Gå til innhold

MonThes verden


MonThe

Anbefalte innlegg

Bra at du koser deg med bryllupsplanlegginga! :) Fått kommet langt?

Jeg håper du snart blir gravid! Føler at du og jeg er veldig like, og jeg vet at jeg kommer til å bli kjempe glad den dagen jeg hører at du er gravid igjen :D

Hei igjen Niennas :vinke:

Koselig at du titter innom!:) Tuusen takk for gode ord :rødme: Tja, fikk gjort litt i helga, tenkte jeg skulle lage en liste imorgen, over alt som er gjort, og hva som må gjøres snart :) Enn dere? Hvordan er det med bordkortene? Lagret linken fra siden din, med de der hjertene, kjære likte de også kjempegodt, så kanskje vi skal prøve oss på de vi:) *takk for inspirasjonen* :)

Hvordan blir det med dere og videre prøvingen, har dere tenkt å vente til etter bryllupet? Vi klarer ikke å vente vi, selv om det evt. kommer til å krasje med bryllupet. Må bare la det stå til, og la det som skal skje skje.. Og hvis vi ikke blir gravide igjen, så har vi iallefall bryllupet å se fram mot :rødme: Håper alt er bra med deg! :klem:

*ble veldig mange innlegg dette, får ikke til å multisitere..*

*alle tegna mine er også borte, så blir bare de jeg husker i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips :) Skal jammen ta meg en tur på biblioteket snart. :briller:

Men i kveld tror jeg jeg er for trøtt til å lese noe som helst... Håper du har en fin kveld og en god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei VirreVapp :vinke:

Så koselig med hilsen, takk for gode ord!:) Leste i din, at du og har vært gjennom en SA - unner absolutt ingen den opplevelsen!! :( Må jo forsøke å tenke positive tanker, selv om det ikke alltid er like lett... Ja, det vet du vel alt om! :klem: Håper kvelden er fin, og at TR ikke dukker opp denne måenden hos deg! Når skal du ha den?

Nei, det unner heller ikke jeg noen å oppleve. Men er vel en mening med det da, barna jeg skal ha kommer når de kommer :jepp:

Angående TR.. jeg tror IKM er rundt 20, men ikke godt å si. Syklusen min har ikke vært stabil etter SA.. Men håper det er i orden nå :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

Får ikke til å multisitere jeg, så svarer i innlegget!:)

Sushi; God tur på biblioteket, håper noe av det jeg anbefalte faller i smak!:) Er selv en skikkelig lesehest, høydepunktet når sambo er på nattevakt er at jeg da kan lese på senga ;)

Virrevapp: Ja, man må forsøke å tenke sånn.. var ei tidligere som skrev at når hun gjennomgikk en SA så tenkte hun ikke på at hun hadde mistet et barn - det bare skulle komme igjen litt senere, det var en fin tanke synes jeg :hjerte: Men kjenner det er ikke alltid like lett, å være positiv.. Men nå når prøvingen er igang, og spenningen er tilbake så får det tankene over på noe annet! Håper IKM blir IKM for deg! :) Min IKM er 25, hvis alt går etter "plana! ;) *venterispenning*

---------------

I kveld er det byttekveld med jentegjengen! Har nesten fylt en søppelsekk full av kjoler, vesker, jakker, singleter, bukser og noen par sko -- håper noen andre vil ha de!:) Og håper også jeg får med meg en liten pose hjem selv også;) Uans, kvelden blir en suksess med venninnegjengen + ost & kjeks + noen glass rødvin :hjerte:

Fri fra jobb i morgen, om været fortsetter slik det er nå blir nok morgendagen en innedag med KG og diverse småprosjekt i leiligheta!

Ønsker alle en finfin kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Niennas :vinke:

Koselig at du titter innom!:) Tuusen takk for gode ord :rødme: Tja, fikk gjort litt i helga, tenkte jeg skulle lage en liste imorgen, over alt som er gjort, og hva som må gjøres snart :) Enn dere? Hvordan er det med bordkortene? Lagret linken fra siden din, med de der hjertene, kjære likte de også kjempegodt, så kanskje vi skal prøve oss på de vi:) *takk for inspirasjonen* :)

Hvordan blir det med dere og videre prøvingen, har dere tenkt å vente til etter bryllupet? Vi klarer ikke å vente vi, selv om det evt. kommer til å krasje med bryllupet. Må bare la det stå til, og la det som skal skje skje.. Og hvis vi ikke blir gravide igjen, så har vi iallefall bryllupet å se fram mot :rødme: Håper alt er bra med deg! :klem:

*ble veldig mange innlegg dette, får ikke til å multisitere..*

*alle tegna mine er også borte, så blir bare de jeg husker i hodet*

Heisann!

Håper du koser deg med byttekveld, for en god ide!

