har EL ;) Jeg er 25 og han er 28 :) Dere da?

Har du kommet langt i bryllupsplanleggingen? :) Plutselig har prøvingen tatt all tid på nettet for meg, så bryllupet er på "hold" i hodet mitt ;) Er jo så lenge til, så jeg tørr ikke prøve kjoler og slikt.

Hvordan tenker du dersom du hadde blitt gravid slik at du får barn noen mnd før bryllup - evt er gravid mens du gifter deg? Frister jo å bare fremskynde bryllupet til våren nå, slik at en slipper å ha det stresset på en slik dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 og 24 her :) så ikke langt unna!

Jeg har begravd meg selv i eksamenslesing og planlegging (og laging) av julegaver. Så bryllupet har ikke blitt prioritert :fnise: Jeg drømmer stadig vekk om brudekjoler og er besatt av "Say yes to the dress" :bryllup: men ja, jeg holder på å gå ned i vekt, og dersom jeg skulle blitt gravid, så passer jo ikke kjolen uansett. Så får vente litt med det. Vi hr også snakket om å ta bryllup allerede sommeren 2015, kjæresten min syns det er leeeeenge å vente helt til sommeren 2016. Men ser ikke helt hvordan vi skal få råd til bryllup allerede førstkommende sommer. Da må det i såfall bli ganske enkelt. Vi skal betale alt selv, og det er bare kjæresten min som jobber 100%. Ikke har jeg lyst å bruke så mye penger heller. Mye mer lyst å spare til en flott ferie eller oppgradering av bolig. Har masse drømmer :biggrin:

Greit å vite om du har EL ja! men så er ikke de testene helt sikker. Du kan godt ha EL uten at det slår ut på testene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere vært sammen da? :)

Her er det også eksamenslesing ja, har en om 10 timer >_< så burde vel komme meg i seng ;)

Jeg er så i tvil med kjolen, har medt lyst til å bestille en billig på nett, men ser jo at folk ikke blir fornøyde:/

Jeg tar tempen, så jeg skal kunne se i etterkant om jeg har EL :) forrige periode var det ikke så tydelig, derfor vil jeg i tillegg teste med strips om jeg har EL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på torsdag :murvegg: Vi Har vært samboere i snart 2 år, og sammen en liten stund før det. Alt har egentlig gått veldig fort! Men sånn blir det jo fort når alt klaffer :fnise:

Ser maaaaange som ikke blir fornøyd etter å ha bestilt kjole på nett ja :( ville sjekket godt før jeg bestilte noe i hvertfall. Kjipt å måtte kjøpe en ny skikkelig kjole etterpå. Da har du liksom ikke spart noen penger :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk preseed også!! Tenk... de to månedene jeg BLE gravid brukte vi preseed. De andre månedene brukte jeg det ikke og ble ikke gravid.. tilfeldig? I dont know! Men jeg tror at preseed hadde en LITEN hjelp der altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk eksamen idag da, Skogkløver? =)

Hehe ja det gikk fort! Men absolutt helt vanlig i denne alderen føler jeg :P

Ja det er liksom det, kan jo alltids prøve å få solgt den etterpå - men er nok ikke så lett det da. Får holde øyne åpne for salg, eller ta en tur til Polen ^^

Skyblue, hvordan bruker du preseed egentlig? Smører du på han eller deg selv, "putter det inni"? Ser bare ikke for meg at det er noe turn-on for hverken meg eller han å smøre på noe som skal minne oss på at vi prøver å bli gravide :P Etter at jeg slutta på pilla, har jeg ikke hatt så mye problem med å bli tørr da sexlysten er større :) Men er gjerne åpen for å prøve, om det ikke er noe hokus pokus å hive på litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo. Trenden er så utrolig stabil lav i forhold til forrige syklus. Kjære kommer hjem for et par dager nå, skulle bare ønske jeg hadde kortere sykluser, så kunne det ha klaffa. Hvem er det vel som ønsker tanta ofte :P

Lurer på om dong quai er det som gjør at tempen er mer stabil denne gang :) har startet å kjenne etter slim, kremete(for future reference).

Jeg er stressa innvendig, har blødd neseblod 5 ganger på 2 døgn. Forrige gang jeg gjorde det var eksamen for 5 år siden. Er eksamen neste fredag. Tror frustrasjonen av å ikke få prøve også medvirker stress :( er litt nedstemt om dagene.. Skulle ha lært meg meditasjon :)

Fredagskvelden tilbringes med rolig musikk mens jeg rydder huset til kjære kommer hjem. Han overraska meg med rydda hus og nyvaskede gulvet sist jeg kom hjem. Må gjengjelde det ;) kommer midt på nattå, så får glede meg til morgenkos :)

post-86233-0-89988600-1417205503_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kutta ut DQ da jeg har kommet frem til årsak på neseblod: i det jeg svelget tablettene, har de nok åpnet seg(gjorde det kjapt da det lukta møk) og litt av det har truffet veggen(slimhinnene) bak i halsen. Jeg har synes neseblodet har vært rart da det bare har kommet litt ut nesen, men svelget det meste. Lyste bak i halsen og der var det småsår som blødde. Så direkte kontakt med DQ på slimhinnene i halsen var dårlig kombo.

