Gå til innhold

Draumen om tredjegullet!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Kjære vene Mirabella :hug:

For en start på året med så mye frem og tilbake, men godt å se at dere har landet på samme side av streken.

Mange klemmer til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er i det minste godt å høre at mannen er på din side nå og at du forhåpentligvis får ønsket oppfylt :)

Vi tenker å begynne å prøve på nummer to til sommeren, så kanskje vi får klaff ca samtidig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene Mirabella :hug:

For en start på året med så mye frem og tilbake, men godt å se at dere har landet på samme side av streken.

Mange klemmer til deg

Takk :klem:

Ingen god start på det nye året, nei. Men ting er heldigvis mykje bedre no, så får berre håpa det fortset slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i det minste godt å høre at mannen er på din side nå og at du forhåpentligvis får ønsket oppfylt :)

Vi tenker å begynne å prøve på nummer to til sommeren, så kanskje vi får klaff ca samtidig? :)

Håpar virkelig at eg får oppfylt ønsket mitt om fleire barn, ja.

Det hadde vore gøy om me fekk termin omtrent samtidig denne gangen og. :-) Trur det blir til at me startar opp med prøverørsforsøk først i august. Så lurte eg på om eg skulle be gynekologen min om å få hormontablettar (Pergotime) før sommaren, i april/mai kanskje? Då har eg iallfall litt bedre sjanse for å bli gravid, enn om me berre prøver uten noko som helst hjelp fram til august. Eg har sannsynlegvis dårlig eggmodning, så sjansen for at eg skal bli gravid uten noko som helst av hormontablettar eller sprøyter, er nok liten.

Det blir utrulig spennande å koma i gang med prøverørsforsøk. Eg er så utrulig klar for å bli gravid igjen! Får berre håpa at alt ser fint ut både med meg og mannen min, og at me har gode sjansar for å bli foreldre igjen ved hjelp av prøverørsforsøk.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på dere.. Kan du ikke bare begynne med pergo nå? Eller blir du veldig hormonella av å gå på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil ikkje begynna på Pergo før tidlegast i april, helst i mai, for å vera sikker på at eg får termin etter nyttår. Har to jenter frå før som er født i november og desember, så eg synst det kan vera greit å starta prøvinga slik at terminen ikkje blir akkurat då.

Eg blir forresten ikkje hormonell av Pergo. Merkar absolutt ingenting av hormontablettane. Ikkje ein gang då eg tok hormonsprøyter i forbindelse med prøverørsforsøket me hadde før eg vart gravid med minstejenta, merka eg nokon ting. Hadde ingen plager i det heile tatt, og følte meg heilt som vanlig. Så eg tåler heldigvis sånne hormontablettar/sprøyter veldig bra. :-)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Har hatt ein fin påske, men no er påskeferien dessverre snart over. Kunne godt hatt fri enda lenger, for min del. ;-)

Eg ventar på mensen i desse dagar. Sjølv om me har hatt samleie fleire gangar rundt eggløysing denne syklusen, så har eg ikkje noko håp om å vera gravid. Eg hadde eggløysingssmerter allerede på syklusdag 12 denne gangen, og det er altfor tidlig for meg. Dei gangane eg har blitt gravid før, har eg hatt eggløysing mellom dag 14 og 16 i syklusen. Derfor giddar eg heller ikkje å testa, sidan eg reknar med at det er ein sånn tullesyklus, med for tidlig eggløysing.

Ellers er det ikkje noko nytt. Reknar fortsatt med at me startar med prøverørsforsøk i august, viss ikkje mannen min ombestemmer seg før den tid. Og det håpar eg virkelig ikkje at han gjer, no når han først har gått med på å prøva.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vart ei merkelig syklus. Eg var overbevist om at eg hadde eggløysning på dag 12 denne syklusen, sidan eg kjente ganske kraftige smerter i høgre side av magen den dagen. Rekna med at det var eggløysingssmerter. Eg trudde derfor at dette skulle bli ein ekstra kort syklus, for det pleier alltid å skje når eg har for tidlig eggøysing - men dengang ei!