Vi har vel ikke planlagt noe mer i bryllupet, jeg venter på den siste punchen til borden rundt kortet i posten, så skal jeg sette igang og lage kort! :)

Jeg tror bordkortene deres blir kjempekule!

Vi har bestemt oss med å vente til etter bryllupet. Skulle jeg blitt gravid før bryllupet, så hadde det ødelagt mye av gleden av å gifte seg, siden jeg kommer til å være så redd for å spontanabortere for tredje gang, da er det bedre å bare vente litt.

Jeg vet du har kjøpt kjole, men det hadde jo vært gøy å gifte seg med gravidmage også da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!:)

Tegna mine er fortsatt borte, og jeg får ikke til å multisitere, hva skjer med KG??

Niennas: Hadde det kjempegøy på byttekveld, det anbefales!! :) Kan du ikke ta bilde og legge ut, når du er igang med kortene? Spent på å se! :) ..og når det gjelder graviditet - kan godt forstå at dere velger å vente til etter bryllupet, hadde nok gjort det vi og, hadde vi hatt tålmodighet.. Men det har vi ikke :P Dere får kose dere med bryllupsplanleggina, og kanskje blir deres lille laget på bryllupsreisa? :rødme: Gifter meg gjerne med gravidmage, men tenker at det kommer litt an på hvor langt man er på vei. Vet jo aldri hvordan formen blir osv. Samtidig har jeg veldig lyst å gifte meg i den nydelige kjolen som henger inne på gjesterommet :hjerte:

VirreVapp: Heeii :vinke: Her går det bra!!:) Enn i Virreverden??

--------------------

Hadde en fantastisk kveld med jentene i går! Hele stuegulet ble fylt med klær, sko, smykker etc! Tok et glass vin, spiste litt ost&kjeks, så begynte "skattejakta". Hadde organisert alt i kategorier, så var det bare å lete og prøve og ta det man ville ha!:) Endte opp med en helt fantastisk ferskenfarget kjole, en knall rosa sommerjakke, et par sko, to par øredobber, tre skjerf og et armbånd! Og det helt gratis!;D I tillegg fint å tenke på at noen andre får glede over det som bare har ligget å tatt opp plass i skapet mitt!:)

Frokost med kjæresten på kafè i dag, før det ble litt shopping - har gått å sikla på ei jakke, og jammen kjøpte han den ikke til meg!!! Snille, gode kjæresten miin! :rødme: Ellers rydda og vaska litt hjemme, og hørt på regnet som har styrta nede utenfor. Deilig.

Skulle foresten ha trent. Er så umotivert. Skikkelig dårlig til å trene, til tross for at jeg elsker det. Er den der velkjente dørstokk-mila som bare blir lengre. Og lengre. Og lengre. Kan noen komme å tvinge meg avgårde? :sjenert:

Nå er kjæresten straks hjemme fra jobb, skal spise taco og se film i kveld! :) Elsker slike hjemmekvelder!

Håper alle har en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Hatt en travel helg, med arbeidshelg + overraskelsesbursdagsfest for en nær venn, så ikke blitt så mye tid til KG :)

..våknet med en vond klump i magen i dag, som ikke helt har villet slippe taket... Tenker på at vi "egentlig" hadde time til UL imorgen... *skullesåveldigveldigveeeldiggjerneværtder*

Ingen symptomer på at det har klaffet denne måneden, noe som egentlig gjør meg ganske sikker på at det ikke har det, sist merket det jo så kjapt sist... :sjenert:

Uff, må forsøke å lete fram positiviteten igjen nå kjenner jeg... *går og leter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får de tankene innimellom, kjenner de så godt igjen. Jeg ville vel vært i "begynne å få litt mage" fasen.. Men prøver og ikke tenke på det. Den babyen vi får, er den det er meninga vi skal få. Og det kommer til å skje oss MonThe, det er jeg helt sikker på :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver virkelig å holde motet oppe nå, og være positiv.. Vet jo ikke at det ikke har klaffet denne perioden, har bare en følelse av at det ikke har det.

Fri fra jobb i dag, kjenner det egentlig passet ganske godt, er litt tungt i dag. Kjenner det har vært godt å gråte litt. Rart, hvordan ting plutselig kan føles tungt igjen, trodde på en måte jeg var ferdig med det der...

Takk for gode ord og klemmer Sushi og Virre, det varmer :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei MonThe!

Jeg håper det klaffer... Og hvis ikke, så er det som oftest en grunn til det :) Kroppen din blir gravid når den blir klar for det, både fysisk og psykisk :).

