Gå til innhold

Venter på trollunge nr 2!


Skogstrollet

Anbefalte innlegg

4+5 nå. Håper det går fort frem til 12 uker. Klarer ikke helt å ta det med ro før jeg kommer frem dit tror jeg.

Er litt kvalm innimellom, litt trøtt i blant og har litt vondt i magen. Har det ellers veldig fint, men er spent på om kvalmen kommer mer i uke 5 og 6 som det gjør for mange. Skal ut i siste praksis i studiet mitt nå, så det kan bli spennende.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det skjedd ting ser jeg! GRATULERER!!!! :hoppe: Så koselig. Når er terminen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk fru LykkeLi! Har regnet meg frem (ved hjelp av en kalkulator på nett) at det blir 10.januar ca :) Januarbarn er flott :strix:

Jeg har det så superflott nå om dagen, familien hjemme er kjempeglade på våre vegne og gleder seg minst like mye som oss! Til tross for at det er svært tidlig i graviditeten kom de hjem med noen smågaver etter at de hadde vært en tur i London. De klarte ikke helt å reise fra alt det fine som ble solgt på Disney Store blant annet. Vi har lagt det helt innerst i skapet og venter med å se mer på det frem til det er over 12 uker ;)

I morgen starter jeg i praksis, det er det aller siste jeg gjør før jeg er ferdig sykepleier! Herlig herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg har vært innom her, skal si det har skjedd ting her i mellomtiden! Gratulerer! :hoppe::strix: Håper jeg følger etter snart :) Så koselig at familien er så glad for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Lilywhite! :goodbye: krysser fingrene for at du og følger etter fort!!

Er i gang med praksis og det virker veldig spennende og lærerikt :) Er positivt innstilt til disse 6 ukene og tror og håper det går knirkefritt frem til jeg er ferdig snart!

Merker lite til graviditeten foreløpig, såvidt litt kvalme innimellom, men holder det lett i sjakk med å spise regelmessig og knaske på litt kjeks og drikke masse vann :) Har bestilt time hos legen i slutten av juni for 1.kontroll. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Januarbarn blir stas. Mange fordeler medå være født tidlig på året. :) Håper kvalmen holder seg unna så du får masse ut av praksisen din. Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januarbarn blir stas. Mange fordeler medå være født tidlig på året. :) Håper kvalmen holder seg unna så du får masse ut av praksisen din. Ha en fin dag. :)

Takk for hilsen!

Januarbarn er så absolutt ikke å forakte :) Er januarbarn selv og fornøyd med å ha bursdag i den månenden :jepp:

Kvalmen har deseverre bare økt på og i dag er jeg virkelig IKKE i form. Brekker meg og kaster opp og er generelt dårlig. Dette er lite stas, men greit at det finnes en forklaring på det meste som skjer med kroppen nå. Regner med at kvalmen vil holde på en liten stund til, men håper den kommer seg såpass at jeg kan være oppegående i hvertfall :fnise:

Ønsker alle som er innom en fin kveld! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det snart klart for seinvakt i praksis. Kjenner jeg ikke er klar for å jobbe nå og skulle ønske det kom et lite troll og banket på døra mi og sa jeg kunne ta fri frem til høsten! :fnise: Men men.. det finnes vel desverre ikke slike ferietroll som løper fra dør til dør! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
:kose: Kjedelig at formen ikke akkurat er på topp... Men du får tenke på hva du får ut av det :hjerte: Håper kvalmen gir seg snart :) Ha en fin helg! :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var rare greier, skrev et langt innlegg her i går som tydeligvis ikke hadde lyst til å poste seg i dagboka mi..!