Mensen har fortsatt ikkje dukka opp, og i dag er eg på syklusdag 31. Det lengste syklusen min har vore på sidan forrige fødsel, er 34 dagar, og det har kun skjedd ein gang. Så mensen bør koma snart no. Eg kan umulig ha hatt eggløysing på dag 12, sånn som eg trudde, for då hadde mensen kome for fleire dagar sidan. Skjønnar berre ikkje når eggløysinga kan ha vore, for eg har verken kjent eggløysingssmerter eller sett noko eggløysingsslim på eit seinare tidspunkt denne syklusen. Eggløysingsslim såg eg forresten aldri noko til denne syklusen, og det pleier eg å ha rundt eggløysing. Sånn sett skulle ein jo tru at eg ikkje har hatt noko eggløysing i det heile tatt denne syklusen. Men eg får ikkje det heilt til å stemma heller, for dei gangane det skjer, så pleier syklusen å bli ekstra kort.

Ein annan teori er sjølvsagt at eg er gravid, men den teorien har eg heller ingen tru på! Eg har ikkje blitt gravid uten hormontablettar / hormonsprøyter sidan eg vart gravid med eldstejenta i 2008, og no er eg 38 år gammal. Dessuten har eg ingen som helst graviditetssymptom, så eg giddar virkelig ikkje å ta nokon test. Når eg har vore gravid før, har eg hatt eitt eller fleire av desse graviditetssymptoma før eg testa positivt: Stikkingar / strekkingar nederst i magen, svake menssmerter i sida av magen, masse vannaktig, gjennomsiktig utflod. No har eg ingen av desse symptoma, og heller ingen andre graviditetssymptom. Så eg reknar med at sjansen for at eg skal vera gravid, er lik null.

Eg anar egentlig heller ikkje korleis me har treft med samleie i forhold til ei eventuell eggløysing. Eg trudde me hadde samleie rundt eggløysing, som eg var sikker på var rundt syklusdag 12, men eg kan jo ikkje ha hatt eggløysing då, for då skulle mensen ha vore her no. Kjenner eg begynnar å frykta at eg har kome i overgangsalderen allerede, og at det er derfor mensen ikkje kjem, og derfor eg heller ikkje har merka noko eggløysing denne syklusen. :-( Det ville ha vore ille, så eg får virkelig håpa at ikkje det er grunnen til at mensen aldri kjem.

Eg hadde heller ingen planar om å bli gravid denne syklusen, for eg ville prøva å unngå å få enda eit desemberbarn. Føler meg jo ganske overbevist om at me må ha prøverørsforsøk for at eg skal ha ein sjanse til å bli gravid. Derfor har me heller ikkje brukt nokon prevensjon. Gravid er eg nok ikkje uansett, eg berre lurer sånn på kor mensen blir av.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dette er virkelig til å bli gal av!!! Fortsatt ingen mens som har dukka opp. Viss mensen kjem i morgon, så har eg no like lang syklus som den aller lengste syklusen eg har hatt sidan forrige fødsel i desember 2012. Og det skjedde berre nokre få månader etter fødselen. Eg har ikkje hatt ein så lang syklus på kjempelenge, så eg har ein veldig sterk følelse av at det er noko som ikkje stemmer.

Kan berre ikkje tenka meg at eg er gravid, for eg har virkelig ingen graviditetssymptom. Utflod har eg ikkje i det heile tatt for tida. Forrige gang eg var gravid, så hadde eg store menngder av blank, vannaktig utflod, allerede før eg venta mensen. Og eg hadde mensmurringar. Første gangen eg var gravid, hugsar eg at eg hadde masse stikkingar i livmora, før eg testa positivt. No merkar eg ikkje noko spesielt. Har nokre få gangar tenkt at "Er det bittelitt stikking eg kjenner?" Men det er så minimalt og så kortvarig, at det kan vera kva som helst. Tippar det berre er litt luftsmerter eller noko, for eg går og kjenner etter heile tida, og håpar å kjenna noko som nok egentlig ikkje er der.

