Gå til innhold

Supras spenning!


Supramundane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Sukk og stønn.

Etter at jeg hadde mensen som normalt i pp1, så har det ikke skjedd noe mer. Jeg er på dag 67 siden forrige mens...... ingenting skjer. Syns rett og slett det er skikkelig kjipt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, der er skikkelig kjedelig når det blir sånn etter pilleslutt! Får håpe det retter seg opp snart!

Jeg gikk som sagt rundt 90 dager +- når vi startet :)

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: dumme kroppen trenger et spark bak. Håper at blodbadet er rett rundt hjørnet :nigo:

Hvordan går det med diett og treningen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig! Håper kroppen kommer i gjenge snart, skikkelig frustrerende når kroppen ikke spiller på lag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Mensen kom til slutt, etter hele 72 dager. Det syns jeg var utidig lenge! :ler:

Det har ikke skjedd noe mer siden da. Venter på neste mens. Er på dag 34 i syklusen nå, og håper inderlig at mensen tar til vettet og kommer. Vi har bestemt oss for å bare slappe av og se an ting.. men det er jo gjerne sånn at man ønsker at ting skal skje når man først prøver.

Første prioritet frem til sommeren er uansett å gå ned i vekt. Da er vi/jeg bedre rustet til et svangerskap/barselstid.. Det tror jeg er lurt. Og skulle vi trenge hjelp med å bli gravide så må vi uansett ned i vekt. Vinn-vinn-vinn-situasjon.

Vi begynte 1.januar med å logge alt vi spiser på VG sin vektklubb. Begge to er kjempeengasjerte, og det hjelper veldig på motivasjonen min i alle fall. Treningen har jeg ikke kommet i gang med, men det blir litt etter litt.

Litt vanskelig når min kusine fødte en nydelig datter i desember, men jeg unner henne all gleden de har fått. En vakker dag blir det vår tur og! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Etter 25 dager på vektklubben har jeg gått ned 7.5kg. Det føles veldig bra, og ting går rett vei! Glad for at vi gjør dette sånn at det blir enklere å få et barn.

Forrige syklus endte på 36 dager, og det kan jeg leve med! Når jeg ser på den appen jeg bruker for å logge mens og andre detaljer så ser jeg at de tre dagene i desember vi ikke kunne ha sex var mest sannsynlig da jeg hadde eggløsning - dersom jeg hadde. Blir spennende å se om denne syklusen også ender på 30-36 dager - det hadde vært utrolig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 25 dager på vektklubben har jeg gått ned 7.5kg. Det føles veldig bra, og ting går rett vei! Glad for at vi gjør dette sånn at det blir enklere å få et barn.

Forrige syklus endte på 36 dager, og det kan jeg leve med! Når jeg ser på den appen jeg bruker for å logge mens og andre detaljer så ser jeg at de tre dagene i desember vi ikke kunne ha sex var mest sannsynlig da jeg hadde eggløsning - dersom jeg hadde. Blir spennende å se om denne syklusen også ender på 30-36 dager - det hadde vært utrolig fint.

Hei :hug: lenge siden sist.

Gratulerer så mye med vektnedgang, så flink du er! Får håpe syklusen blir helt stabil snart, og at spiren vil sitte :jepp:

Lykke til fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 25 dager på vektklubben har jeg gått ned 7.5kg. Det føles veldig bra, og ting går rett vei! Glad for at vi gjør dette sånn at det blir enklere å få et barn.

Forrige syklus endte på 36 dager, og det kan jeg leve med! Når jeg ser på den appen jeg bruker for å logge mens og andre detaljer så ser jeg at de tre dagene i desember vi ikke kunne ha sex var mest sannsynlig da jeg hadde eggløsning - dersom jeg hadde. Blir spennende å se om denne syklusen også ender på 30-36 dager - det hadde vært utrolig fint.

Gratulerer så mye med å ha gått ned 7,5 kg :nigo: Det er jo kjempebra, du er flink :jepp:

Håper syklusen stabiliserer seg så det kan bli ett lite knøtt på deg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Fremdeles ingenting som skjer. Syklusen er ute og kjører.. vektnedgangen går som sirup.

Stadig flere rundt oss annonserer graviditeter, og jeg vet at 6mnd er for kort tid til å være utålmodig.. men så er jeg det likevel :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:
Jeg skjønner følelsen. Var selv veldig utålmodig, stresset og lei rundt den tiden der. Det er tross alt et halvt år, så det føles lenge, samtidig som det ikke er "lenge nok". Men holdt ut, du er det snart du også! Det hjalp meg veldig å tenke at jeg fortsatt hadde 6 mnd til å gå på før jeg måtte konkludere med at vi måtte ha hjelp. Så prøv å tenk på at den lange tiden her; du har like lang tid igjen på å klare å bli gravid! :Nikke:
Ang. vektnedgangen syntes jeg du er superflink som har gått ned det du har gjort uansett. Det er godt gjort å i det hele tatt klare å gå ned! Å det går jo alltid i bølgedaler :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...