Det er trasig med kvalme, men alt går med tanke på hva som venter i andre enden :) Er litt skremmende til tider å tenke på hva som kommer etter svangerskapet også :fnise: Har en kjempesnill mann her hjemme som varter meg opp og gjør alt for at jeg skal ha det så flott som mulig nå når jeg er dårlig, så her kan det ikke klages. Han er herlig herlig! :strix:

Har og en aldri så liten innrømmelse å komme med. Med støtte fra samboer har vi faktisk kjøpt barnevogn allerede, det var langt i fra planen at det skulle skje så tidlig, men vi fant en Simo Duo vogn på nett som var i super stand til 500 kr! :hakeslepp: Det supre tilbudet klarte vi ikke å la gå i fra oss så vi har satt den opp på loftet enn så lenge ;)

Tok HB på jobb i forrige uke som var litt i laveste laget så nå har jeg begynt å ta jerntilskudd. Håper det kan bøte litt på trøtthetsfølelsen etterhvert for den kommer sigende i de mest upassende tider nå! Ellers blir det hardjobbing med siste oppgave som skal inn på torsdag, har vakter i praksis i morgen og onsdag og så det blir knapt med skrivetid! Får hive meg rundt før søvnen hiver seg over meg ;) Ha en fin kveld allesammen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det delt med svigers at vi venter et lite lykketroll! De virket veldig glad og litt satt ut. Svigerfar utbrøt raskt: "Var det planlagt?" Klarte ikke helt å dy meg og svarte "Ja det var i våre planer, men vi har ikke rådført oss med noen andre..." :fnise:

Vi har kjøpt oss ny bil, stor fin stasjonsvogn i betraktelig bedre stand enn den vi hadde. Det gjør seg =)

Nå er det kveldsmat før jeg hiver meg i bingen! God natt :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Blåser liv i boka mi igjen som nå er flyttet til graviditetsdagbok! Har vært litt treig med å få ordnet det :sjenert:

Jeg og trollemannen begynner å glede oss stort til å bli mamma og pappa, det går mer og mer opp for meg for hver dag. Vi har fått innkalling til ordninær UL som blir 9 august. Fødeplassen er i boks og det hele skal skje på ABC ullevål. Spennende og akkurat hva jeg ønsket!

Før både UL og høsten skal vi ha to ukers ferie. Onsdag vender vi snuten til varmere strøk! Grand Canaria i to uker! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig kom du deg til nabolaget:)

Da blir det lett å følge deg on a regular basis:)

Kos dere og nyt ferien og hverandre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Skytte! :klemmer: Hyggelig med noen som følger med meg :jepp: Skal nok passe på å snike litt på deg på jevnlig basis og ;)

Driver å pakker litt sammen med mannen her hjemme og rydder boder og greier. For et kav og kaos... Men det blir bra til slutt og nå kan man til og med stå to stk inne på boden på en gang uten at man sliter med å komme seg ut igjen! :roll: På tide etter å ha bodd her i 3 mnd.

Har hatt vondt i hodet i dag og det strekker skikkelig i magen for tida. Tok på litt i dag da det var UTROLIG travlet på jobb. En dag igjen så er det ferie!!

Nei, man får vel hive seg rundt før husmorånden flyr ut av vinduet her! :husarbeid:

Ønsker alle en fin dag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titter innom her jeg :) så spennende med UL om ikke så veldig lenge. Det blir spennende! Og kos dere masse på ferie! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk i dagboka mi! :klemmer:

Vi storkoser oss i varmen og nyter ferien i fulle drag! Ser og frem til å komme hjem da UL nærmer seg og jeg raskt skal starte opp i ny jobb! :) Dette blir en spennende høst!

Reisen gikk flott Skytte, tross en haug med turbulenser da vi skulle lande, makan til ubehagelig landing! Smått lettskremt i fly ja :sjenert:

Ønsker alle en super dag, nå drar jeg med meg badehåndkleet mitt og stikker på stranda! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å høre at dere har det godt på ferie:)

Har hatt et par stranddager vi også men idag er det grått..:(

Men i byen er det salg...!:) Skulle så absolutt vært der en tur, kjenner det kløøør i visaen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...