Har lurt på om eg kanskje kan ha blitt gravid denne syklusen, mot alle odds. Og så har spiren gått til grunne med ein gang, sånn at eg opplever ein MA igjen. For då kan jo det vera forklaringa på at eg ikje har nokon graviditetssymptom, men heller ikkje får mensen. Kjipt i så fall, men det einaste positive ville då ha vore at eg faktisk fortsatt kan bli gravid uten hjelp. Ein annan mulighet, som eg fryktar enda meir, er at eg har begynt å koma i overgangsalderen allerede, og at eg av den grunn ikkje får mensen. :( Det ville i så fall ha vore skikkelig krise!

Eg hadde bestemt meg for å ta ein test på søndag, om mensen ikkje hadde dukka opp innan den tid. Men då eg skulle testa, hadde eg berre ein digital graviditetstest liggjande, som hadde gått ut på dato i 2013! Eg håpte likevel på at den skulle virka, men neida. Så eg vart ikkje så mykje klokare. Har vore og kjøpt nye graviditetstestar i dag, så tar eg ein ny test i morgon tidlig. Viss testen er positiv, så bestiller eg time til gynekolog ca i veke 6-7, for då er eg ganske overbevist om at det ikkje er liv. Er testen negativ, og eg ikkje får mensen innan få dagar, så bestiller eg også gynekologtime. For då må det vera eitt eller anna som er gale, og det må eg finna ut av så fort som mulig.

Slitsomme dagar dette her. Håpar virkelig at eg blir litt klokare i morgon, når eg har testa. Kjenner at eg snart bir gal av å gå rundt og ikkje vita kva som skjer med kroppen min. :(

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det ikke er liv, hvis du ikke er gravid? Kroppen kan jo reagere forskjellig fra svangerskap til svangerskap... :)

Og selv om mensen er forsinket er det mest sannsynlig ikke noe galt. Nå virker det som du plager deg selv litt med å tenke for mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det ikke er liv, hvis du ikke er gravid? Kroppen kan jo reagere forskjellig fra svangerskap til svangerskap... :)

Og selv om mensen er forsinket er det mest sannsynlig ikke noe galt. Nå virker det som du plager deg selv litt med å tenke for mye. :)

Ja, eg tenker nok litt for mykje, det skal eg innrømma. Klarar berre ikkje å la vera.

Eg tenker vel at om eg er gravid så er det ikkje liv, pga manglande graviditetssymptom. Eg er klar over at symptoma kan vera forskjellige frå svangerskap til svangerskap. Eg har ikkje hatt akkurat dei samme tidlige symptoma dei gangane eg har vore gravid før - men eitt eller anna har eg alltid kjent! Er vel derfor eg føler meg ganske sikker på at det ikkje er liv, viss eg skulle vera gravid no. Men 100% sikker kan eg sjølvsagt aldri vera. Faktisk har eg følt at eg kjenner litt stikkingar i magen innimellom no i ettermiddag, Men om det er innbilning eller ikkje, det veit eg faktisk ikkje. Har vel eit ørlite større håp om at eg kanskje kan vera gravid likevel, og at det er ein litt større sjanse for at det kan vera liv. Men eg må ærlig innrømma at sjansen for at eg skal vera gravid, følest veldig liten. Er jo ganske usannsynlig at eg plutselig skal klara å bli naturlig gravid, uten bruk av hormontablettar/sprøyter. Det har faktisk ikkje skjedd sidan eg vart gravid med eldstejenta i 2008, og no er er 38 år gammal! Føler ikkje akkurat at eg har særlig gode odds for å kunne bli gravid no heilt uten hjelp, men med litt flaks kan vel det mest utrulige skje. ;-)

