Gå til innhold

Prøvedagbok fionel


fionel

Anbefalte innlegg

I dag testet jeg med en rfsu test, er nå 6 dager før TR.. Men neida, den var så negativ den kunne blitt.. Kjenner litt på skuffelsen i dag gitt. Er det sånn at jeg ikke komme til å få barn? Er ikke jeg ment for å bli mor? Ville jeg ikke bli en god mor, og derfor får jeg ikke barn? Er det noe galt med meg, med mannen???

Leser hele tiden om folk som blir gravide med en gang de bestemmer seg for det, men ikke jeg nei.. Nå er jeg bare frustrert og lei meg =/ I dag blir det cafe med ei vennine for å få litt utblåsning kjenne jeg =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, jeg føler med deg! Hvis det hjelper leser jeg hele tiden om folk som bruker litt tid før de blir gravide. De eneste som blir gravide med en gang er de som ikke prøver :fnise: Jeg er ikke prøver selv, så jeg vet ikke hvordan det er. Men den gangen vi skal begynne å prøve kommer jeg til å ha dette med tiden i bakhodet - det tar gjerne noen måneder!

Selvfølgelig ville du helst vært gravid i går, og dersom mensen kommer denne måneden også er det utrolig kjedelig. Men jeg velger å tro at det isåfall ikke var meningen at du skulle bli gravid akkurat denne måneden. :)

Dessuten er håpet slettes ikke ute selv om du testet negativt i dag? Sender deg en stor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at 6 dager før tr er veldig tidlig å teste, vent heller til ikm. Jeg testet negativt 2 dager før tr til og med jeg! Jeg krysser fingrene for at det klaffer for dere denne gangen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått nye tester i posten. Nå skal jeg prøve hardt å vente med å teste til lørdag ( dagen for tr) Men guuud jeg har sååå lyst til å teste hele tiden jeg.. I dag fikk jeg også de gode nyhetene om at et vennepar av oss venter barn.. Er jo selvfølgelig kjempe glad på dems vegne, men alikevel... Ihvertfall med tanke på at de fortalte at det var ett "uhell" og at de en stund vurderte å ta abort.. Å her sitter vi da, og prøver for harde livet. Men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jo det jeg siiiier, bare de som ikke prøver blir gravide med en gang ;) Men det klaffer nok snart for dere også, skal du se! Pp2 dere er inne i nå, er det ikke? :) Gleder meg til neste testing, flink du er som venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jo det jeg siiiier, bare de som ikke prøver blir gravide med en gang ;) Men det klaffer nok snart for dere også, skal du se! Pp2 dere er inne i nå, er det ikke? :) Gleder meg til neste testing, flink du er som venter!

ja er ikke lenger en i pp2 :) men er nå utrolig spennende alikevel !!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for deg. Men synes du skal prøve å slappe litt av :) Du er tross alt bare i PP2, og det er helt normalt å bruke noen måneder på å få det til. Jeg husker følelsen av å være utålmodig ganske tidlig, for jeg hadde vært klar for å prøve en stund før mannen, men foreløpig er det ingen grunn til å tro at det er noe gale med noen av dere, så da er det best å prøve å slappe av og ikke fokusere så mye på det (selv om det er lettere sagt enn gjort).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig var testen svakt possitiv.. utålmodig som jeg er tok jeg en test til nå nettopp, og den var veldig veeeeldig svak positiv.. Herregud!!!! Det var helt absurd i dag tidlig, jeg våknet av meg selv før klokken ( noe jeg aldri gjør) og bare fikk sånn sterk følelse av at jeg MÅTTE teste.. Så jeg gjorde det da. Når jeg skulle se på resultatet merket jeg hvor vant jeg er til at den er negativ, for jeg tittet og tenkte igjen neeei, men så plutselig ble jeg helt sånn: veeent her nå.. Og der var det fader meg en svak strek...Jeg er såå spent på å teste i morgen tidlig ( skal egentlig ha tr i morgen)

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med :)

Så spennende fionel! De sier jo at en strek er en strek, då får jeg tørre å gratulere? :D

Gleder meg til oppdatering etter test i morgen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det på tide igjen ! I dag våknet jeg første gang klokken syv, men jeg ble nå i sengen til åtte, før jeg gikk ut for å teste! :forvirra::icon_lol: Testen i dag ble lik som testene i går, svake til medium vil jeg vel kalle de ( du ser helt klart en strek der!!) Det er ikke sånn at du må små og myse liksom :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare så gjerne ha en sterk strek ! Klarer liksom ikke helt å innse at jeg faktisk er gravid! Var som jeg sa til mannen i dag tidlig: jeg tror kanskje vi skal ha baby jeg!! Og han bare: DU tror?? så sa jeg, ja 3 testen med svak strek i dag.. Og han bare: vel jeg VET vi skal få ett lite mirakel, hvor lenge du velger å gå å tro det er opp til deg, men jeg vet at du har ett lite mirakel i magen <3 :hjerter_rundt:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...