Og hvis ikke, så får jeg bare sende masse babystøv til deg! Selv om jeg ikke har det selv, så virker det som at det er en enkel vare å skaffe seg, for folk på "Prøvere og ufrivillig barnløse" får det jo i hytt og pine :)

Lykke til. vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner godt at det er tungt :troest: Kan ikke en gang forestille meg det, og håper at jeg slipper å oppleve det selv. Men ikke gi opp håpet for september! Det er jo vår måned :) Symptomene kan uansett være forskjellige de ulike gangene man er gravid, så nå er det ikke lov å være negativ :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MonThe!

Jeg håper det klaffer... Og hvis ikke, så er det som oftest en grunn til det :) Kroppen din blir gravid når den blir klar for det, både fysisk og psykisk :).

Og hvis ikke, så får jeg bare sende masse babystøv til deg! Selv om jeg ikke har det selv, så virker det som at det er en enkel vare å skaffe seg, for folk på "Prøvere og ufrivillig barnløse" får det jo i hytt og pine :)

Lykke til. vennen!

:vinke:

Du har vel rett i det.. *krysser alt som krysses kan for at kroppen og sjelen er klar allerede denne måneden* :)

Tihi, takk for babystøv :) Skal sende deg en stor dose hver måned fram til bryllupet, slik at du har en kjempedose på lager til dere skal starte på nytt igjen!! ;):fnise:

Håper dagen din er fin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, skjønner godt at det er tungt :troest: Kan ikke en gang forestille meg det, og håper at jeg slipper å oppleve det selv. Men ikke gi opp håpet for september! Det er jo vår måned :) Symptomene kan uansett være forskjellige de ulike gangene man er gravid, så nå er det ikke lov å være negativ :fy_fy:

Har funnet igjen litt håp nå - har nemlig gode ord fra dere, oog verden beste kjæreste som holdt godt rundt meg og lyttet til meg isted. Takk dere :rødme:

Vi heier fortsatt på september måned :hoppe::duskedame:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lettere til sinns nå, går litt opp og ned her :P

Først, vennen min, jeg vet du ikke leser dette, men tuuusen takk til deg, verdens nydeligste kjæreste, som kom hjem fra jobb, holdt rundt meg, lot meg gråte, tørket tårene mine, lagde deilige "spesial-baguetter" til middag, og muntret meg opp! Du gjør livet så inderlig verdifullt, og jeg er så uendelig glad i deg!!! :rødme:

For å tenke på litt andre ting skrev jeg i ettermiddag en "bryllupsliste", over det vi har gjort. Og det hjalp på humøret, kan jo ikke unngå å bli i godt humør når jeg tenker på at jeg skal gifte meg med mannen i mitt liv :hjerte:

Her er lista over det som allerede er gjort

Vielsessted er booket -- vi gifter oss 23.juli, på stedet hvor mine foreldre giftet seg for 25 år siden - en nyyydelig plass!:)

Kjolen henger i kjoleposen sin på gjesterommet -- falt umiddelbart for den,kjøpte den brukt på nett uten å ha prøvd den, og den satt som et skudd :rødme: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=suzanne+vidal&keywordType=any&page=0&pageSize=15&style=A602

Selskapslokale er booket -- ikke bare er lokalet perfekt med bar, scene og stort kjøkken, vi får også runde bord! :)

Catering er bestilt -- det blir helstekt gris med buffet, nammm! :)

Fotograf er booket, vi har booket fotograf Elin Iversen til å følge oss hele dagen -- tror vi kommer til å få noen nydelige bilder, er så glad vi valgte å gå for henne!

Bryllupskakeleverandør er bestemt, nå gjenstår det bare å bestemme seg for hvordan kaka skal se ut..

Fargetema for festen/blomster er valgt -- vi går for hvitt, ulike nyanser rosa, og sølv

Budsjett er satt opp, og sparinga er godt igang :)

Liste over kaker, drinker, ting som må kjøpes inn er i orden (kan hende det kommer mer på lista etterhvert)

Forlovere blir våre beste venner, noe som de virket å sette stor pris på begge to

Frisør for dagen blir ei venninne av meg - hun er ikke frisør, men er veldig flink med hår, og jeg er så glad hun takket ja til oppgaven:)

Vi har også kikket på bordkort, blomster, diverse pynt osv. Vi ser for oss å lage invitasjoner og bordkort selv, og til pynt vil vi bruke mye av det vi selv har av telysholdere etc. Har også prøvd ut ulike blomsterdekorasjoner her hjemme selv, kan vise dere en annen dag, synes selv det ble veeeldig fint! :)

Nå skal jeg finne senga, med en mye bedre følelse i magen ennjeg har hatt de siste dagene..

Natti natt :klemmer:

Edit: Skrivefeiler :P

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, MonThe :vinke: Har du hatt en fin dag? Litt av en liste med ting som er fiksa til bryllupet, det må være godt å ha så mye unnagjort. :) God natt fra meg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...