Viss mensen ikkje kjem, og eg ikkje er gravid, så blir eg absolutt meir bekymra. Det er rett og slett fordi eg aldri i mitt liv har hatt ein syklus på meir enn 35 dagar. Og ein syklus på 34 dagar har eg kun hatt ein gang sidan eg fekk minstejenta i 2012, og det var ganske kort tid etter at eg fekk mensen tilbake etter fødselen. No for tida pleier syklusen min å vera på mellom 26 og 32 dagar. Og eg har aldri opplevd at mensen er vekke over tid. Sidan eg fekk stabil mens i tenåra, så har det aldri gått meir enn max 35 dagar frå ein mens til neste mens. Det er derfor eg føler meg så sikker på at eg enten må vera gravid (men at det ikkje er liv, pga manglande symptom), eller at at det er noko som er gale, som f.eks for tidlig overgangsalder.

Ja ja, i morgon blir eg forhåpentligvis litt klokare. På onsdag har eg kome til 35 dagars-syklus, så eg gjer uansett ingenting før den tid, om testen ikkje er positiv i morgon.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EG ER GRAVID!!! :sjokkert::strix::hoppe::hoppendeglad::hjertesmil::gravid:

Ja, det er fakisk heilt sant, og eg er i sjokk! Klarar liksom ikkje heilt å tru at det kan stemma, sjølv om det lyste eit klart og tydelig blått kryss mot meg, på graviditetstesten eg tok i dag tidlig (14. april 2015). Kan dette virkelig skje meg, eg som ikkje har blitt gravid uten hormontablettar / sprøyter, sidan eg vart gravid med eldstejenta i 2008? Og no er eg 38 år gammal, og sannsynligvis enda mindre fruktbar enn før. Kan nesten ikkje forstå at det kan vera sant, det virkar rett og slett for usannsynlig. Så ja, eg er i sjokk akkurat no, men samtidig veldig glad! :)

Eg skjønte jo at det var noko som ikkje stemte, for så lang syklus som dette her, pleier eg aldri å ha. Skal innrømma at eg frykta veldig at begynnande tidlig overgangsalder var grunnen til at mensen ikkje kom, for det virka for utrulig at eg kunne vera gravid. Både med tanke på problema eg har hatt med å bli gravid tidligare, men også fordi eg ikkje hadde noko graviditetssymptom. Ikkje visste eg sikkert om me hadde samleie i tida rundt eggløysing heller. Det einaste eg veit sikkert, er at første dag i siste mens var 11. mars 2015. Eg kjente smerter som likna på eggløysingssmerter allerede på syklusdag 12, og det pleier alltid å vera for tidlig for meg, og det pleier då å bli ein sånn altfor kort tullesyklus. Men om eg virkelig hadde eggløysing allerede på syklusdag 12, eller på eit seinare tidspunkt, det veit eg faktisk ikkje. Eg hadde egentlig gitt opp heile syklusen. Eg såg aldri noko EL-slim heller, så eg trudde sjansen for å bli gravid var lik null. Men der tok eg altså feil! ;) Under klan tydeligvis skje. :)

Graviditetssymptoma er fortsatt ganske fråverande. Det einaste eg kan kjenna innimellom, er veldig svake stikkingar heilt nede i magen / livmora, viss eg kjenner veldig godt etter. Og så har eg hatt litt laus mage dei siste dagane, men eg veit ikkje om det er noko graviditetstegn. Ellers merkar eg ingenting. Hjelp, dette er så spennande og skummelt! Eg tør ikkje å gleda meg for myke, i tilfelle det ikkje er liv. Men det er iallfall positivt at graviditetsteten var sterk, og krysset heilt klart og tydelig. Gravidstreken var faktisk sterkare enn kontrollstreken, og det må vel vera eit positivt tegn?