Nok om det :) jeg er nå på cd14 og utfloden er gått fra kremete og vært akkurat som vann de siste 3 dagene. Har ikke fått tid om morgenen til å prøve ELtestene dessverre :/ Fikk i dag en dipp i tempen, så håper jeg har EL i dag :) kjære reiser i morgen tidlig og kommer hjem over helga(typisk!) så nå håper jeg at vi har hatt vår første sjans til å legge aksjer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var eksamen 2/3 overstått :) Deilig følelse! Neste er om 12 dager, så jeg skal få lov til å glemme alt om dpo-land fremover ;) Jeg har kaaanskje hatt EL nå, eller har kanskje i dag. Har bare fått negative tester med svaaake streker, men kan være jeg skulle ha testa nå.

Selv om vi kanskje ikke treffer denne gang, hadde jeg hurra-tilstand på toalettet tidligere i dag! JEG FANT EL-SLIM :danse: Wohoo!! Ekleste man kan ønske seg :fnise: Tempen steig såvidt i går, og opp med 0,2 i dag. Så har egentlig troen på enda mer stigning i morgen. Forrige sengebesøk var på tirsdag, så vi er akkurat i grenseland, men var nok for fattig med slim til at svømmerene kunne henge seg på. Vi får se :)

MEN, om den stiger videre så kan jeg ihvertfall føle at jeg har hatt eggløsning :D Og da kan jeg puste lettet ut ;)

Har egentlig en ganske oppløftende dag, selv etter 5 timers skriverace ;)

Nå koser jeg meg med ostepop og greys anatomy! Ha en fin kveld, dere eventuelle lesere(meg) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å ha truffet EL i dag med positiv test i morges. Blir ikke noe treff denne mnd, men det var jeg forberedt på :)

Nå kan bare tempen stige, så jeg kan få bekrefte EL :)

Legger ved EL tester fra de tre siste dagene så jeg kan se på de neste syklusene :) (kan ikke ha slikt liggende på mobilen)

post-86233-23039_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det bildet til venstre nede ligner på den jeg tok i dag. Eller min er til og med litt sterkere enn den også!

Men får dere ikke spilt ludo innafor denne pp eller? Når sist ble det ludo? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet til venstre nede ligner på den jeg tok i dag. Eller min er til og med litt sterkere enn den også!

Men får dere ikke spilt ludo innafor denne pp eller? Når sist ble det ludo? :P

Åå, jeg vet en ikke skal tenke slik - men du må nå være like før en positiv da? Den pinnen du snakka om(til venstre) ble tatt på kvelden, og den positive på morgenen etter :)

Her er oppdatert chart fra i dag. Dersom ikke tempen stiger i morgen, har jeg hatt en lure-EL da? :laugh: jammen glad at jeg temper!

Som du ser var siste aksjen lagt inn tirsdags kveld. Så det er da helt på kanten, men siden tempen ikke har steget enda tror jeg det slaget er tapt.

Han kommer kaanskje hjem på tirsdag, så får vi se da hva tempen har sagt i mellomtiden :P teite jobben!

post-86233-23245_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg vet en ikke skal tenke slik - men du må nå være like før en positiv da? Den pinnen du snakka om(til venstre) ble tatt på kvelden, og den positive på morgenen etter :)

Her er oppdatert chart fra i dag. Dersom ikke tempen stiger i morgen, har jeg hatt en lure-EL da? :laugh: jammen glad at jeg temper!

Som du ser var siste aksjen lagt inn tirsdags kveld. Så det er da helt på kanten, men siden tempen ikke har steget enda tror jeg det slaget er tapt.

Han kommer kaanskje hjem på tirsdag, så får vi se da hva tempen har sagt i mellomtiden :P teite jobben!

Jeg er egentlig vant til sterke eltester og så blir de litt svakere igjen før den blir positiv. Pleier ikke å ha el før cd 16 eller noe og er på 12 i dag. Men kan jo hende el er llit tidligere denne gangen. Får bare teste meg igjen etterpå ;)

Åh teite jobben ja! Får håpe mannen kommer hjem på tirsdag da, kanskje dere rekker det akkurat! Temping er smart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, kanskje jeg kan ha det samme som deg da :P var litt svakere igjen i dag. Krysser fingrene for det, så kanskje det kan gå :) får bare rive av noen EL tester til neste dagen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...