Og eg som ikkje skulle ha desemberbarn! :fnise: Trudde ikkje akkurat at det var nokon "fare" for at eg vart gravid sånn heilt uten vidare, så derfor har me heller ikkje brukt prevensjon. Planen var jo egentlig å starta aktiv prøving, slik at termin vart over nyttår. Og evt. prøva ein runde med Pergotime før sommaren. Så var planen å starta med prøverørsforsøk i august, om eg ikkje vart gravid innan den tid. No blir kanskje ikkje det noko av. Sjølv om eg egentlig ville unngå desemberbarn, så er eg fantastisk glad for å vera gravid, og at me har klart det heilt uten hjelp denne gangen! :) Det som er litt spesielt, er at viss dette går bra, så får eg termin omtrent på samme dato som eg hadde termin med minstejenta! ;) Så då blir det kanskje eitt novemberbarn og to desemberbarn på meg, viss eg er heldig, og alt går som det skal! :)

Dette vart ein merkelig dag. Eg har så mange følelsar inni meg no, at det er umulig å beskriva! Er dette berre ein draum, eller er det virkelighet? :rodmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Kan jo hende at din forrige graviditet har gjort at problemene du hadde med å bli gravid forsvant? Eller kanskje alderen din i stedet har gjort deg mer fruktbar? Kroppen endrer seg jo stadig. Eller så er det bare veldig flaks!

Gratulerer igjen! :danse::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Idja! :klemmer:

Eg tenker sjølv at det må vera utrulig flaks! Ellers er det jo mulig som du seier, at den forrige graviditeten min har gjort problema mine med å bli gravid mindre. Er vel ganske usannsynlig om eg skulle bli meir fruktbar med åra, så akkurat det tvilar eg vel på. Men det får eg vel aldri svar på. Uansett så er eg utrulig glad og takknemlig for at kroppen min ga meg ein så positiv overraskelse denne gangen! :) Dette hadde eg virkelig ikkje forventa meg i det heile tatt.

Eg kjem til å bestilla time til tidlig ultralyd, når eg er ca 6-7 veker på vei, og det blir vel om eit par veker, tenker eg. Då får eg iallfall vita om det er liv eller ikkje, for då skal jo hjertet ha begynt å slå, om alt er som det skal.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Se, så bra det har ordnet seg for dere. Og til å med gratis! :fnise:

Har lest gjennom hele dagboka nå. Gratulerer. Var det da på første forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Mirabella!!! Må bare innrømme at nå ble jeg misunnelig ;)

Men dette unner jeg deg. Håper du får et fint svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se, så bra det har ordnet seg for dere. Og til å med gratis! :fnise:

Har lest gjennom hele dagboka nå. Gratulerer. Var det da på første forsøk?

Takk, Wei Wei! :klem:

Ja, tenk, heilt gratis! ;) Og eg som rekna med at me måtte bruka masse pengar på privat prøverørsførsøk etter sommaren. Ja ja, kan jo henda at me må det likevel, om dette svangerskapet ikkje går veien. Men no er det iallfall ein sjanse for at me slepper, og det er sjølvsagt veldig positivt. :)

Vil ikkje kalla dette her noko forsøk i det heile tatt. Me skulle jo egentlig ikkje starta prøvinga før no i april / mai, sånn at eg var sikkert på å få termin på nyåret. Me har ikkje brukt nokon prevensjon, sidan eg følte meg så sikkert på at eg ikkje kunne bli gravid lenger uten hormontablettar / sprøyter. Eg har ikkje tatt eggløysingstestar, og me har på ingen måte prøvd bevisst å ha samleie på noko spesielt tidspunkt i syklusen. Så det skjedde rett og slett heilt tilfeldig og toalt uventa!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Mirabella!!! Må bare innrømme at nå ble jeg misunnelig ;)

Men dette unner jeg deg. Håper du får et fint svangerskap!

Takk skal du ha, Harlekin! :klemmer:

Kjenner altfor godt til det med å bli misunnelig når andre blir gravide. Tenker på kor mange gangar eg har vore misunnelig på dei som blir lett gravide, når eg sjølv har strevd sånn med å bli gravid. Og no er det plutselig eg som er den som har blitt lett gravid! :overrasket: Det følest så sprøtt og surrealisisk, at eg ikkje har ord. Prøver du å bli gravid for tida, eller?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...